• -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    Bam. Alles gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Vorig jaar hadden we het over massa volume enzo nu hebben we het over massa omrekenen naar Newton en de momentenwet enzo...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ja dat heb ik ook :3]

    [onze methode heeft een oud en een nieuwe versie, als je de zelfde methode hebt dan hebbe we denk ik ook de zelde versie]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ikke heb geen Natuurkunde, maar Technologie. Daar heb ik die zooi bij... Volgens jaar hoef ik het niet meer te doen!(A) Aangezien ik al weet welk vakkenpakket ik wil.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [aha.. Welke ga je kiezen ?? Ik ga N&G kiezen... We werken nu met Qompas en it's driving me crazy! Steeds komt er weer iets anders uit.... Maar ja... Ik weet mijn profiel nu tenminste...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Lang, lang geleden was er een Directioner zielig en alleen dus ze begon te zingen; Spiegel spiegel daar benee, wie is de mooiste van deze One Direction RPG?
    De spiegel gaf geen antwoord en het meisje begon te snikken en zong ze opnieuw
    Spiegel spiegel daar benee wie is de mooiste vam deze One direction RPG?
    Dit keer kreeg het meisje antwoord; nou dat zijn Cath, Quinty en Naomi, beterbekend als CxStylinson, quin98 en xHazzaStyles. Zei de spiegel.

    Nu de moraal van dit verhaal; Jullie zijn mooi :)
    Ik had ineens zin om dit e typen xD ik weet het, ik ben weird xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ik reageer morgen weer want ga nog even leren..gelukkig nemen mijn ouders die wedstrijd over )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ nouja zeg!? Vond je mijn fantastopische verhaal niet geweldig !? Wahahah xD leerse... Ik moet scheikunde nog even overschrijven en samenvatten...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [gvd ik had serieus de studio aan de lijn, krijg ik te horen sorry volgende keer beter, blijf vooral proberen maar dat meisje werd al uitgekozen -.-]

    ZaynxVain schreef:
    [Lang, lang geleden was er een Directioner zielig en alleen dus ze begon te zingen; Spiegel spiegel daar benee, wie is de mooiste van deze One Direction RPG?
    De spiegel gaf geen antwoord en het meisje begon te snikken en zong ze opnieuw
    Spiegel spiegel daar benee wie is de mooiste vam deze One direction RPG?
    Dit keer kreeg het meisje antwoord; nou dat zijn Cath, Quinty en Naomi, beterbekend als CxStylinson, quin98 en xHazzaStyles En ZaynxVain. Zei de spiegel.

    Nu de moraal van dit verhaal; Jullie zijn mooi :)
    Ik had ineens zin om dit e typen xD ik weet het, ik ben weird xD]


    [nu is het verhaaltje af]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 22:06 ]

    [hahaha xD Dankje denk ik :) Ik ga zo tukken denk ik... Heb echt totaal Geen Zin in Toetsweek.... Maar goed.... Ohja en ik moet de iPad beneden brengen...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Bam hier heb ik veel meer inspiratie voor dan die andere xD en ga er dan ook veel vaker activeren)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 15:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [doetje je link is niet echt werkend.... Ik ga scheikunde en engels en duits en geschiedenis leren en nog veel meer dus jullie zullen nog wel stress berichten krijgen van me... P.s Als jullie echt fantisch zouden willen zijnzijnjullieal kunnen jullie dan even bij mijn nieuwe story kijken *bloost*]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Mijn link doet het nu toch gewoon en ga inderdaad ook weer leren maar ben eerst dat aan het lezen -->http://www.twitlonger.com/show/jt7lju en ergens heeft ze wel gelijk, maar ergens ook weer niet. En maak niet zo veel uit en kan je ook bij mij kijken dan (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik zal beiden lezen:3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you