• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - 5HELLEY
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - 0o7
    - François Bouchard - 0o7

    Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Maxentia Aemillia Korthoef - Sylvesti
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - 5HELLEY
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - 0o7

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - 0o7

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 15:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lillian Ramona Stuart

    'Ik was er gisteren niet bij.' mompel ik. Ik was gisteren gaan skaten tot middernacht. Slapen deed ik toch niet, al sloeg dat nu toch wel op mijn stem. Ik werd schor.
    Door het frisse weer staat er nu wat kippenvel op mij armen, maar ik voel de kou eigenlijk nauwelijks. In mijn hoofd is het een warboel en dat is eigenlijk het enige waar ik me nu aan erger. Ik zucht diep en kruis mijn armen over elkaar terwijl ik onderuit zak. 'Ik ben eigenlijk niet echt thuis geweest...' zeg ik geërgerd. 'IK ben gaan skaten en kwam pas weer thuis om middernacht. Na-ja, ik heb toch niet geslapen... Ik heb al een paar nachten niet geslapen! Aaaargh!!!' roep ik luid.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Max Korthoef
    Ik luister geduldig haar hele verhaal uit en leg dan een hand op haar schouder. "Ga asjeblieft dan nog een paar uurtjes slapen. De slapeloosheid slaat namelijk op je stem. Als je wil heb ik nog wel wat slaappillen in mijn koffer zitten." Die had ik eigenlijk voor noodgevallen en vliegreizen. Het waren van die pillen waardoor je niet in coma kon raken, hoeveel je er ook nam, maar waarvan er 1 wel sterk genoeg was voor zeker 5 uur slaap. Ik keek toen weer naar het gras voor onze voeten. Het was hier heerlijk weer, niet te warm niet te koud. Ik had dan wel een oversizede trui aan, waarvan ik nou niet wist of deze van mij was of dat ik hem van Harry had 'geleent', maar hij was lekker warm en daar ging het me om. Ik pakte mijn blikje bier weer op en nam nog een slok, terwijl ik naar de laatste rustig vallende herfstblaadjes keek.


    Bowties were never Cooler

    Lillian Ramona Stuart

    'Nee, geen pillen voor mij...' mompelde ik met een opgetrokken neus. Al sinds de dood van mijn vader had ik geen enkel medicijn meer ingenomen. Ik wist niet waarom, maar ik was er op een of andere manier bang voor. 'Ik weet dat het op mijn stem slaat... Ik drink straks wel wat appelsap en dan gaat het vast al beter.' zei ik met een ironische ondertoon. Ik leunde naar voren, maar wist niet waarom ik dat deed, dus zakte ik nog verder onderuit. Ik lag nu best wel bijna op de grond, maar het kon me niks schelen. 'Ik wil slapen!' riep ik en schoot in de lach, ik was best melig. Ook een symptoom van slapeloosheid, bij mij dan.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Max Korthoef
    Ik grinnekte zachtjes toen ze over slapen begon en toen in de lach schoot. "Kom, dan breng ik je naar het huisje. Zo hebben we straks ook echt geen fluit aan je." Ik stond op, pakte haar arm en trok haar voorzichtig overeind. Het was best een stukje lopen naar ons huisje toe, hopelijk kon ze tot die tijd nog op haar benen blijven staan. "Ik maak in het huisje wel een lekkere kop thee met honing voor je en dan kan je daarna lekker gaan uitrusten op de bank of in je bed." Ik had ze vanochtend allemaal opgemaakt, dus ik hoopte maar dat ze dat zou waarderen.


    Bowties were never Cooler

    Lillian Ramona Stuart

    Lui als ik was liet ik me omhoog trekken door Max en liet me meeslepen naar het huisje. "Ik maak in het huisje wel een lekkere kop thee met honing voor je en dan kan je daarna lekker gaan uitrusten op de bank of in je bed." zei ze. Ik slikte. Slapen. Slapen betekende nachtmerries... 'Nee het gaat echt wel, eigenlijk.' ik stribbelde heftig tegen. "Een kat in het nauw maakt rare sprongen" zei mijn vader vroeger altijd, toen het nog goed met 'm ging. Ik geloof nu dat je die uitspraak best letterlijk kon nemen. Ik wist werkelijk niet wat mijn lichaam deed. Zodra ik los was sprong ik naar achter en realiseerde dat mijn skateboard nog bij het huisje lag. Ik zette het op een holletje, wat kon door de adrenaline die op dit moment door mijn lichaam raasde. Ik rende terug naar het huisje, greep mijn board en vloog het huisje in. Alles om te ontsnappen en de nachtmerries. Ik sloot de deur met een hard klap en zakte er tegenaan, klaar om 'm dicht te duwen als Max probeerde binnen te komen. Echt, ik waardeerde haar zorgzaamheid, maar slapen... Nee.


