• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - 0o7
    - François Bouchard - 0o7

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - 0o7

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - 0o7

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 15:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Ik vind het erg jammer. Maar wil je ook veel sterkte wensen.
    Ik begrijp het helemaal want ben ook door een dipje gegaan. (:


    kindness is never a burden.

    [Ik wil Lillian best overnemen? Maar dan zou ik graag een ander faceclaim willen.]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    [stilte (A))


    Bowties were never Cooler

    MrsShelley schreef:
    [Ik wil Lillian best overnemen? Maar dan zou ik graag een ander faceclaim willen.]


    |First: I love ur name. <3
    Second: Goed voor mij: (: |

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:42 ]


    kindness is never a burden.

    [vind ik ook prima]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Harry keek even naar Max die terug in een soort trance verkeerde op het bankje. Toen stond hij op en haalde zijn gitaar uit het huisje. Zachtjes begon hij een liedje te pingelen en zong mee. "Your hand fits in mine like it's made just for me. But bear this mind it was meant to be. And i'm joining up the dots with the freckles on your cheeks." Harry hield van de akoestische versie. Zijn ogen gleden naar Max die met beverige slokjes van het water dronk. "And it all makes sense to me."


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Ik keek opzij naar de gitaar toen ik Harry hoorde spelen en zingen. Het zorgde voor wat verzachting. Ik kende de tekst niet, maar dat maakte niet veel uit. Ik was al gelukkig genoeg dat hij er was. Dat ik ten minste niet alleen was. Ik nam nog een klein slokje en trok toen mijn benen op het bankje en sloeg mijn armen om ze heen. Ik legde mijn wang op mijn knieen, zijn schouder was namelijk geen optie want dat was echt heel vervelend tijdens het gitaarspelen. Dat wist ik zelf maar al te goed. Ik keek naar hoe zijn arm ritmisch op en neer ging en luisterde stilletjes naar de klanken van zijn stem. Ik voelde me van binnen zo leeg. Emotioneel blank. Dit nieuws was zo erg geweest dat mijn emoties gewoon waren afgesloten na de eerste schok was vertrokken. Er was niks dan zwartheid. Ik wist niet hoe het kon, maar ik voelde me kil zwart. Het enige wat ik wilde was slapen, en dit hield daar aan mee: een kalm gitaarspel en Harry's zachte stem.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 23:31 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik hou toch de faceclaim van Chloë Moretz C:]

    Lillian Stuart

    Lilly sloeg haar armen over elkaar en rilde. Niet van de kou, want ze had het bijna nooit koud. Meer van alle herinneringen die nu kwamen bovendrijven. Harry had intussen zijn gitaar gepakt en speelde nu een liedje wat Lilly vaag herkende van de radio. Een pijnlijke steek ging door haar hart, terwijl ze zo toe stond te kijken. Even flitste er door haar gedachten dat zíj daar had moeten zitten. Dat Harry dat liedje voor háár had moeten zingen. Maar ze stopte de gedachten snel weg, omdat ze schrok van haar eigen egoïsme. Ze nam voorzichtig plaats aan de andere kant van Harry en staarde voor zich uit. Al haar energie leek opeens uit haar lichaam te zijn gezogen, wat eigenlijk ook zo was door haar slaapgebrek. Een geluidloze zucht verliet haar lippen.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Harry Styles
    Harry zag vanuit zijn ooghoeken hoe Max haar knieën optrok en haar hoofd er bovenop plaatste. Aan zijn andere kant ging Lilly zitten. Beiden zeiden ze geen woord. Misschien omdat Harry aan het spelen was, misschien omdat ze niks te zeggen hadden. Een foute noot werd gespeeld en Harry hield even op met zingen om zich dan te hervatten en verder te spelen en zingen. Toen het liedje voorbij was twijfelde Harry of hij nog een zou spelen of niet. Hij draaide zijn hoofd naar Max. "Heb je nog zin om te jammen? Misschien verzet dat je gedachten een beetje," fluisterde Harry voorzichtig. En wachtte even op Max' antwoord waarna hij zich tot Lilly wende. "Of liever van niet?"


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Ik hoorde hem een valse noot aan slaan. Dat maakte me weer wakker. Ik luisterde hoe hij zich herpakte en het liedje afmaakte. Ik keek hem in zijn ogen en dacht even na over wat hij zei. Ik voelde nu naar niks, maar dat zou vast nog lang duren. Vanavond moesten we het podium op either way, dus misschien was het best wel goed om dit te doen. "Okey" zei ik zacht. Mijn gitaar stond nog op de veranda van het huisje. Ik stond trillerig op en liep erheen. Ik pakte mijn gitaar en liep weer terug. Mijn benen stonden niet stevig onder mijn lijf, maar ik haalde het terug op het bankje. Ik haalde een plectrum uit mijn broekzak en keek even naar Harry en Lilly.


    Bowties were never Cooler

    [ik wist niet dat deze RPG nog actief was :$

    kan iemand me even een korte samenvatting geven?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry ik weet niet wat er allemaal gebeurt is :$]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Waar zijn Jade en Daniel?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [aan het zwembad denk ik ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ben hier echt lang weg geweest
    Trouwens, Wolffire=0o7]

    Daniel

    Ik trek me zachtjes terug en bekijk haar even. Daarna pak ik haar hand en kijk haar aan. 'Ik wil je nooit meer kwijt,' Fluister ik in haar oor, en ik ga een beetje lekker zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself