• Hai meiden, ik heb even een korte praktische vraag. Zaterdagmorgen start de kaartverkoop, hoe laat moet je klaarzitten achter je laptop om 1e rangs kaarten te kunnen bemachtigen? Misschien dat jullie hier meer ervaring mee hebben (;

    Alvast bedankt en tot 3 mei! : D
    xx Ris


    SHABOOYA

    Dat maakt denk ik niet echt uit, zolang je maar om tien uur op de site zit. En sowieso gaat de site langzaam doen, omdat er dan echt duizenden mensen tegelijk op die site zitten.


    The odds are néver in our favor.

    Dat vraag ik me ook af, maar het zal sowieso vroeg opstaan worden vrees ik


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Iets voor 10 uur denk ik toch. Er is natuurlijk een grote kans dat de site helemaal plat zal liggen, gewoon blijven refreshen. Veel succes trouwens!

    voor justin zat ik al 3 uur voor de kaartverkoop, en toen was de site al langzaam....


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    1e rangs kaarten te pakken krijgen gaat moeilijk worden, om dat er inderdaad zoveel mensen tegelijk op die site zitten. Maar toch veel succes! (:

    Ik ga het proberen, hopelijk ben ik 1 van de gelukkigen (; Ik zit iig om 7 uur al klaar haha!


    SHABOOYA

    Misschien is het ook al handig dat je nu al een account maakt bij de site waar je de kaarten gaat kopen.. dat je al geregistreerd bent zeg maar. Want als je dat op het moment zelf nog moet doen, verlies je én veel tijd én misschien ook wel je kaartjes (:


    There will be beauty from pain.

    Ik zat een kwartier voor de kaartverkoop van Tokio Hotel voor de computer, en ik had goede kaarten. :D

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 13:41 ]

    Heeft geen zin om uren van te voren klaar te zitten. Jump er vijf tot tien minuten van te voren in en ik denk dat je dan goede kans hebt op kaarten.


    SLOAN.

    Account heb ik al ja, heb in april ook kaarten voor Jason Mraz gekocht (22 nov, bijnaaa!) Wie van jullie gaan er nog meer? CAN'T WAIT!


    SHABOOYA

    Mijn vader heeft een account gemaakt, maar net op zaterdag moet hij werken. Dus heb ik zelf ook een account gemaakt dan c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Maeva schreef:
    Iets voor 10 uur denk ik toch. Er is natuurlijk een grote kans dat de site helemaal plat zal liggen, gewoon blijven refreshen. Veel succes trouwens!



    NEEEEEE juist niet refreshen, dat heeft de site gezegd. Hierdoor gaat hij juist vasthangen en kun je je kaarten niet bestellen. Het kan ook lang duren voordat je een bevestiging krijgt dat de kaarten er zijn, want ze hebben de e-mail laag gezet


    || Love the life you live, live the life you love ||

    Gewoon alvast een account maken op ticketservice of livenation, en dan kun je bij een ander concert kijken hoe het gaat met bestellen (natuurlijk niet op betalen klikken haha)


    No guts no glory.

    Dit hoort in dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144279

    > slotje


    Let the Night embrace you