• ik vind 2 jongens leuk
    me bffje zegt ga voor 1 jullie zijn schattig samen
    me andere bffje zegt ga voor 2 maar mijn gevoel zegt ik weet het niet. dus ik dacht ik maak een lijstje met voor en nadelen. maar ik kom op even veel uit.dus mijn vraag is waar kan ik allemaal op letten met beordelen

    Destined schreef:
    (...)

    Het gaat hier alleen niet om meningen, maar om feiten en een feit is dat ze jongens ziet als een product. Ik vind dat als je een goede reactie wilt plaatsen die werkelijk iets van waarde heeft en kan helpen dat het beste goed geïnformeerd kan zijn. Je moet luisteren naar meningen van anderen en goed kunnen relativeren hoe iemand tegen dingen aankijkt, dus hoe het gewoon is.

    En ik vind, maar dat is mijn mening, het komisch (en dat mag ik vinden) dat als iemand boven haar antwoord totaal verschild met het antwoord dat boven haar staat. Dat mag ik lekker grappig vinden. En als je goed zou lezen wat ik zei, dan zou je lezen dat ik niets heb tegen de meningen van anderen, maar dat ik iets grappig vind en als dat jou humor niet is, het zij zo :P Jouw probleem.

    Ik vind het alleen wel idioot dat je lijstjes gaat maken met voor en tegens over jongens en ze gaat behandelen als supermarkt producten of slaven. Want jij mag die link wat ver vinden, maar als je even in de volwassene geschiedenisboeken kijkt (dus niet in die van jou op de basisschool) dan merk je dat slaven wel op die manier werden gekeurd alsof ze een product waren.

    Tip van vandaag: Lees de volgende keer beter voor je reageert en ga niet dingen verzinnen die er niet staan :D
    Doe er je voordeel mee :P

    Even voor de duidelijkheid, ik zit niet op de basisschool maar in drie VWO. Ik weet heus wel hoe slavenhandel in zijn werk ging en ik betwijfel ten zeerste of ze een scheepsruim vol potentiële vriendjes heeft, volgens mij doet geen van die jongens iets tegen zijn wil en worden ze ook niet op een markt te koop aangeboden. Het gaat om twee jongens die nergens toe worden gedwongen.
    Jouw reactie kwam naar mijn mening heel erg aanvallend over en daar mag ik best op reageren. Dat je het grappig vind is helemaal jouw mening inderdaad, maar ik vond het erg respectloos klinken. Ik zeg niet dat het zo bedoeld was, alleen dat het zo overkwam.

    Daarbij gaat het hier net zo goed om meningen als om feiten, want dit is een kwestie van gevoelens. Als jij mij kan bewijzen dat zij die jongens als een blik ananasschijven ziet, ben ik erg benieuwd. Volgens mij kan je dat alleen dus niet, omdat het om emoties gaat en dat voor iedereen anders is. Waarschijnlijk is het inderdaad meer een bevlieging dan ware liefde, maar kom op, je kan ook moeilijk verwachten dat een veertienjarige meteen weet wat ze wil. Als het voor haar werkt om een lijstje op te stellen, mag ze dat toch lekker doen? Ik vind het ook onzinnig, maar dat zijn mijn zaken niet. Haar relatie, haar probleem als het misgaat. Het is geen feit dat ze jongens ziet als een product, dat is wat jij ervan vindt en dat mag je zeker vinden, maar daar wordt het geen feit van.

    Het is inderdaad misschien handig om de rest van het topic door te lezen voor je een reactie plaatst, maar dan kan je nog steeds best op de beginpost reageren. Dat heet on-topic blijven. Dit topic is aangemaakt omdat de topicmaakster advies nodig heeft, zij geeft advies. Daar is niets mis mee.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vraag jezelf af wie je 't beste geestelijk kan aanvullen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Destined schreef:
    (...)

