• ik vind 2 jongens leuk
    me bffje zegt ga voor 1 jullie zijn schattig samen
    me andere bffje zegt ga voor 2 maar mijn gevoel zegt ik weet het niet. dus ik dacht ik maak een lijstje met voor en nadelen. maar ik kom op even veel uit.dus mijn vraag is waar kan ik allemaal op letten met beordelen

    Mordin schreef:
    (...)

    Oh oh oh, wat zijn we wijs en blazen we hoog van de toren :Y)

    Je hebt je vriendin gekozen. Of je dat nou bewust of onbewust doet, je hebt haar persoonlijkheid en uiterlijk beoordeeld en je voelt je tot haar aangetrokken. Je hebt doelbewust haar uitgekozen tussen de 3 miljard andere meisjes op deze aarde, omdat er bepaalde aspecten van haar persoonlijkheid en/of uiterlijk zijn die jij aantrekklijk vindt. En ik neem aan dat je geen slavenhandelaar bent of diep in de BDSM wereld zit, dus ik geloof dat je me zojuist gelijk hebt gegeven wat betreft het punt wat ik wilde maken, namelijk dat iedereen potentiele partners beoordeelt op verschillende kwaliteiten. Vind je haar lach leuk, haar humor interessant? Weegt dat voor jou op tegen de nadelige kanten van haar persoonlijkheid? Evident wel, anders waren jullie niet samen. Dit beoordelen doet iedereen, hoewel niet in zo'n officiele mate dat men lijstjes gaat maken.

    Is dat erg? Nee. Dat is wat iedereen doet en dat hoort zo.


    Yup, eindelijk iemand die het door heeft :P

    Hoe weet jij hoe ik mijn vriendin heb gekozen? Jij gaat ervan uit (en das een misvatting) dat ik mensen beoordeeld en wilt niet geloven dat ik het puur op gevoel heb gedaan. (dat onbewuste verhaal vind ik ook wel zwak, want dat kan ik ook zeggen van, misschien zijn mensen onbewust ook wel verliefd op elkaar, dus ja, onbewust kan 2 kanten op gaan)
    Ik weet niet op jij 3 miljard meisjes kent of ooit hebt gezien, ik moet je mededelen dat ik dat niet heb en zoals eerder gezegd: NIET BEOORDEELD dus. Nou ja, ik heb een carrièrestap overwogen, maar zit nog weinig handel in na de afschaffing. :P
    Jij mag geloven wat jij wilt, want t'is een vrije land. Ik ga niet kijken naar iemands lach, humor of wat dan ook. Ik voel het en ben niet zo van dat wik en weeg gedoe, als jij je daar lekker bij voelt, dat is jouw keus, maar ik vind dat niet echte liefde. Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat ik iets op gevoel doet en gevoel kun je zoals zoveel mensen weten niet rationaliseren :P

    Verder nog vragen?
    Volgens mij zijn we beetje offtopic gegaan :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Yup, eindelijk iemand die het door heeft :P

    Hoe weet jij hoe ik mijn vriendin heb gekozen? Jij gaat ervan uit (en das een misvatting) dat ik mensen beoordeeld en wilt niet geloven dat ik het puur op gevoel heb gedaan. (dat onbewuste verhaal vind ik ook wel zwak, want dat kan ik ook zeggen van, misschien zijn mensen onbewust ook wel verliefd op elkaar, dus ja, onbewust kan 2 kanten op gaan)
    Ik weet niet op jij 3 miljard meisjes kent of ooit hebt gezien, ik moet je mededelen dat ik dat niet heb en zoals eerder gezegd: NIET BEOORDEELD dus. Nou ja, ik heb een carrièrestap overwogen, maar zit nog weinig handel in na de afschaffing. :P
    Jij mag geloven wat jij wilt, want t'is een vrije land. Ik ga niet kijken naar iemands lach, humor of wat dan ook. Ik voel het en ben niet zo van dat wik en weeg gedoe, als jij je daar lekker bij voelt, dat is jouw keus, maar ik vind dat niet echte liefde. Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat ik iets op gevoel doet en gevoel kun je zoals zoveel mensen weten niet rationaliseren :P

    Verder nog vragen?
    Volgens mij zijn we beetje offtopic gegaan :P


    Het is wetenschappelijk bewezen dat je na iemand een paar secondes hebt gezien al een mening over hem/haar hebt, maar okee, als jij graag against the mainstream wil zijn: ga je gang!
    Nu heb ik een vraagje voor jou: hoe denk jij over mij? Zegt jouw 'gevoel' dat ik aardig ben? Onaardig?


    i put the fun in funeral

    Kijk welke jongen de meeste gevoelens heeft voor jou!
    als ding 1 nou heel veel met je om gaat en altijd lief voor je is, kies je voor hem.
    Je kunt geen relatie opbouwen met iemand die je niet ziet staan!


    dreams come true, nightmares to

    Destined schreef:
    (...)

