• ik vind 2 jongens leuk
    me bffje zegt ga voor 1 jullie zijn schattig samen
    me andere bffje zegt ga voor 2 maar mijn gevoel zegt ik weet het niet. dus ik dacht ik maak een lijstje met voor en nadelen. maar ik kom op even veel uit.dus mijn vraag is waar kan ik allemaal op letten met beordelen

    innerlijk.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Houd je er ook rekening mee dat een van de jongens jou niet leuk kan vinden??
    Of vinden ze je allebei ook leuk?
    Want dat werkt ook mee ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Lol, typisch.. Je hoeft niet eens te kiezen, aangezien je niet weet of één van de twee je leuk vind/gaat vinden.


    You are beautiful, you are love.

    Zucht, echt waar, zucht.


    Pretty is just a pretty word.

    Oh god why. :')
    Oooooooo god why.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sowieso maakt het niet echt uit wat je vriendinnen van die jongens vinden, het gaat om jouw gevoel. Als je zo een lijstje moet maken klopt het al niet helemaal. Je hoeft ze niet perse leuk te vinden, dus ik zou je zelf niet forceren tot een keuze


    Can't control my second personality

    Bffje... Dear lord.

    Uh zoen ze allebei en wie het lekkerste zoent daar ga je voor.


    -

    ehmmm weet je ook of één of alle 2 de jongens verliefd zijn op jou?
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Allereerst, je kunt nooit verliefd zijn op twee jongens tegelijk, dat kan gewoon niet. Iemand leuk vinden is iets anders dan meteen een relatie met iemand willen. ;)
    Je moet niet iemand "beoordelen". Je moet hart volgen en niet een lijstje maken met de voor en nadelen. Het is geen product dat je uitkiest...
    Hoe weet jij zo zeker dat ze jou ook leuk vinden? Het je het gevraagd? Laten ze het aan je merken of hebben ze het zelf gezegd? Ik zou daar maar eerst eens achter komen, maar stop mensen te behandelen alsof je een product in de supermarkt kiest. Volg je hart en niet bij wie je het meest perfect uitkomt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je profiel zegt dat je 14 bent dus ik zal je serieus antwoord geven.
    -Hoewel ik toch even moet vragen of je wel weet of een van de 2 je leuk vind.
    Maar verder
    Over waar je op moet letten, dat ligt aan jou. Als ik nou denk dat ik 2 jongens leuk vind, vergelijk ik ze met elkaar. Als ik ze nooit naast elkaar heb zien staan kan ik in ieder geval niet goed vergelijken.
    Waar ik op let, is bijvoorbeeld of er nooit awkward stiltes zijn als ik hem praat, of hij grappig is, of hij terugsmst als ik sms -ghehe-, of hij me helpt als ik het hem vraag, hoe hij tegen anderen is, of hij een beetje dezelfde muzieksmaak heeft als ik etc. En of zijn negatieve punten niet al te erg zijn.
    Maar het kan best zijn dat jij het belangrijker vind hoe hij eruit ziet, of hij sport, of hij alleen met jou praat etc. Probeer anders eerst een lijstje met dingen die je over het algemeen goed vind, en vergelijk dan wie wat heeft.

    En geeft het wat tijd. Misschien blijk je toch een iets leuker te vinden, of gaat het weer over.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    CURLYMONSTER schreef:
    Zucht, echt waar, zucht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Spotgaai schreef:
    Je profiel zegt dat je 14 bent dus ik zal je serieus antwoord geven.
    -Hoewel ik toch even moet vragen of je wel weet of een van de 2 je leuk vind.
    Maar verder
    Over waar je op moet letten, dat ligt aan jou. Als ik nou denk dat ik 2 jongens leuk vind, vergelijk ik ze met elkaar. Als ik ze nooit naast elkaar heb zien staan kan ik in ieder geval niet goed vergelijken.
    Waar ik op let, is bijvoorbeeld of er nooit awkward stiltes zijn als ik hem praat, of hij grappig is, of hij terugsmst als ik sms -ghehe-, of hij me helpt als ik het hem vraag, hoe hij tegen anderen is, of hij een beetje dezelfde muzieksmaak heeft als ik etc. En of zijn negatieve punten niet al te erg zijn.
    Maar het kan best zijn dat jij het belangrijker vind hoe hij eruit ziet, of hij sport, of hij alleen met jou praat etc. Probeer anders eerst een lijstje met dingen die je over het algemeen goed vind, en vergelijk dan wie wat heeft.

    En geeft het wat tijd. Misschien blijk je toch een iets leuker te vinden, of gaat het weer over.


    Heb jij wel gelezen wat voor bericht er boven jou staat? xD
    Nerveus zegt net volledige terecht van en nu citeer ik haar even: "Je moet niet iemand "beoordelen". Je moet hart volgen en niet een lijstje maken met de voor en nadelen. Het is geen product dat je uitkiest... "

    En wat doe jij vervolgens xD
    Jij denkt, laat ik ze maar lekker gaan vergelijken en gwn weer lekker plus en minpunten op een rijtje zetten, zoals we ook altijd in de supermarkt doen. Weet je, dat hadden ze in de 17e eeuw ook en dat noemden ze: SLAVENHANDEL!! xD

    Waar is de tijd gebleven dat het nog ging om gevoelens, liefde en dat alles nog oprecht was. Dit is gewoon een poppenkast voorstelling van kies maar uit :P Weet je, liefde werkt niet zo dat als iemand knap is dat je hem gelijk leuk vind. Dat is oppervlakkige liefde. Je moet gewoon wachten tot je het echt voelt,d at er echt een klik is en niet van of ik neem die of die, maar die is ook leuk xD
    Ooit had liefde nog een betekenis voor iedereen ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wat ik zie uit de andere topic's die je hebt aangemaakt is dat je best snel verliefd word en je ze ook heel snel weer vergeet. Een goede tip die ik je dus kan geven is even wachten en je zult één van de twee, of beide, weer vergeten zijn. Succes :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Barnabas schreef:
    Oh god why. :')
    Oooooooo god why.

    CURLYMONSTER schreef:
    Zucht, echt waar, zucht.

    Wat een "echte" liefde zeg. Als je echt wat voor een van hen zou voelen zou je het meteen weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    "If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn't have fallen for the second."


    The soul needs autumn.