• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexandra R.Jozephs
    'Ik denk het niet, althans, ik hoop het niet. Ik praat straks wel even met haar, maak je -je er niet druk over...'zei hij en drukte een kusje op mijn slaap.Ooj sloeg hij zijn bijde armen over mij heen.ik knikte zachtjes."Mischien moeten we iets leuk gaan doen met haar zoals...Een pretpakr ofzo?"stelde ik dan voor en kijk hem aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oh, mijn topics. :3]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde, 'dat lijkt me een heel goed idee, ik ben lang niet meer in een pretpark geweest, zullen we ons dan maar even aankleden?' Ik stond op, pakte haar hand en glimlachte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'dat lijkt me een heel goed idee, ik ben lang niet meer in een pretpark geweest, zullen we ons dan maar even aankleden?' vroeg hij grijnzend en ik knik."Is goed."glimlach ik en hij nam mijn hand en we gingen samen naar boven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Wil je eerst nog even douchen, of vind je het goed zo?' Ik liet mezelf op mijn bed zakken en keek haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Wil je eerst nog even douchen, of vind je het goed zo?'vroeg hij en knik."Als ik mag zou ik graag douchen."zeg ik dan en glimlach naar hem,waarna ik voor hem ging staan en boven hem ging gangen om een kusje op zijn lippen te drukken."Of wil je met me mee douchen?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Met alle liefde,' grijnsde ik, en wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Kom, des te sneller zijn we klaar...' Ik glimlachte naar haar en pakte haar hand waarna we samen naar de badkamer gingen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    'Met alle liefde,' grijnsde hij en wiebelde eens met zijn wenkbrouwen waardoor ik moest grinniken.'Kom, des te sneller zijn we klaar...' glimlachte hij en nam mijn hand waarna we samen naar de badkamer gingen,daar deed ik mijn Pyjama topje en broekje af en had ik alleen nog mijn slipje aan.Lipbijtend kijk ik naar Lou.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex kleedde zich uit, en ze bleef alleen in haar slipje voor me staan. Lipbijtend keek ze me aan, ik slikte hoorbaar, voordat ik op haar afliep en zachtjes mijn lippen op die van haar drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij slikte hoorbaar en liep dan op mij af en drukte zijn zachte lippen op de mijne.Gewillig zoende ik hem terug en sloeg mijn armen om zijn nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Langzaam likte ik met mijn tong over haar onderlip, wachtend op toestemming, ze sloeg haar armen om mijn nek heen, en ik tilde haar voorzichtig op, om haar daarna op de wasbak te zetten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Gewillig opende ik mijn mond en werd dan opgetild door Lou en op de wasbak gezet die koud aanvoelde aan mijn billen.One tongen speelden een liedes spel en ik sloeg mijn benen om Louis middel heen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Onze tongen speelde een liefdesspel en ze sloeg haar benen om mijn middel, en langzaam maakte ik me los van haar, en leunde met mijn voorhoofd tegen die van haar aan. 'Kom, dan gaan we douchen,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Onze tongen speelden even het liefdesspel en toen maakte hij zich los van mij.Onze voorhoofden leunden tegen elkaar 'Kom, dan gaan we douchen,' zei hij en ik knikte en liet hem los,waarna ik van de wasbak ging en mijn slipje dan ook afdeed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mhm, leeft Savannah nog... ?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.