• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - RellyKelinde
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Lyris

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    - Damen Joey Dodger - Fluttershyx
    - Xander Dodge Outcast - Dodge
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Lyris
    - Jill Angel Scars - AgentP
    - Candy Shary McCartney - LeFuck
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nee inderdaad, daarom is het dus belangrijk dat er dan wel gewoon nog rustig aan gedaan wordt. Zodat degene die iets langer moeten wachten op een reactie het ook makkelijk bij kunnen houden.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Inderdaad, daar heb je gelijk in.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Goed de regel van drie ertussen komt terug, maar alsjeblief houd je eraan ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlet

    “Hey, ik heb je hier nog nooit gezien gehad. Ik ben trouwens Damen.’ Zei een mooie jongen die voor me was komen zitten.
    Hij wou mijn hand vastpakken maar ik trok ze snel weg. Ik liet even mijn tanden waarschuwend zien maar ik sloot rap mijn mond voor het zou opvallen. Dat was iets dat ik had over genomen van het wolf zijn. Als iemand iets deed wat ik niet leuk vond of wou, liet ik automatisch waarschuwend mijn tanden zien. Ik keek hem even aan met een ondoorgrondelijke blik. Hij was echt wel een mooie jongen. Helemaal mijn type, spijtig genoeg. Maar mij zou hij niet zo snel krijgen. Als ik 2 dingen had geleerd was het dat ze niet te vertrouwen zijn en dat je niet te snel mag toe zeggen. Je kon zeggen dat ze jagers waren, ze hielden wat van meer avontuur. Damen was net hetzelfde, hij straalde het uit precies.
    Daarbij was hij een player. Zijn geur hing over mijn jurk. Hij was de jongen waarmee het meisje waarvan ik haar kleren had gestolen het bed had meegedeeld. Dat suckte wel aan het wolf zijn. Je reukzin, gehoor en waarschijnlijk ook je smaakzin waren beter dan die van gewone mensen.
    Dus zette ik één van mijn beste bitchy gezichten op. Ik kon beter even met zijn voeten spelen. Hij kon nog wel is goed van pas komen. Bijvoorbeeld om me uit eten te nemen. Ik zou vanavond nog wel drugsdealers enzo van elkaar schuren. Ik moest een beetje aandacht naar hier trekken. Zodat er meer hunters naar hier komen. Ik zou ook de weerwolven die hier leefde nog proberen te waarschuwen. Ik zou wel huilen vannacht ofzo.
    Ik zocht rap na een schuilnaam. Ze moesten niet weten dat ik echt Scarlet Morningstar noemde. Want dan zat ik misschien nog later in de problemen. Alweer.
    "Sophia.' zei ik en ik glimlachte naar hem voor ik nipte van mijn koffie. 'Je zult me inderdaad niet kennen. Ik ben hier maar voor een dag, misschien langer. Hangt er vanaf hoe hard het me hier bevalt. En of je het nu leuk vind of niet, jij betaalt mijn koffie."
    Ik dronk mijn kop koffie uit en liep weg. Als hij achter me aan zou komen had ik beet.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:19 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [IsaacLahey->MusicMyAlibi


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [ Ah ja, LoveDrunkx ---> IAmADreamer . Dank je,@MusicMyAlibi, ik was al vergeten dat ik het moest melden als je naam veranderd ^^, ik dacht eraan toen ik het bij jou zag ^^]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik vind Scarlet geniaal]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dodge schreef:
    [Ik vind Scarlet geniaal]

    [Dank je!^^ Ik vond het karakter van Xander wel leuk :3.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Damen Joey Dodger