    Het gaat hier alleen niet om meningen, maar om feiten en een feit is dat ze jongens ziet als een product. Ik vind dat als je een goede reactie wilt plaatsen die werkelijk iets van waarde heeft en kan helpen dat het beste goed geïnformeerd kan zijn. Je moet luisteren naar meningen van anderen en goed kunnen relativeren hoe iemand tegen dingen aankijkt, dus hoe het gewoon is.

    En ik vind, maar dat is mijn mening, het komisch (en dat mag ik vinden) dat als iemand boven haar antwoord totaal verschild met het antwoord dat boven haar staat. Dat mag ik lekker grappig vinden. En als je goed zou lezen wat ik zei, dan zou je lezen dat ik niets heb tegen de meningen van anderen, maar dat ik iets grappig vind en als dat jou humor niet is, het zij zo :P Jouw probleem.

    Ik vind het alleen wel idioot dat je lijstjes gaat maken met voor en tegens over jongens en ze gaat behandelen als supermarkt producten of slaven. Want jij mag die link wat ver vinden, maar als je even in de volwassene geschiedenisboeken kijkt (dus niet in die van jou op de basisschool) dan merk je dat slaven wel op die manier werden gekeurd alsof ze een product waren.

    Tip van vandaag: Lees de volgende keer beter voor je reageert en ga niet dingen verzinnen die er niet staan :D
    Doe er je voordeel mee :P



    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)


    ...that awkward moment when a pony is better than your response.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    ...that awkward moment when a pony is better than your response.




    That awkward moment waarop iemand jongens vergelijkt met slaven doordat je probeert te beslissen welke je echt leuk vind.
    Hrbf.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)



    That awkward moment waarop iemand jongens vergelijkt met slaven doordat je probeert te beslissen welke je echt leuk vind.
    Hrbf.

    Is dat een pony of een bedreiging?
    En tja, ik vond het ook al wat ver gaan. Sowieso best een belediging - basisschool D: - maar okay, dat is nog een begrijpelijke fout.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Is dat een pony of een bedreiging?
    En tja, ik vond het ook al wat ver gaan. Sowieso best een belediging - basisschool D: - maar okay, dat is nog een begrijpelijke fout.


    hm, was eerder een opzettelijke belediging. Een poging zichzelf als beter/slimmer/ouder/volwassener neer te zetten door jou neer te halen. Een beetje falend, net als de argumentatie.

    Maar het is overduidelijk dat meneer Destined nog nooit een projectpartner/vriend/vriendin/levenspartner heeft gekozen, omdat men immers bij iedere band die men aangaat met andere mensen (professioneel, vriendschappelijk of relationeel) de voors en tegens van die band afweegt. Als je dat niet doet (omdat jedat op slavenhandel vind lijken want je keurt mensen op hun kwaliteiten) dan ga je óf met iedereen die je tegenkomt een professioneel/vriendschappelijk/relationele band aan, of met niemand. Je mag immers niet kiezen want dat zou toch echt in de buurt komen van slavernij.

    Hieruit kunnen, als we zijn woorden toepassen op zijn leven, concluderen dat meneer Destined de hele wereld te vriend heeft/geen vrienden heeft en dat meneer Destined forever alone/zo polygaam als maar kan is.



    Oh, en Pinkie is nooit een bedreiging :Y)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 20:57 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Omnivium schreef:
    Lol, typisch.. Je hoeft niet eens te kiezen, aangezien je niet weet of één van de twee je leuk vind/gaat vinden.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mordin schreef:
    (...)

    hm, was eerder een opzettelijke belediging. Een poging zichzelf als beter/slimmer/ouder/volwassener neer te zetten door jou neer te halen. Een beetje falend, net als de argumentatie.

