• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - 0o7
    - François Bouchard - 0o7

Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - 0o7

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - 0o7

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 15:59 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[is goed maak er maar eentje :)]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Looks like we're gonna fight for Harry... Moet ik nog iets weten, wat er ondertussen is gebeurd?]

Don't let your hair hang down and kick some ass!

[Ik denk het niet, behalve dat het waarschijnlijk idd vechten wordt om Harry]

Bowties were never Cooler

|Haha, fight for Hazza bazza. ;D Iemand die trouwens met hem wil praten? Of hem wil wekken uit zijn schoonheidsslaapje? |

kindness is never a burden.

[Ik wel, maar ik lig zelf te slapen xD]

|Lowl. XD |

[Ik kan wel wakker worden en harry wakker maken als je wil]

|Is goed, maar ik ga niet zo snel reageren want ik moet vandaag écht mijn hoofdstuk afschrijven. (; |

[ik moet ook leren, dus ik ben ook niet zo snel]

Max
    Ik werd na een paar uurtjes wakker. Ik was best wel uitgerust. Ik klom van het dak af en ging naar binnen om wat fatsoenlijks aan te trekken: skinny jeans en een oversizede sweater. Zo warm was het namelijk niet. Ik deed in de badkamer mijn haar en make-up. Mijn moeder zei altijd dat ik eruit zag als een scary halloween character. Ik vond het fijn. Zo was ik mijn stage persoonlijkheid, niet het stille meisje met gitaar op haar zolderkamertje. Ik pakte 2 blikjes bier uit de koelkast en liep naar Harry's huisje toe. Ik liep naar binnen en schudde hem zacht aan zijn schouder om hem wakker te maken.

[Ik kan ook wel even "toevallig" langskomen...]

[Of ik kom weer lonely naar buiten en we gaan samen buiten bierdrinken?]

[Bier en Lilly... Niet echt... Maar ik kan wel wat in elkaar flansen... Wait a minute]

Lillian Ramona Stuart

Na nauwelijks wat geslapen te hebben, stond ik toch op. Ik maakte me veel te veel zorgen. Zuchtend trok een oversized Rollingstones shirt en een simpele gescheurde jeans uit mijn rommelige koffer en pakte mijn skateboard. Ik deed wat eyeliner op en liep zo de deur uit. Rustig liet ik me een beetje over het terrein rollen. Meestal werd mijn hoofd weer rustig van een beetje skaten - niet dat dit echt skaten was, maar ja. Hier had het blijkbaar geen effect. Ik head gevoel dat ik altijd op mijn hoede moest zijn, altijd moest uitkijken. Straks zat ik net middenin een genante situatie als hij langs kwam. Dat was dan ook de reden waarom ik me de afgelopen dagen op de achtergrond had gehouden. Een diepe zucht verliet mijn lippen toen ik neer zakte op een tuinstoel voor een random huisje, geen idee hebbend wie zich op dit moment in het huisje bevonden. Ik haalde vermoeid een hand door mijn warrige blonde haar en sloot voor een kort moment mijn ogen.

[Tis een beetje random. Iedereen kan reageren eigenlijk! Gezellie!]

[ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 22:07 ]

Max Korthoef
    Ik zuchtte toen hij niet wakker werd. Ik liep weer naar buiten. Daar zocht ik een comfortabel plekje op een bankje en opende een van de nu nog koude blikjes bier. Ik neem een slok en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Heerlijk een koud biertje. Ik keek rond en zag Lilly rijden op haar skateboard. Ik wenkte haar met mijn vinger om dichterbij te komen. Ik wist dat ze niet dronk, maar alsnog zou het wel gezellig zijn om met iemand te praten. Zeker als we vanavond het thema zouden horen. Een battleplan verzinnen was altijd een goed plan. Ik wist zeker dat we de anderen aankonden qua muzikaliteit, maar wij waren de onbekendste band die ertussen zat. Ik hoopte maar dat het publiek ons een kans gunde. We waren geen standaard meisjesband, dus het werd echt nog spannend. Ik nam nog een slok bier en haalde even een hand door mijn blauwe en zwarte krullen

Lillian Ramona Stuart

Ik opende mijn ogen weer en keek naar Max. 'Wie z'n huisje is dit eigenlijk?' vroeg ik meer aan mezelf. Ik keek achterom naar het huisje om het nummer te ontdekken. Van schrik viel ik bijna van m'n stoel. Ik was echt zo'n kluns... Zenuwachtig draaide ik me weer om en draaide een pluk haar om mijn vinger. 'Wat deed je hier?' vroeg ik aan Max. Ik kon de achterdochtige toon in mijn stem aardig verbergen, gelukkig. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn vingers.

Max Korthoef
    Ik glimlach als ze mijn kant op komt en zet zowel het open als het dichte blikje bier op de grond. "Het huisje van een van de boybands." ik haalde nog een hand door mijn haar. "Ik wilde met een van de jongens een biertje gaan drinken, maar die slaapt nog, dus nu zit ik hier maar alleen." Ik keek even naar de tekening op mijn ene hand en de tatoo op de andere. "Hoe was het gister avond trouwens met de rest van de meiden toen ik weg was?" Ik wilde nu ook wel weten hoe de puinzooi was ontstaan.