• ik vind 2 jongens leuk
    me bffje zegt ga voor 1 jullie zijn schattig samen
    me andere bffje zegt ga voor 2 maar mijn gevoel zegt ik weet het niet. dus ik dacht ik maak een lijstje met voor en nadelen. maar ik kom op even veel uit.dus mijn vraag is waar kan ik allemaal op letten met beordelen

    Deze moet in mijn topics want ik ga nu slapen en wil morgen de hele discussie doorlezen :')
    Het spijt me dat ik geen OT-reactie kan plaatsen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Descartes schreef:
    (...)

    Als we toch over rechten beginnen: sinds wanneer heb jij het recht om mensen het recht niet te geven hun mening te geven? (cat)
    Je neemt dingen te letterlijk. Denk je echt dat Alwin zo stom is? 'Hieruit kunnen, als we zijn woorden toepassen op zijn leven, concluderen dat meneer Destined de hele wereld te vriend heeft/geen vrienden heeft en dat meneer Destined forever alone/zo polygaam als maar kan is.' < Alwin probeert alleen duidelijk te maken dat wat Destined zegt volkomen onlogisch is en dat, volgens zijn eigen theorie, hij dus ofwel forever alone of polygaam is. Ofterwijl: Destined zegt dit over zichzelf.
    Of hij een fantastisch leuke vriend is of niet, voegt om precies te zijn niets toe aan deze discussie.



    Haha, nou omdat het best gezegd mag worden (A) Plus dat Destined dat niet gezegd heeft maar jullie dat eruit opmaken ;) Das wat anders!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)


    Haha, nou omdat het best gezegd mag worden (A) Plus dat Destined dat niet gezegd heeft maar jullie dat eruit opmaken ;) Das wat anders!


    dit is letterlijk wat hij gezegd heeft. Het is nou eenmaal zo dat het erg mooi klinkt, maar dat het in de praktijk, als je er even bij nadenkt, niet zo werkt. Het is ludieke onzin. Zinloze one-liners. Tegeltjeswijsheid. Populistisch geleuter. Politieke spierballentaal.

    En voor de rest ben ik het eens met mijn waarde collega Sarah.

    Bandieri.


    quidquid excusatio prandium pro

    This topic is fun.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oh lord, vriendinnetjes die het opnemen voor vriendjes zijn echt vreselijk :'D


    -

    Balance schreef:
    Oh lord, vriendinnetjes die het opnemen voor vriendjes zijn echt vreselijk :'D


    Ik vind ook wel eens dingen vreselijk :Y)
    Ik vind het niet zo gek dat ik het voor mijn vriend opneem, hij is nu uit, dus hij kan het niet voor zichzelf doen he. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ik vind ook wel eens dingen vreselijk :Y)
    Ik vind het niet zo gek dat ik het voor mijn vriend opneem, hij is nu uit, dus hij kan het niet voor zichzelf doen he. ;)

    Ja dus? Dan maar niet, het heeft geen nut als hij weer erop reageert. Mijn vriend lost zijn dingen zelf maar op. :Y)


    -

    blablablabla dat kind is 14 dan zoek je nog geen partner voor het leven etc.. Doe waar je het beste bij voelt (dus bij welke jongen) en leer van je fouten.

    Enjoy life.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 22:53 ]

