• ik vind 2 jongens leuk
    me bffje zegt ga voor 1 jullie zijn schattig samen
    me andere bffje zegt ga voor 2 maar mijn gevoel zegt ik weet het niet. dus ik dacht ik maak een lijstje met voor en nadelen. maar ik kom op even veel uit.dus mijn vraag is waar kan ik allemaal op letten met beordelen

    Oh mijn god.


    ars moriendi

    unions schreef:
    "If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn't have fallen for the second."

    Nummer 2 kan een fling zijn. Heb die uitspraak nooit echt reliable gevonden, lol.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nummer 2 kan een fling zijn. Heb die uitspraak nooit echt reliable gevonden, lol.

    Johnny Depp heeft altijd gelijk. :Y)
    Haha, grapje. Maar ik ben het wel met je eens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niets doen, simpel zat.
    Wachten tot het van één van de twee weg is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ashallyn schreef:
    innerlijk.


    Idd


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    nerveus schreef:
    Allereerst, je kunt nooit verliefd zijn op twee jongens tegelijk, dat kan gewoon niet. Iemand leuk vinden is iets anders dan meteen een relatie met iemand willen. ;)
    Je moet niet iemand "beoordelen". Je moet hart volgen en niet een lijstje maken met de voor en nadelen. Het is geen product dat je uitkiest...
    Hoe weet jij zo zeker dat ze jou ook leuk vinden? Het je het gevraagd? Laten ze het aan je merken of hebben ze het zelf gezegd? Ik zou daar maar eerst eens achter komen, maar stop mensen te behandelen alsof je een product in de supermarkt kiest. Volg je hart en niet bij wie je het meest perfect uitkomt.


    Ex astris, sciencia


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wat een "echte" liefde zeg. Als je echt wat voor een van hen zou voelen zou je het meteen weten.


    + 'Me Bffje'?
    Get some grammar...


    Tijd voor koffie.

    Lamebrain schreef:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Destined schreef:
    (...)

    Heb jij wel gelezen wat voor bericht er boven jou staat? xD
    Nerveus zegt net volledige terecht van en nu citeer ik haar even: "Je moet niet iemand "beoordelen". Je moet hart volgen en niet een lijstje maken met de voor en nadelen. Het is geen product dat je uitkiest... "

    En wat doe jij vervolgens xD
    Jij denkt, laat ik ze maar lekker gaan vergelijken en gwn weer lekker plus en minpunten op een rijtje zetten, zoals we ook altijd in de supermarkt doen. Weet je, dat hadden ze in de 17e eeuw ook en dat noemden ze: SLAVENHANDEL!! xD

    Waar is de tijd gebleven dat het nog ging om gevoelens, liefde en dat alles nog oprecht was. Dit is gewoon een poppenkast voorstelling van kies maar uit :P Weet je, liefde werkt niet zo dat als iemand knap is dat je hem gelijk leuk vind. Dat is oppervlakkige liefde. Je moet gewoon wachten tot je het echt voelt,d at er echt een klik is en niet van of ik neem die of die, maar die is ook leuk xD
    Ooit had liefde nog een betekenis voor iedereen ;)

    Ze hoeft toch niet perse te reageren op het bericht boven haar? Ze reageerde op de beginpost, en als een van de weinigen hier met een reactie waar de topicmaakster ook echt iets aan heeft. Het maakt voor haar reactie toch niet uit wat degene boven haar vindt, zij kan daar toch haar eigen mening over hebben? Misschien is zij wel een voorstander van lijstjes. Daar mag jij het best mee oneens zijn natuurlijk, maar dat je dan de link naar supermarkt-producten en slavenhandel trekt vind ik ook wel weer erg ver gaan.

    Trouwens, ik vind het inderdaad best raar dat je niet weer wie je leuk vindt, maar dat zijn verder jouw zaken. Wel kan ik je aanraden om je niets van de mening van je vriendin aan te trekken, tenslotte is het niet hun crush.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Als je niet kan kiezen, zou ik geen van beide nemen, want dan maak je misschien de verkeerde keus. Laat het rusten en het wijst zichzelf wel uit met de tijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eigenlijk moet ik grotendeels bevestigen wat al voor me gezegd is:
    - Wat maakt het uit wat je vriendinnen van hen vinden? Het is leuk als je vriendinnen en je vriend elkaar aardig vinden, maar zo belangrijk is het verder ook niet.
    -Je moet het niet gaan vergelijken alsof het koopwaar is, als je écht iets voor één van de twee zou voelen zou je dat wel merken.
    -Ben je er echt zeker van dat één van beiden, of allebei, iets voor jou voelt?

    Kortom; wacht gewoon even af, misschien zal één van beide 'verliefdheden' na een tijdje afzwakken, misschien wel allebei. Samen zijn òm een lief te hebben vind ik sowieso onzin, dan kun je beter op een andere kans wachten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    unions schreef:
    "If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn't have fallen for the second."


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Lamebrain schreef:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Prentiss schreef:
    (...)
    Ze hoeft toch niet perse te reageren op het bericht boven haar? Ze reageerde op de beginpost, en als een van de weinigen hier met een reactie waar de topicmaakster ook echt iets aan heeft. Het maakt voor haar reactie toch niet uit wat degene boven haar vindt, zij kan daar toch haar eigen mening over hebben? Misschien is zij wel een voorstander van lijstjes. Daar mag jij het best mee oneens zijn natuurlijk, maar dat je dan de link naar supermarkt-producten en slavenhandel trekt vind ik ook wel weer erg ver gaan.

    Trouwens, ik vind het inderdaad best raar dat je niet weer wie je leuk vindt, maar dat zijn verder jouw zaken. Wel kan ik je aanraden om je niets van de mening van je vriendin aan te trekken, tenslotte is het niet hun crush.


    Het gaat hier alleen niet om meningen, maar om feiten en een feit is dat ze jongens ziet als een product. Ik vind dat als je een goede reactie wilt plaatsen die werkelijk iets van waarde heeft en kan helpen dat het beste goed geïnformeerd kan zijn. Je moet luisteren naar meningen van anderen en goed kunnen relativeren hoe iemand tegen dingen aankijkt, dus hoe het gewoon is.

    En ik vind, maar dat is mijn mening, het komisch (en dat mag ik vinden) dat als iemand boven haar antwoord totaal verschild met het antwoord dat boven haar staat. Dat mag ik lekker grappig vinden. En als je goed zou lezen wat ik zei, dan zou je lezen dat ik niets heb tegen de meningen van anderen, maar dat ik iets grappig vind en als dat jou humor niet is, het zij zo :P Jouw probleem.

    Ik vind het alleen wel idioot dat je lijstjes gaat maken met voor en tegens over jongens en ze gaat behandelen als supermarkt producten of slaven. Want jij mag die link wat ver vinden, maar als je even in de volwassene geschiedenisboeken kijkt (dus niet in die van jou op de basisschool) dan merk je dat slaven wel op die manier werden gekeurd alsof ze een product waren.

    Tip van vandaag: Lees de volgende keer beter voor je reageert en ga niet dingen verzinnen die er niet staan :D
    Doe er je voordeel mee :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.