    Yup, eindelijk iemand die het door heeft :P

    Hoe weet jij hoe ik mijn vriendin heb gekozen? Jij gaat ervan uit (en das een misvatting) dat ik mensen beoordeeld en wilt niet geloven dat ik het puur op gevoel heb gedaan. (dat onbewuste verhaal vind ik ook wel zwak, want dat kan ik ook zeggen van, misschien zijn mensen onbewust ook wel verliefd op elkaar, dus ja, onbewust kan 2 kanten op gaan)
    Ik weet niet op jij 3 miljard meisjes kent of ooit hebt gezien, ik moet je mededelen dat ik dat niet heb en zoals eerder gezegd: NIET BEOORDEELD dus. Nou ja, ik heb een carrièrestap overwogen, maar zit nog weinig handel in na de afschaffing. :P
    Jij mag geloven wat jij wilt, want t'is een vrije land. Ik ga niet kijken naar iemands lach, humor of wat dan ook. Ik voel het en ben niet zo van dat wik en weeg gedoe, als jij je daar lekker bij voelt, dat is jouw keus, maar ik vind dat niet echte liefde. Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat ik iets op gevoel doet en gevoel kun je zoals zoveel mensen weten niet rationaliseren :P

    Verder nog vragen?
    Volgens mij zijn we beetje offtopic gegaan :P


    Dear lord, je kunt je mening op een aardige, normale manier tonen en je kunt hem tonen zoals jou (de mijn-mening-is-alles-manier). Er zijn nou eenmaal mensen die er anders over denken dan jou. Die wel durven toe te geven dat ze mensen beoordelen. Beoordelen hoeft niet altijd slecht te zijn. Iedereen doet het onbewust of bewust.


    You are beautiful, you are love.

    Destined schreef:
    (...)

    Yup, eindelijk iemand die het door heeft :P

    Hoe weet jij hoe ik mijn vriendin heb gekozen? Jij gaat ervan uit (en das een misvatting) dat ik mensen beoordeeld en wilt niet geloven dat ik het puur op gevoel heb gedaan. (dat onbewuste verhaal vind ik ook wel zwak, want dat kan ik ook zeggen van, misschien zijn mensen onbewust ook wel verliefd op elkaar, dus ja, onbewust kan 2 kanten op gaan)
    Ik weet niet op jij 3 miljard meisjes kent of ooit hebt gezien, ik moet je mededelen dat ik dat niet heb en zoals eerder gezegd: NIET BEOORDEELD dus. Nou ja, ik heb een carrièrestap overwogen, maar zit nog weinig handel in na de afschaffing. :P
    Jij mag geloven wat jij wilt, want t'is een vrije land. Ik ga niet kijken naar iemands lach, humor of wat dan ook. Ik voel het en ben niet zo van dat wik en weeg gedoe, als jij je daar lekker bij voelt, dat is jouw keus, maar ik vind dat niet echte liefde. Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat ik iets op gevoel doet en gevoel kun je zoals zoveel mensen weten niet rationaliseren :P

    Verder nog vragen?
    Volgens mij zijn we beetje offtopic gegaan :P

    'Op gevoel' is toch ook beoordelen of ligt dat nou aan mij. Je gevoel zegt wanneer je iemand wel of niet leuk vindt toch. Dan beoordeel je diegene van hey ik vind jou niet leuk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Descartes schreef:
    (...)

    Het is wetenschappelijk bewezen dat je na iemand een paar secondes hebt gezien al een mening over hem/haar hebt, maar okee, als jij graag against the mainstream wil zijn: ga je gang!
    Nu heb ik een vraagje voor jou: hoe denk jij over mij? Zegt jouw 'gevoel' dat ik aardig ben? Onaardig?