    Voor- en nadelen van mensen afwegen doet iedereen (onbewust). Dat doe je alleen al wanneer je naar iemand kijkt of iemand voor het eerst ontmoet: Vind ik diegene aantrekkelijk? Ruikt hij/zij lekker? Is hij grappig? Komt hij zelfverzekerd over? Lacht hij leuk? Dit zijn (op relationeel gebied) allemaal aspecten waardoor je iemand leuker of minder leuk dan de gemiddelde persoon kan gaan vinden. Misschien stinkt die gozer uit zijn bek maar is hij wel ontzettend lief. Wat vind ik dan het belangrijkst? Is hij zo leuk dat je die stinkende mond dan ook maar voor lief neemt? Allemaal beoordelingen.
    Beoordelen zit in de aard van het beestje, dat doet ieder mens en allemaal via onze emoties.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 22:55 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Voor- en nadelen van mensen afwegen doet iedereen (onbewust). Dat doe je alleen al wanneer je naar iemand kijkt of iemand voor het eerst ontmoet: Vind ik diegene aantrekkelijk? Ruikt hij/zij lekker? Is hij grappig? Komt hij zelfverzekerd over? Lacht hij leuk? Dit zijn (op relationeel gebied) allemaal aspecten waardoor je iemand leuker of minder leuk dan de gemiddelde persoon kan gaan vinden. Misschien stinkt die gozer uit zijn bek maar is hij wel ontzettend lief. Wat vind ik dan het belangrijkst? Is hij zo leuk dat je die stinkende mond dan ook maar voor lief neemt? Allemaal beoordelingen.
    Beoordelen zit in de aard van het beestje, dat doet ieder mens en allemaal via onze emoties.


    eens

    If you like two persons at the same time, choose the second. Because if you really loved the firs one, you wouldn't have fallen for the second choice - Johnny Depp.
    Of zoek eerst uit hoeveel van de twee je leuk vinden


    Remember to be ridiculous.

    Nu moet ik toch maar eens de mensen die denken er veel verstand van te hebben even tot de orde roepen. Ik heb ze keurig uit laten praten, want als je onzin gaat uitbraken krijg je van mij alle vrijheid. Want iedereen weet hoe vermakelijk onzin kan zijn.

    Er schijnen hier wat mensen met een volslagen idiote bewering te komen dat ik polygaam of voor altijd alleen schijn te zijn. En ik denk dat ik die mensen moet teleurstellen door te vertellen dat het niet zo is en dat jullie onmogelijk nog ooit ergens bij serieus te nemen zijn, want door deze bewering maak je je onsterfelijk belachelijk.
    Er zijn ook wat mensen die graag de woorden bij mij in de mond willen leggen en dingen gaan concluderen die totaal niet kloppen. Ik weet niet waarom mensen die neiging hebben om dat bij mij te doen, misschien hebben mensen geen hobby of geen leven, dat weet ik niet, maar tegen die mensen wil ik ook even zeggen dat jullie daar beter mee kunnen ophouden, want dat heeft geen zin.

    Zoals veel mensen natuurlijk verwachten zal ik ook even een toelichting geven en waarschijnlijk zijn er weer van die mensen die er weer geagiteerd door raken, omdat ik een mening heb. Want dat zijn altijd diezelfde mensen die zich eraan storen dat iemand anders een andere mening heb.

    Ik denk eerst dat ik meneer Mordin moet teleurstellen dat ik wel een vriendin heb gekozen en het is heel erg leuk van je dat je rationeel gaat antwoorden, want dat maakt alleen maar duidelijker dat je totaal geen idee hebt van hoe liefde werkt. Ik ga nagenoeg niet als ik een relatie aanga (en ik heb het alleen over een liefdesrelatie, want waarom mensen die andere relaties erbij betrekken is voor mij een raadsel, want iedere relatie is anders.) dan ga ik niet de voors en tegens afwegen. Dat betekend niet dat ik of met iedereen een relatie aanga of met helemaal niet, want dat concluderen jullie. Bij een liefdesrelatie ga ik af op gevoel en zoals verwacht, zijn er genoeg mensen die hun partner eerst door een hele keuring laten gaan voor ze oordelen, wat ik persoonlijk geen echte liefde vind. Mensen die geen reageren, want ik ken ze wel onderhand, dat je zoiets niet kan voelen en dat het allemaal een sprookje is dat het zo gaat, wil ik alvast mededelen dat jullie geen ervaring en verstand hebben van hoe liefde werkt, maar dat neem ik jullie nog niet zo kwalijk.

