• Ik loop denk ik echt àchter!
    -Wanneer komt Breaking Dawn precies (of ongeveer) uit?
    -Is er al een trailer?
    -Wie speelt Renesmee?
    -Foto's?

    Kan er iemand één van die vragen beantwoorden, please? :')
    xoxo

    ILOVELUNA schreef:
    Ik loop denk ik echt àchter!
    -Wanneer komt Breaking Dawn precies (of ongeveer) uit?
    -Is er al een trailer?
    -Wie speelt Renesmee?
    -Foto's?

    Kan er iemand één van die vragen beantwoorden, please? :')
    xoxo


    ik weet alleen de eerste, deel 1 komt november 2011, deel 2 komt november 2012


    We can't spend our lives waiting to live.

    Harold schreef:
    (...)

    ik weet alleen de eerste, deel 1 komt november 2011, deel 2 komt november 2012


    Deel 1 komt toch in de zomer? Of heb ik dat verkeerd gelezen..


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Wanneer komt Breaking Dawn precies (of ongeveer) uit?
    12 november 2011. Deel 2: 12 november 2012.
    -Is er al een trailer?
    Nee, die komt 5 juli 2011.
    -Wie speelt Renesmee?
    Mackenzie Foy, Rachel st. Gelais en Eliza Faria. Ze hebben meer mensen nodig omdat ze zo snel groeit.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Wanneer komt Breaking Dawn precies (of ongeveer) uit?
    12 november 2011. Deel 2: 12 november 2012.
    -Is er al een trailer?
    Nee, die komt 5 juli 2011.
    -Wie speelt Renesmee?
    Mackenzie Foy, Rachel st. Gelais en Eliza Faria. Ze hebben meer mensen nodig omdat ze zo snel groeit.

    Die meisjes lijken toch allemaal van dezelfde oude?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Die meisjes lijken toch allemaal van dezelfde oude?

    Niet echt, ik geloof dat Eliza er het jongste uit ziet. En ze kunnen altijd met make-up ze anders laten lijken. Mackenzie kan er bv. heel jong en heel oud uitzien :p


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Niet echt, ik geloof dat Eliza er het jongste uit ziet. En ze kunnen altijd met make-up ze anders laten lijken. Mackenzie kan er bv. heel jong en heel oud uitzien :p

    Maar ja, hun gestalte kan toch niet veranderen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Maar ja, hun gestalte kan toch niet veranderen?

    Met computer misschien?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Wanneer komt Breaking Dawn precies (of ongeveer) uit?
    12 november 2011. Deel 2: 12 november 2012.
    -Is er al een trailer?
    Nee, die komt 5 juli 2011.
    -Wie speelt Renesmee?
    Mackenzie Foy, Rachel st. Gelais en Eliza Faria. Ze hebben meer mensen nodig omdat ze zo snel groeit.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    RosaCullen schreef:
    Wanneer komt Breaking Dawn precies (of ongeveer) uit?
    12 november 2011. Deel 2: 12 november 2012.
    -Is er al een trailer?
    Nee, die komt 5 juli 2011.
    -Wie speelt Renesmee?
    Mackenzie Foy, Rachel st. Gelais en Eliza Faria. Ze hebben meer mensen nodig omdat ze zo snel groeit.
    Van mij mag die Trailer wel nu komen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StalkingYOU schreef:
    (...)Van mij mag die Trailer wel nu komen:Y)

    Ja haha, van mij ook.

    Maar ik vind die Twilightmensen nogal sloom. Ze zijn nu bezig met opnemen voor Part II, maar ze doen er denk ik geen 2 jaar over om die film te maken. Pffff... :P

    En ik weet zeker dat ze Nessie pas in deel 2 stoppen :O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Ja haha, van mij ook.

    Maar ik vind die Twilightmensen nogal sloom. Ze zijn nu bezig met opnemen voor Part II, maar ze doen er denk ik geen 2 jaar over om die film te maken. Pffff... :P

    En ik weet zeker dat ze Nessie pas in deel 2 stoppen :O

    Wtf? Dan is er in deel 1 alleen Bella's deel 1 van het boek? xD


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    RosaCullen schreef:
    Wanneer komt Breaking Dawn precies (of ongeveer) uit?
    12 november 2011. Deel 2: 12 november 2012.
    -Is er al een trailer?
    Nee, die komt 5 juli 2011.
    -Wie speelt Renesmee?
    Mackenzie Foy, Rachel st. Gelais en Eliza Faria. Ze hebben meer mensen nodig omdat ze zo snel groeit.


    je neemt me de woorden uit me mond;o


    I´m nothing special.

    ParadiseKiss schreef:
    (...)
    Wtf? Dan is er in deel 1 alleen Bella's deel 1 van het boek? xD

    Geen idee, maar ik denk dat ze zo gemeen zijn te stoppen bij het stuk dat de bevalling er is. Maar dat weet ik niet zeker :P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Geen idee, maar ik denk dat ze zo gemeen zijn te stoppen bij het stuk dat de bevalling er is. Maar dat weet ik niet zeker :P

    Hoe willen ze Jake's deel doen dan? Meer dan de helft is hij wolf xD
    En de bevalling is in zijn deel.. Dus dan konden ze net zo goed 1 film maken.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Er zijn fanmade-trailers, die zijn altijd wel leuk gemaakt. Dan moet je gewoon 'twilight saga breaking dawn trailer' bij youtube intyppen n_____n
    En ik denk dat ze bij part 1 stoppen als Bella haar vampierogen opendoet ^.^

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 10:43 ]


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"