    Maar het is overduidelijk dat meneer Destined nog nooit een projectpartner/vriend/vriendin/levenspartner heeft gekozen, omdat men immers bij iedere band die men aangaat met andere mensen (professioneel, vriendschappelijk of relationeel) de voors en tegens van die band afweegt. Als je dat niet doet (omdat jedat op slavenhandel vind lijken want je keurt mensen op hun kwaliteiten) dan ga je óf met iedereen die je tegenkomt een professioneel/vriendschappelijk/relationele band aan, of met niemand. Je mag immers niet kiezen want dat zou toch echt in de buurt komen van slavernij.

    Hieruit kunnen, als we zijn woorden toepassen op zijn leven, concluderen dat meneer Destined de hele wereld te vriend heeft/geen vrienden heeft en dat meneer Destined forever alone/zo polygaam als maar kan is.



    Oh, en Pinkie is nooit een bedreiging :Y)

    Ik vind het echt leuk als mensen zo stom zijn om een discussie met jou aan te gaan, serieus. Makes me want popcorn.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Ik vind het echt leuk als mensen zo stom zijn om een discussie met jou aan te gaan, serieus. Makes me want popcorn.


    Een discussie met mij


    die ik bezit

    Oh yeah!


    *ahem*
    genoeg egomasturbatie voor vandaag


    quidquid excusatio prandium pro

    Prentiss schreef:
    (...)
    Is dat een pony of een bedreiging?


    It's a moi! 8D

    Maarreh, misschien moet je eerst maar eens verliefd worden voordat je je druk gaat maken wie van de twee je als vriendje wil.


    i put the fun in funeral

    Mordin schreef:
    (...)

    hm, was eerder een opzettelijke belediging. Een poging zichzelf als beter/slimmer/ouder/volwassener neer te zetten door jou neer te halen. Een beetje falend, net als de argumentatie.

    Maar het is overduidelijk dat meneer Destined nog nooit een projectpartner/vriend/vriendin/levenspartner heeft gekozen, omdat men immers bij iedere band die men aangaat met andere mensen (professioneel, vriendschappelijk of relationeel) de voors en tegens van die band afweegt. Als je dat niet doet (omdat jedat op slavenhandel vind lijken want je keurt mensen op hun kwaliteiten) dan ga je óf met iedereen die je tegenkomt een professioneel/vriendschappelijk/relationele band aan, of met niemand. Je mag immers niet kiezen want dat zou toch echt in de buurt komen van slavernij.

    Hieruit kunnen, als we zijn woorden toepassen op zijn leven, concluderen dat meneer Destined de hele wereld te vriend heeft/geen vrienden heeft en dat meneer Destined forever alone/zo polygaam als maar kan is.



    Oh, en Pinkie is nooit een bedreiging :Y)



    Sorry hoor, maar je weet niet eens waar je over praat. Ik ben al 7 maanden samen met Kevin en hij is helemaal niet forever alone of polygaam, hij is met mij. Hoe kun jij nu oordelen over iemand die je niet kent? Owkee, zijn reactie was misschien wat aanvallend en beledigend, daar ben ik het wel mee eens. Maar om nu helemaal mijn vriend zwart te lopen maken vind ik echt niet kunnen. Jij bent hier degene forever alone ;)
    Kevin is echt de beste vriend die een meisje zich maar kan wensen en hij heeft zat lieve vrienden. We zijn het gewoon er niet mee eens dat ze jongens als een keuze ziet. Liefde kies je niet, liefde voel je, dat overkomt je... Dat kun je alleen weten als je het echt gevoeld hebt... Dus dat kan dit meisje alleen uitvinden door echt met ze om te gaan en niet de voor en nadelen op te schrijven en jongens als een product te behandelen, dat willen we ermee zeggen. Destined had geen recht om zo tegen Prentiss te spreken, maar jij hebt ook geen recht om zo over mijn vriend te praten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)