    De bewering van de slavernij wil ik best toegeven (als jullie daar gelukkiger van worden en weer allemaal rustig kunnen slapen) dat die wat vergaand was. Maar het is op zich er wel vergelijkbaar mee.

    Ik denk dat ik nu wel voldoende uitleg heb gegeven. Ik hoop dat jullie nu weer allemaal rustig kunnen slapen en dat ik geen verdere toelichtingen hoef te geven. Je mag aantekeningen maken hiervan. Voor geïnteresseerden ben ik altijd bereidt in discussie te gaan of even verder uit te leggen hoe het zit.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Nu moet ik toch maar eens de mensen die denken er veel verstand van te hebben even tot de orde roepen. Ik heb ze keurig uit laten praten, want als je onzin gaat uitbraken krijg je van mij alle vrijheid. Want iedereen weet hoe vermakelijk onzin kan zijn.

    Er schijnen hier wat mensen met een volslagen idiote bewering te komen dat ik polygaam of voor altijd alleen schijn te zijn. En ik denk dat ik die mensen moet teleurstellen door te vertellen dat het niet zo is en dat jullie onmogelijk nog ooit ergens bij serieus te nemen zijn, want door deze bewering maak je je onsterfelijk belachelijk.
    Er zijn ook wat mensen die graag de woorden bij mij in de mond willen leggen en dingen gaan concluderen die totaal niet kloppen. Ik weet niet waarom mensen die neiging hebben om dat bij mij te doen, misschien hebben mensen geen hobby of geen leven, dat weet ik niet, maar tegen die mensen wil ik ook even zeggen dat jullie daar beter mee kunnen ophouden, want dat heeft geen zin.

    Zoals veel mensen natuurlijk verwachten zal ik ook even een toelichting geven en waarschijnlijk zijn er weer van die mensen die er weer geagiteerd door raken, omdat ik een mening heb. Want dat zijn altijd diezelfde mensen die zich eraan storen dat iemand anders een andere mening heb.

    Ik denk eerst dat ik meneer Mordin moet teleurstellen dat ik wel een vriendin heb gekozen en het is heel erg leuk van je dat je rationeel gaat antwoorden, want dat maakt alleen maar duidelijker dat je totaal geen idee hebt van hoe liefde werkt. Ik ga nagenoeg niet als ik een relatie aanga (en ik heb het alleen over een liefdesrelatie, want waarom mensen die andere relaties erbij betrekken is voor mij een raadsel, want iedere relatie is anders.) dan ga ik niet de voors en tegens afwegen. Dat betekend niet dat ik of met iedereen een relatie aanga of met helemaal niet, want dat concluderen jullie. Bij een liefdesrelatie ga ik af op gevoel en zoals verwacht, zijn er genoeg mensen die hun partner eerst door een hele keuring laten gaan voor ze oordelen, wat ik persoonlijk geen echte liefde vind. Mensen die geen reageren, want ik ken ze wel onderhand, dat je zoiets niet kan voelen en dat het allemaal een sprookje is dat het zo gaat, wil ik alvast mededelen dat jullie geen ervaring en verstand hebben van hoe liefde werkt, maar dat neem ik jullie nog niet zo kwalijk.

    De bewering van de slavernij wil ik best toegeven (als jullie daar gelukkiger van worden en weer allemaal rustig kunnen slapen) dat die wat vergaand was. Maar het is op zich er wel vergelijkbaar mee.

    Ik denk dat ik nu wel voldoende uitleg heb gegeven. Ik hoop dat jullie nu weer allemaal rustig kunnen slapen en dat ik geen verdere toelichtingen hoef te geven. Je mag aantekeningen maken hiervan. Voor geïnteresseerden ben ik altijd bereidt in discussie te gaan of even verder uit te leggen hoe het zit.


