• ik weet totaal niet of het goed staat
    Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm & heb wat rondgekeken op enkele site's waaronder die van BelCompany. Ik heb een gsm naar mijn zin gevonden (:
    nu mijn vraag: hij heeft een intern geheugen van 15 Mb. Is 15 Mb veel?
    en voor de camera; 2 megapixels, veel/niet veel?
    LG KS360

    Edit: wegen 'afkeuring' hier op Q. heb ik verdergezocht en -ja, ik moet en zal een nieuwe hebben- heb deze gevonden. Intern geheugen is het dubbele, 2 megapixels is genoeg voor mij (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 23:39 ]


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    neej totaal niet :X

    2 gb is pas veel :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    15mb is niet veel als je denkt aan foto's en muziek die je erop wilt zetten. Ik zou het alleen doen als ik jou was als je er een extra intern geheugen kaartje bij kan kopen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee dat is niet veel.
    En die megapixels ook niet.
    Ik vind dat die bij 5 megapixel pas goed is (Die heb ik)


    I live for the applause, you will die for it.

    15 MB is net genoeg voor je sms'jes, spelletjes en contacten in op te slagen. (:

    15mb is niet zóveel en 2.0 megapixel: het is goede kwaliteit. [/heeft de gsm]


    -

    15 mb is eigenlijk best weinig ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    LG

    meestal positieve reacties over de LG KS360, op de eerste pagina alleen niet echt ><. [zie topiclink]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 23:49 ]


    -

    Blondiepants schreef:
    LG

    meestal positieve reacties over de LG KS360, op de eerste pagina alleen niet echt ><. [zie topiclink]


    heb je hem dan gekocht?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    heb je hem dan gekocht?


    Uhu, maar ik heb hem nog maar een week en enkele dagen ^^
    maar mijn vriendin heeft dezelfde gsm al sinds december en ze heeft er nog geen problemen mee gehad :'D


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Uhu, maar ik heb hem nog maar een week en enkele dagen ^^
    maar mijn vriendin heeft dezelfde gsm al sinds december en ze heeft er nog geen problemen mee gehad :'D


    Mag ik dan wat vragen? is 15 Mb echt zo weinig? zijn er negatieve punten?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Mag ik dan wat vragen? is 15 Mb echt zo weinig? zijn er negatieve punten?


    Ik heb een geheugenkaart, dus ik weet niet of 15mb echt zo weinig is, veel zal het waarschijnlijk wel niet zijn. Het is echt aan te raden om een geheugenkaart erbij te kopen, zo duur kost dat niet, denk ik. Negatieve punten zijn er niet echt, je moet natuurlijk wel wennen aan het toetsenbord, het zijn tamelijk kleine toetsen, maar eens je dat gewoon bent...bij mij duurde het maar 2dagen en ik was het al gewoon. Ohja, er is wel een negatieve kant voor mensen die hun camera veel gebruiken op hun gsm: er is namelijk geen flash.


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    Ik heb een geheugenkaart, dus ik weet niet of 15mb echt zo weinig is, veel zal het waarschijnlijk wel niet zijn. Het is echt aan te raden om een geheugenkaart erbij te kopen, zo duur kost dat niet, denk ik. Negatieve punten zijn er niet echt, je moet natuurlijk wel wennen aan het toetsenbord, het zijn tamelijk kleine toetsen, maar eens je dat gewoon bent...bij mij duurde het maar 2dagen en ik was het al gewoon. Ohja, er is wel een negatieve kant voor mensen die hun camera veel gebruiken op hun gsm: er is namelijk geen flash.


    kga hem wss wel kopen (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    kga hem wss wel kopen (:


    zeker doen ! :Y)


    -

    ik heb zoon LG en het is egt geen aanrader hij loopt constant vasten in het geheugen raakt niet zoveel in want je krijgt er maar 1 lied op maar ik zie dat je al een andere hebt dus ik bemoei me er niet meer mee maar ik had ff nood dat te zeggen ^^


    good or bad times we just keep smiling.~Timeless

    KirstenSnaps schreef:
    15mb is niet veel als je denkt aan foto's en muziek die je erop wilt zetten. Ik zou het alleen doen als ik jou was als je er een extra intern geheugen kaartje bij kan kopen.


    No growth of the heart is ever a waste