• -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    Bam. Alles gekopieerd.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat ben ik inderdaad met je eens, want dit allemaal is gewoon te mooi om dan ineens wakker te worden' zeg ik grijnzend en knik erna. 'Als wij het beide denken dan is het gewoon zeker' zeg ik dan ook glimlachend. Ik kijk Harry ook aan en grijns dan weer. 'Met jou in de buurt ben ik helemaal nergens bang voor' antwoord ik met een onschuldige glimlach. Het is wel waar dat ik dan nergens bang voor ben. 'Beetje vertrouwen hebben Hazz en ben blij dat je het fijn vind, want is voor mijn een reden om hier te blijven lopen' zeg ik glimlachend en schud dan mijn hoofd. 'Hoe kom je er toch bij? Dat zou ik nooit durven en als je wint dan heeft het niets met mij te maken' zeg ik serieus en glimlach al snel weer. 'Dat is bijna alles wat we beide zeggen dus daar valt ook niet meer over te twijfelen' zeg ik lachend en blijf Hazz aankijken.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [het is stil ;o]

    ( dat is het inderdaad)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [kan niet meer reageren, mobiel opgestuurd naar fabriek en laptop half ingenomen kreeg hem nu voor uurtje en die is net om sorry
    Praat meer!:P]

    ( Maak niet uit en wat is er gebeurd met je mobiel? Ohh dat is nooit leuk en duurt het nog lang voor je hem weer terug krijgt? Uhh ik heb niet veel te vertellen xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Woah, omg ik heb wat probleempjes hier.... ik moet ff wat doen, moet ik ergens mee reageren???]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [mobiel was de hele tijd heel snel leeg enz dus weet niet precies wat er is, ben hem week kwijt maar heb een lieve zus die af en toe stiekem haar laptop aan me uitleent:)]

    ( Ah op die manier en dat is inderdaad lief ( : )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dan is je mobiel gewoon toe aan een nieuwe batterij.xD Of je telefoon is gewoon oud!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( dat kan inderdaad een probleem zijn)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [beide niet]

    (Oh... Dan weet ik het niet.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik zou het ook echt niet weten xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [xD het is 1 groot raadsel!]

    [meeh dit topic is veel te stil en ik verpest lekker de stilte!]