    Maak jezelf dan ook duidelijk, mens :'D.
    Als jij jezelf niet duidelijk weet te maken, kan je van ons ook niet verwachten dat we er geen grapjes van maken.


    i put the fun in funeral

    Destined schreef:
    Nu moet ik toch maar eens de mensen die denken er veel verstand van te hebben even tot de orde roepen. Ik heb ze keurig uit laten praten, want als je onzin gaat uitbraken krijg je van mij alle vrijheid. Want iedereen weet hoe vermakelijk onzin kan zijn.

    Er schijnen hier wat mensen met een volslagen idiote bewering te komen dat ik polygaam of voor altijd alleen schijn te zijn. En ik denk dat ik die mensen moet teleurstellen door te vertellen dat het niet zo is en dat jullie onmogelijk nog ooit ergens bij serieus te nemen zijn, want door deze bewering maak je je onsterfelijk belachelijk.
    Er zijn ook wat mensen die graag de woorden bij mij in de mond willen leggen en dingen gaan concluderen die totaal niet kloppen. Ik weet niet waarom mensen die neiging hebben om dat bij mij te doen, misschien hebben mensen geen hobby of geen leven, dat weet ik niet, maar tegen die mensen wil ik ook even zeggen dat jullie daar beter mee kunnen ophouden, want dat heeft geen zin.

    Zoals veel mensen natuurlijk verwachten zal ik ook even een toelichting geven en waarschijnlijk zijn er weer van die mensen die er weer geagiteerd door raken, omdat ik een mening heb. Want dat zijn altijd diezelfde mensen die zich eraan storen dat iemand anders een andere mening heb.

    Ik denk eerst dat ik meneer Mordin moet teleurstellen dat ik wel een vriendin heb gekozen en het is heel erg leuk van je dat je rationeel gaat antwoorden, want dat maakt alleen maar duidelijker dat je totaal geen idee hebt van hoe liefde werkt. Ik ga nagenoeg niet als ik een relatie aanga (en ik heb het alleen over een liefdesrelatie, want waarom mensen die andere relaties erbij betrekken is voor mij een raadsel, want iedere relatie is anders.) dan ga ik niet de voors en tegens afwegen. Dat betekend niet dat ik of met iedereen een relatie aanga of met helemaal niet, want dat concluderen jullie. Bij een liefdesrelatie ga ik af op gevoel en zoals verwacht, zijn er genoeg mensen die hun partner eerst door een hele keuring laten gaan voor ze oordelen, wat ik persoonlijk geen echte liefde vind. Mensen die geen reageren, want ik ken ze wel onderhand, dat je zoiets niet kan voelen en dat het allemaal een sprookje is dat het zo gaat, wil ik alvast mededelen dat jullie geen ervaring en verstand hebben van hoe liefde werkt, maar dat neem ik jullie nog niet zo kwalijk.

    De bewering van de slavernij wil ik best toegeven (als jullie daar gelukkiger van worden en weer allemaal rustig kunnen slapen) dat die wat vergaand was. Maar het is op zich er wel vergelijkbaar mee.

    Ik denk dat ik nu wel voldoende uitleg heb gegeven. Ik hoop dat jullie nu weer allemaal rustig kunnen slapen en dat ik geen verdere toelichtingen hoef te geven. Je mag aantekeningen maken hiervan. Voor geïnteresseerden ben ik altijd bereidt in discussie te gaan of even verder uit te leggen hoe het zit.

    Bro, je bent zo tegenstrijdig als de pest. (cat)


    ars moriendi

    Destined schreef:
    Nu moet ik toch maar eens de mensen die denken er veel verstand van te hebben even tot de orde roepen. Ik heb ze keurig uit laten praten, want als je onzin gaat uitbraken krijg je van mij alle vrijheid. Want iedereen weet hoe vermakelijk onzin kan zijn.

