• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Alexandra R.Jozephs
    Gewillig opende hij zijn mond en onze tongen speelden een liefdesspel,zijn handen had hij op mijn heupen geplaatst en ik liet mijn ene hand door zijn zachte haar gaan en met mijn andere hand trok ik hem dichter tegen me aan.

Louis Tomlinson.
    Zachtjes gleden haar handen door mijn haar heen, en ze trok me dichter tegen haar aan. Ik trok haar bij me op schoot, en plaatste m'n handen op haar rug.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Alexandra R.Jozephs
    Hij trok me op zijn schoot en plaatste zijn handen op mijn rug.Ik grinnikte en haalde even kort mijn lippen van de zijne."Ik hou van je Lou."fluister ik en druk weer mijn lippen op de zijne.

Louis Tomlinson.
    'Ik hou van je Lou.' Fluisterde ze en ze drukte een klein kusje op m'n lippen. Een geweldig gevoel ontstond in mijn buik. 'Ik ook van jou,' onze voorhoofden steunde tegen elkaar en we staarden elkaar aan.

Alexandra R.Jozephs
    'Ik ook van jou,' telkens weer krijg ik een aangename rilling op mijn rug als hij dat zegt.Onze voorhoofden steunden tegen elkaar aan en ik keek recht in zijn ijsblauwe ogen.Ik glimlachte.Hij was zo speciaal,zo fantastish.

Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte, en sloeg m'n armen om haar heen, om haar vervolgens tegen me aan te trekken, en een kusje op haar kruin te drukken. Precies op dat moment kwam Melissa ook de keuken binnen. Ze mompelde iets wat op goedemorgen moest lijken. 'Goedemorgen, zusje, wilde nacht gehad?' Grinnikte ik.

Alexandra R.Jozephs
    Hij glimlachte ook en trok me tegen me aan.Ook drukte hij een kusje op mijn kruin en grinnikte ik licht.Net op dat moment kwam Louis' zusje binnen en mompelde goedemorgen."Goedemorgen."glimlachte ik naar haar,'Goedemorgen, zusje, wilde nacht gehad?' grinnikte Louis dan en ik grinnikte ook lichtjes.

Louis Tomlinson.
    Alex zei ook goedemorgen tegen haar, maar volgens mij was ze er niet helemaal bij. Bezorgd keek ik haar aan. 'Gaat het, Melissa?' Even flitste een gedachte mijn hoofd binnen van bijna 2 jaar geleden...

Alexandra R.Jozephs
    Ik zag de bezorgde blik in Louis zijn ogen en ik beet zachtjes in mijn lip er was vast iets mis met zijn zusje.'Gaat het, Melissa?' vroeg hij bezorgd tegen haar.Ik keek ook even naar Melissa die er niet helemaal bij leek te zijn.

Louis Tomlinson.
    Ik wreef zachtjes over Alex arm en volgde Melissa's handelingen. 'Ja ja,' mompelde ze. 'Het gaat prima,' ze kwam tegenover ons aan tafel zitten. 'Weet je het zeker?' Ik was zo benieuwd naar waar ze vannacht had uitgehangen, maar misschien werd ze wel weer hartstikke kwaad zoals de vorige keer.

RememberYoux schreef:
    Brianna Adams
    'Als het zo dichtbij is, kom er dan maar zelf.' zeg ik lachend, en ik steek mijn tong uit. Ik huppel vrolijk naar de bank en plof neer, waarna ik weer opsta. 'Welke film wil je zien?'

Harry Styles
    "Haha, dat zeg ik lekker niet tot je me komt halen," grijns ik.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Alexandra R.Jozephs
    Lou wreef zachtjes over mijn arm en keek naar zijn zusje,wat ik ook deed.'Ja ja,' mompelde ze.'Het gaat prima,'vervolgde ze daarna en ging tegenover ons aan tafel zitten.Ik glimlachte lichtjes naar haar.

Louis Tomlinson.
    'Ja, Louis, ik weet het heel zeker,' zei ze kwaad. Ze blikte nog even op Alex en liep toen de woonkamer uit. Met een kleine zucht keek ik haar na. Fantastisch.

Alexandra R.Jozephs
    'Ja, Louis, ik weet het heel zeker,'zei ze met een kwade toon in haar stem ,ze blikte nog even op mij en ging toen de woonkamer uit.Ik beet zachtjes op mijn lip en keek naar Louis."Is ze boos?"vroeg ik zachtjes.Ik hoopte dat ,dat niet door mij kwam.

Louis Tomlinson.
    'Ik denk het niet, althans, ik hoop het niet. Ik praat straks wel even met haar, maak je -je er niet druk over...' Ik drukte een kusje op haar slaap en sloeg mijn beide armen om haar heen.