    Kijk, dit bedoel ik nou met mensen die zich eraan storen dat ik een afwijkende mening heb en mij woorden in de mond gaan leggen. Kap daar nou eens mee zeg.
    Je kunt een mening over hem en haar hebben in een paar seconde, maar ik heb nooit beweerd dat dat niet kon. :S Ik heb het alleen over de voor en tegens in een liefdesrelatie en niet over het algemeen. En ja, als the mainstream ongelijk heeft, vind ik dat ik daar tegenin mag gaan.

    Jouw vragen slaan nergens op betreft dit onderwerp, dus ik vind het niet relevant om ze te beantwoorden. Want ik heb het over een liefdesrelatie en niet over in het algemeen. LEZEN!!

    Omnivium schreef:
    (...)

    Dear lord, je kunt je mening op een aardige, normale manier tonen en je kunt hem tonen zoals jou (de mijn-mening-is-alles-manier). Er zijn nou eenmaal mensen die er anders over denken dan jou. Die wel durven toe te geven dat ze mensen beoordelen. Beoordelen hoeft niet altijd slecht te zijn. Iedereen doet het onbewust of bewust.


    Dat kan, die mogelijkheid bestaat, maar ik vind dat ik gegronde redenen hebt om wat ik zeg te mogen vinden en ik mag mijn mening geven.
    Ja, dat weet ik en ik zeg ook niet dat het mag alleen blijkbaar schijnt het zo te zijn dat iedereen een hekel heeft aan dat ik een andere mening heb. Ik heb alleen wat kritiekpuntjes aangemerkt aan die mening en blijkbaar schijnt dat heiligschennis te zijn :P Want je krijgt gelijk van die mensen over zich heen die erg licht ontvlambaar zijn :P
    Ik heb nooit gezegd dat beoordelen slecht is alleen ik heb gezegd dat ik het niet doe in een liefdesrelatie en hoe weet jij of iemand het onbewust en bewust doet? Ik kan ook wel zeggen van, er zijn mensen die onbewust verliefd worden. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat kan, die mogelijkheid bestaat, maar ik vind dat ik gegronde redenen hebt om wat ik zeg te mogen vinden en ik mag mijn mening geven.
    Ja, dat weet ik en ik zeg ook niet dat het mag alleen blijkbaar schijnt het zo te zijn dat iedereen een hekel heeft aan dat ik een andere mening heb. Ik heb alleen wat kritiekpuntjes aangemerkt aan die mening en blijkbaar schijnt dat heiligschennis te zijn :P Want je krijgt gelijk van die mensen over zich heen die erg licht ontvlambaar zijn :P
    Ik heb nooit gezegd dat beoordelen slecht is alleen ik heb gezegd dat ik het niet doe in een liefdesrelatie en hoe weet jij of iemand het onbewust en bewust doet? Ik kan ook wel zeggen van, er zijn mensen die onbewust verliefd worden. :P


    En ik heb nooit gezegd dat jij beoordelen slecht vind, ik zeg het alleen ter verduidelijking. Volgens mij ben jij onbewust verliefd geworden dan, als jij beweerd je vriendinnetje niet beoordeeld te hebben. Ik durf te wedden dat je dat vooral in het begin gedaan hebt, om te kunnen weten of ze bij je past en of je met elkaar kunt opschieten. Ik kan me voorstellen dat je nu je langer samen bent elkaar niet echt meer beoordeeld, omdat je elkaar helemaal accepteert. Al vind ik dat knap, als je dat kan.
    Ik word een beetje moe van het telkens herhaalde argument: 'ik mag mijn mening hebben, jij mag je mening hebben, ik mag reageren'. Allemaal wáár, dus dat hoef je niet meer te herhalen. Ik heb het alleen op de mánier waarop. Maarja, dat zal bij sommige mensen wel niet te veranderen zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat kan, die mogelijkheid bestaat, maar ik vind dat ik gegronde redenen hebt om wat ik zeg te mogen vinden en ik mag mijn mening geven.
    Ja, dat weet ik en ik zeg ook niet dat het mag alleen blijkbaar schijnt het zo te zijn dat iedereen een hekel heeft aan dat ik een andere mening heb. Ik heb alleen wat kritiekpuntjes aangemerkt aan die mening en blijkbaar schijnt dat heiligschennis te zijn :P Want je krijgt gelijk van die mensen over zich heen die erg licht ontvlambaar zijn :P
    Ik heb nooit gezegd dat beoordelen slecht is alleen ik heb gezegd dat ik het niet doe in een liefdesrelatie en hoe weet jij of iemand het onbewust en bewust doet? Ik kan ook wel zeggen van, er zijn mensen die onbewust verliefd worden. :P