    Sorry hoor, maar je weet niet eens waar je over praat. Ik ben al 7 maanden samen met Kevin en hij is helemaal niet forever alone of polygaam, hij is met mij. Hoe kun jij nu oordelen over iemand die je niet kent? Owkee, zijn reactie was misschien wat aanvallend en beledigend, daar ben ik het wel mee eens. Maar om nu helemaal mijn vriend zwart te lopen maken vind ik echt niet kunnen. Jij bent hier degene forever alone ;)
    Kevin is echt de beste vriend die een meisje zich maar kan wensen en hij heeft zat lieve vrienden. We zijn het gewoon er niet mee eens dat ze jongens als een keuze ziet. Liefde kies je niet, liefde voel je, dat overkomt je... Dat kun je alleen weten als je het echt gevoeld hebt... Dus dat kan dit meisje alleen uitvinden door echt met ze om te gaan en niet de voor en nadelen op te schrijven en jongens als een product te behandelen, dat willen we ermee zeggen. Destined had geen recht om zo tegen Prentiss te spreken, maar jij hebt ook geen recht om zo over mijn vriend te praten.

    Hij zegt niet dat je vriend forever alone of polygaam is, alleen dat als je écht nooit de plus en minpunten van iemand karakter mag bekijken, je wel zo bent. Persoonlijk ben ik het met hem eens, wat niet wil zeggen dat ik het niet zo'n goed idee vond om op zo'n manier op het forum te praten. Anyway, wat bedoeld word is dat het niet per se slecht is om over zulke dingen na te denken. Verliefdheid kan je overvallen, maar na een hele tijd kan je er achter komen dat jullie karakter toch niet bij elkaar past. Liefde is blind, zoals ze zeggen, niet?
    Dus ja, je moet niet met het verstand over zulke dingen gaan nadenken, maar soms wat meer het verstand gebruiken is ook welkom.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wacht tot je serieuze gevoelens krijgt voor een van beide, dan weet je genoeg. En luister vooral niet naar wie je beste vrienden schattig vinden met jou, dat slaat nergens op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    nerveus schreef:
    (...)


    Sorry hoor, maar je weet niet eens waar je over praat. Ik ben al 7 maanden samen met Kevin en hij is helemaal niet forever alone of polygaam, hij is met mij. Hoe kun jij nu oordelen over iemand die je niet kent? Owkee, zijn reactie was misschien wat aanvallend en beledigend, daar ben ik het wel mee eens. Maar om nu helemaal mijn vriend zwart te lopen maken vind ik echt niet kunnen. Jij bent hier degene forever alone ;)
    Kevin is echt de beste vriend die een meisje zich maar kan wensen en hij heeft zat lieve vrienden. We zijn het gewoon er niet mee eens dat ze jongens als een keuze ziet. Liefde kies je niet, liefde voel je, dat overkomt je... Dat kun je alleen weten als je het echt gevoeld hebt... Dus dat kan dit meisje alleen uitvinden door echt met ze om te gaan en niet de voor en nadelen op te schrijven en jongens als een product te behandelen, dat willen we ermee zeggen. Destined had geen recht om zo tegen Prentiss te spreken, maar jij hebt ook geen recht om zo over mijn vriend te praten.


    Als we toch over rechten beginnen: sinds wanneer heb jij het recht om mensen het recht niet te geven hun mening te geven? (cat)
    Je neemt dingen te letterlijk. Denk je echt dat Alwin zo stom is? 'Hieruit kunnen, als we zijn woorden toepassen op zijn leven, concluderen dat meneer Destined de hele wereld te vriend heeft/geen vrienden heeft en dat meneer Destined forever alone/zo polygaam als maar kan is.' < Alwin probeert alleen duidelijk te maken dat wat Destined zegt volkomen onlogisch is en dat, volgens zijn eigen theorie, hij dus ofwel forever alone of polygaam is. Ofterwijl: Destined zegt dit over zichzelf.
    Of hij een fantastisch leuke vriend is of niet, voegt om precies te zijn niets toe aan deze discussie.


    i put the fun in funeral