    Ze trok haar hand rap weg voor ik die kon pakken. Oké, nog niemand had dat bij mij gedaan. Ik dacht dat ik zag dat ze haar tanden had laten zien, maar dat zou wel niet zo zijn. Dat doen alleen maar wolven. Het is erg dat ik me ze nu zelf inbeeld terwijl er een mooi meisje voor me zit. Het was precies alsof ze haar bedreigd voelt hoe ze reageerde.
    Ze keek me een hele tijd ondoorgrondelijk aan. Het was duidelijk dat ze niet van hier was. Anders had ze al aan mijn voeten gelegen. Ze lijkt me meer pit te hebben dan de andere meisjes hier. Ze was daarbij ook nog mysterieus.
    "Sophia." zei ze en ze glimlachte voor ze nipte van haar koffie. "Je zult me inderdaad niet kennen. Ik ben hier maar voor een dag, misschien langer. Hangt er vanaf hoe hard het me hier bevalt. En of je het nu leuk vind of niet, jij betaalt mijn koffie."
    Had ze nog gezegd voor ze haar koffie leegdronk en me hier achterliet. Ik keek haar even met open mond achterna. Bijna niemand had me ooit kunnen weerstaan! Ze was een van de enige. Ze had pit en was daarbij nog mysterieus en daar hield ik van. Ze was de uitdaging die ik is nodig had. Ik hoop dat er meer van die meisje rond lopen waar ik naartoe ga.
    Ik kon er niet aan doen maar ik deed hetzelfde als haar. Ik dronk mijn koffie leeg en liep achter haar aan nadat ik rap betaald had. Ik stak ook nog rap een sigaret op.
    “Hey, Sophia wacht!” riep ik terwijl ik achter haar liep. “Ik wil je vragen om iets met me te gaan eten in de middag?”
    Ik hoopte maar dat ze hier op in ging. Ik wou dit mysterieus meisje beter leren kennen.

    IAmADreamer schreef:
    (...)
    [Dank je!^^ Ik vond het karakter van Xander wel leuk :3.]


    [Oh bedankt! Is ie toch niet zo faag als ik dacht xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dodge schreef:
    (...)

    [Oh bedankt! Is ie toch niet zo faag als ik dacht xD]

    Ik vind hem toch niet vaag!;D Ik vind het wel gaaf dat hij zo vroeger een hunter was en nu eigenlijk voor alle 2de kanten vermoord voor geld, dat bedoelde je toch hé?(; ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Riley Andreas Cromwell

    "Ik ga me even wassen," Hoorde ik de stem van Marcy in de verte klinken. "Doe alsof je thuis bent."
    Doen alsof ik thuis was?
    Dat zou ik haar net niet aandoen aangezien ik er af en toe wel van hield om naakt door het huis te wandelen.
    En ik had zo'n vermoeden dat ze dat niet echt zou waarderen.
    Met een kleine grijns op mijn gezicht door mijn eigen gedachtes, liet ik me opzij in de zetel vallen maar verkrampte even wanneer er een pijnscheut door mijn rug schoot.
    Mijn gezicht verstrakte wat terwijl ik mijn tanden op elkaar klemde en voelde na een tijdje weer hoe de pijn vanzelf weer verdween.
    Met veel moeite probeerde ik mijn ogen open te houden, wat me blijkbaar enorm veel moeite kostte.
    Boven hoorde ik het geluid van stromend water, wat me juist nog meer hielp om te ontspannen.
    Marcy zou het vast niet erg vinden als ik mijn ogen even sluit, ging er door me heen en voordat ik het wist voelde ik me even wegzakken in een lichte roes.
    Plots schoot ik abrupt wakker, veerde recht en voelde hoe mijn hart tekeer ging.
    Ik had geen idee van wat ik zo snel was wakker geworden, waardoor ik even verward door mijn haren ging.


    [Nog iemand voor Katherine?]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 19:30 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@Gipsy, ik denk dat je nog iets met Memphis moest doen met Katherine? ;s Kan ook zijn dat dat Aurora was.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    IAmADreamer schreef:
    [@Gipsy, ik denk dat je nog iets met Memphis moest doen met Katherine? ;s Kan ook zijn dat dat Aurora was.]

    [Ik heb geen idee...Maar ik had het de laatste dagen zo druk dat ik het even niet goed heb kunnen volgen. :X]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    [Ik heb geen idee...Maar ik had het de laatste dagen zo druk dat ik het even niet goed heb kunnen volgen. :X]

    [Is niet erg (; Ik denk dat Memphis zijn laatste post ergens in 5 of 6 staat. :3]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..