    Er schijnen hier wat mensen met een volslagen idiote bewering te komen dat ik polygaam of voor altijd alleen schijn te zijn. En ik denk dat ik die mensen moet teleurstellen door te vertellen dat het niet zo is en dat jullie onmogelijk nog ooit ergens bij serieus te nemen zijn, want door deze bewering maak je je onsterfelijk belachelijk.
    Er zijn ook wat mensen die graag de woorden bij mij in de mond willen leggen en dingen gaan concluderen die totaal niet kloppen. Ik weet niet waarom mensen die neiging hebben om dat bij mij te doen, misschien hebben mensen geen hobby of geen leven, dat weet ik niet, maar tegen die mensen wil ik ook even zeggen dat jullie daar beter mee kunnen ophouden, want dat heeft geen zin.

    Zoals veel mensen natuurlijk verwachten zal ik ook even een toelichting geven en waarschijnlijk zijn er weer van die mensen die er weer geagiteerd door raken, omdat ik een mening heb. Want dat zijn altijd diezelfde mensen die zich eraan storen dat iemand anders een andere mening heb.

    Ik denk eerst dat ik meneer Mordin moet teleurstellen dat ik wel een vriendin heb gekozen en het is heel erg leuk van je dat je rationeel gaat antwoorden, want dat maakt alleen maar duidelijker dat je totaal geen idee hebt van hoe liefde werkt. Ik ga nagenoeg niet als ik een relatie aanga (en ik heb het alleen over een liefdesrelatie, want waarom mensen die andere relaties erbij betrekken is voor mij een raadsel, want iedere relatie is anders.) dan ga ik niet de voors en tegens afwegen. Dat betekend niet dat ik of met iedereen een relatie aanga of met helemaal niet, want dat concluderen jullie. Bij een liefdesrelatie ga ik af op gevoel en zoals verwacht, zijn er genoeg mensen die hun partner eerst door een hele keuring laten gaan voor ze oordelen, wat ik persoonlijk geen echte liefde vind. Mensen die geen reageren, want ik ken ze wel onderhand, dat je zoiets niet kan voelen en dat het allemaal een sprookje is dat het zo gaat, wil ik alvast mededelen dat jullie geen ervaring en verstand hebben van hoe liefde werkt, maar dat neem ik jullie nog niet zo kwalijk.

    De bewering van de slavernij wil ik best toegeven (als jullie daar gelukkiger van worden en weer allemaal rustig kunnen slapen) dat die wat vergaand was. Maar het is op zich er wel vergelijkbaar mee.

    Ik denk dat ik nu wel voldoende uitleg heb gegeven. Ik hoop dat jullie nu weer allemaal rustig kunnen slapen en dat ik geen verdere toelichtingen hoef te geven. Je mag aantekeningen maken hiervan. Voor geïnteresseerden ben ik altijd bereidt in discussie te gaan of even verder uit te leggen hoe het zit.


    Oh oh oh, wat zijn we wijs en blazen we hoog van de toren :Y)

    Je hebt je vriendin gekozen. Of je dat nou bewust of onbewust doet, je hebt haar persoonlijkheid en uiterlijk beoordeeld en je voelt je tot haar aangetrokken. Je hebt doelbewust haar uitgekozen tussen de 3 miljard andere meisjes op deze aarde, omdat er bepaalde aspecten van haar persoonlijkheid en/of uiterlijk zijn die jij aantrekklijk vindt. En ik neem aan dat je geen slavenhandelaar bent of diep in de BDSM wereld zit, dus ik geloof dat je me zojuist gelijk hebt gegeven wat betreft het punt wat ik wilde maken, namelijk dat iedereen potentiele partners beoordeelt op verschillende kwaliteiten. Vind je haar lach leuk, haar humor interessant? Weegt dat voor jou op tegen de nadelige kanten van haar persoonlijkheid? Evident wel, anders waren jullie niet samen. Dit beoordelen doet iedereen, hoewel niet in zo'n officiele mate dat men lijstjes gaat maken.

    Is dat erg? Nee. Dat is wat iedereen doet en dat hoort zo.


    quidquid excusatio prandium pro