• -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    Bam. Alles gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [huh wacht wat? ik snap je nu niet als je ff een opsomming maakt... Je snapt dat je gravitatie altijd 9,81 is toch?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Je hebt een veer en daar moet je een blokje van bijvoorbeeld 80 gram aanhangen
    en de opdracht met de maan dat de zwaartekracht zoveel x kleiner is ( kwam ook in de toets voor) zijn de dingen die ik niet helemaal snap en dat weet ik inderdaad^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ aha okee, er begint iets te dagen, ik zit wel op iPad dus ja... Je bedoelt dat je Fz moet uitrekenen als je de massa weet? En die opgave weet ik niet meer... Kun je een voorbeeld geven? En omg ik was dit aan het typen komt LWWY grmbl ik kan niet eens meer van het liedje genieten!! Ben m alleen maar aan het stressen er door !!!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Heel de lijn is gewoon dood)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Omg!!!Dit stresst me!!! Aaaaaaaah okee natuurkunde breng me tot rust! *doet hammmmm ding*]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ja helemaal mee eens)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik eet even noedels... Ik ben zo weer helemaal online, moet ik je dan helpen??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik hoorde Natuurkunde en massa!:|
    Daar had ik een acht voor!(A) Massa, volume en dichtheid... Hebben jullie toets?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ja klopt morgenochtend hebben we toets erover)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ja ook met krachten enzo... Morgen tijdens toetsweek..... Ik moet ff wat doen en dan ben ik er weer :) ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ben er weer )


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [huh. welk jaar zitten jullie? ik heb namelijk ook een toets daarover gehad afgelopen vrijdag:P]

    (Ik heb dat vorig jaar gehad!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( in het 3de jaar en okeey^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik ook in 3e ^_^]