    Hehehe, duuude, relax :'D. Zo leuk he, dat jij je mening wel mag zeggen en ik niet. Er valt niet normaal met jou te praten. Ik zeg iets en jij begint over iets totaal anders, hoe verzin je het. Ik ga niet eens meer proberen om je te begrijpen als jij niet naar mij luistert.
    Je mag van mij denken wat je wil, maar waarom ga je dan zo uit je dak als iemand er tegenin gaat? Als de meeste mensen hetzelfde over iets denken, is daar blijkbaar een goede reden voor. Als jij het er niet mee eens bent, moet je wel met argumenten komen. En het enige wat jij zegt klinkt voor mij als "EIGEN MENING", "GA NIET HATEN" en voornamelijk heel veel ":P"s.


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Hehehe, duuude, relax :'D. Zo leuk he, dat jij je mening wel mag zeggen en ik niet. Er valt niet normaal met jou te praten. Ik zeg iets en jij begint over iets totaal anders, hoe verzin je het. Ik ga niet eens meer proberen om je te begrijpen als jij niet naar mij luistert.
    Je mag van mij denken wat je wil, maar waarom ga je dan zo uit je dak als iemand er tegenin gaat? Als de meeste mensen hetzelfde over iets denken, is daar blijkbaar een goede reden voor. Als jij het er niet mee eens bent, moet je wel met argumenten komen. En het enige wat jij zegt klinkt voor mij als "EIGEN MENING", "GA NIET HATEN" en voornamelijk heel veel ":P"s.


    ... als jij ook de hele tijd de :P gaat gebruiken krijg ik een aneurysma D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    ... als jij ook de hele tijd de :P gaat gebruiken krijg ik een aneurysma D:


    Zou niet weten wat dat is, maar het klinkt pijnlijk (cat).


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Zou niet weten wat dat is, maar het klinkt pijnlijk (cat).


    ... gebrek in je opvoeding. DIT HOORT IEDEREEN TE WETEN!

    Een verbrede slagader, meestal in de buik (de aorta) of in het hoofd. Die kan knappen doordat de wanden de druk niet aankunnen en dan bloed je dood. IEdere keer dat ik die :P zie word mijn aorta ietsje breder. Straks knapt ie. Don't kill mehehh! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    ... gebrek in je opvoeding. DIT HOORT IEDEREEN TE WETEN!

    Een verbrede slagader, meestal in de buik (de aorta) of in het hoofd. Die kan knappen doordat de wanden de druk niet aankunnen en dan bloed je dood. IEdere keer dat ik die :P zie word mijn aorta ietsje breder. Straks knapt ie. Don't kill mehehh! D:


    Wow, ik leer echt dingen van jou, eerst over die Prefrontale Cortex ofzoiets, en nu over Aneurysma :3


    Tijd voor koffie.

    Ik krijg een punthoofd van die smileys. En van mensen die niet begrijpen dat ze hartstikke fout zitten, alleen maar omdat ze een status hoog willen houden. Jammer, maar gelukkig heb ik nog altijd genoeg plek in mijn kamp.

    Heil Barnabas! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Destined schreef:
    (...)

    Dat kan, die mogelijkheid bestaat, maar ik vind dat ik gegronde redenen hebt om wat ik zeg te mogen vinden en ik mag mijn mening geven.
    Ja, dat weet ik en ik zeg ook niet dat het mag alleen blijkbaar schijnt het zo te zijn dat iedereen een hekel heeft aan dat ik een andere mening heb. Ik heb alleen wat kritiekpuntjes aangemerkt aan die mening en blijkbaar schijnt dat heiligschennis te zijn :P Want je krijgt gelijk van die mensen over zich heen die erg licht ontvlambaar zijn :P
    Ik heb nooit gezegd dat beoordelen slecht is alleen ik heb gezegd dat ik het niet doe in een liefdesrelatie en hoe weet jij of iemand het onbewust en bewust doet? Ik kan ook wel zeggen van, er zijn mensen die onbewust verliefd worden. :P


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Destined, volgens mij weet je gewoon dat je poep praat maar wil je dat nu niet meer toegeven. Je comebacks gaan helemaal nergens meer over namelijk. :"D


    ars moriendi