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Harry Styles.
    Harry negeerde het stompje tegen schouders en draaide zich om. "La me met rust," mompelde hij en stak zijn duim in zijn mond. Hij droomde van katten die grote taco's opaten en die Louis uit het bed haalde terwijl Harry steeds weer schreeuwde:'Nee! Louis is van mij!' Maar de katten luisterden niet en Louis werd ontvoerd naar een geheim kattenbakhol en toen moest Harry zo'n uperman-pak aan om Louis te redden en het eindigde eind-goed-al-goed. Harry schrok wakker van het geluid van iets dat viel en viel uit de zetel. Met een harde bons belande hij op zijn kont en duwde zichzelf zuchtend overeind. Een kopje koffie zou lekker zijn.

    |Somebody for my Hazza bazza?
    PS: Ik kon gisteren niet meert reageren dus sorry daarvoor. :/ |


    kindness is never a burden.

    Lillian Ramona Stuart

    Stilletjes zag keek ik de kamer rond en keek opzei toen er iets in beweging kwam. Met een bonk viel hij uit de stoel waar ie in had liggen slapen. Mijn adem stokte in mijn keel. Harry fucking Styles. Ik voelde hoe ik rood werd. Het bloed maakte mijn wangen warm, en ik kon er niks tegen doen. Dat was nog het ergste. Tot overmaat van ramp viel mijn board met een klap op de vloer.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:59 ]


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Max Korthoef
    Ik trok een wenkbrauw op toen ik haar zag wegsprinten. Ik dacht nog even aan haar achtervolgen... Maar nee. Ik was wel gewend aan abnormaliteiten, onze hele band was een bundel vol van abnormaliteiten. Ik liep dus weer terug naar het bankje waar ik op zat en ging rustig verder met het drinken van mijn inmiddels lauwe bier. Zo lekker was het niet meer, maarja, het smeerde mijn keel en stilde een deel van mijn dorst. Ik zuchtte tevreden en staarde naar de lucht. Op dat moment kwam een stukje lyrics mijn hoofd in. Ik typte het snel over op mijn telefoon en sloeg het op. Op dat moment hoorde ik een bons uit het huisje komen. Ik opende de deur en zag Harry daar op zijn kont naast de stoel waarin hij had liggen slapen zitten. "Goede morgen, schone slaapster" zei ik grinnekend en ik woelde weer door zijn krullen, die nu alle kanten op zaten. Ik keek even naar links en zag daat Lilly liggen. "Lilly ik denk dat je mijn vriend Harry al kent" zei ik grinnekend terwijl ze daar met een rode kop maar stond te staren.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Lillan Ramona Stuart

    En om het nog erger te maken - karma moest toch echt een niet normaal erge hekel aan me hebben - kwam Max ook nog binnen wandelen. Ik was waarschijnlijk toch wel opgemerkt door de klap van mijn skateboard, dus ik stond op en klopte non-chalant wat stof of zo van mijn kleren. "Goede morgen, schone slaapster" hoorde ik Max zeggen. Een jaloerse kriebel nestelde zich in mijn buik. 'Erm, tja. Goeie morgen... Al ken je me waarschijnlijk niet...' mompelde ik en haalde een hand door mijn haar. Mijn hoofd moest nu toch redelijk op een tomaat lijken


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Harry Styles.
    Harry krabde aan zijn achterhoofd en knipperde vermoeid met zij ogen. Toen hoorde hij een luide bons en draaide zich naar het geluid toe. Er stond een meisje in het huisje. Ze zag er nogal rood uit. Harry trok een wenkbrauw op en slofte naar de keuken. "Kan ik je helpen?" vroeg hij en zette de koffiezet. "Wat doe je überhaupt hier?" Niet veel later kwam ook Max terug het huisje in. "Goede morgen, schone slaapster" zei ze en woelde door zijn krullen. Harry liet haar doen. Hij was net op en het kon hem even allemaal niet veel schelen. "Koffie?"-"Lilly ik denk dat je mijn vriend Harry al kent" zei Max vervolgens. Waarschijnlijk tegen het meisje aangezien Harry geen idee had wie van de jongens Lilly zou kunnen noemen. "Erm, tja. Goeie morgen... Al ken je me waarschijnlijk niet..." mompelde het meisje, Lilly, vervolgens.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:06 ]


    kindness is never a burden.

    Max Korthoef
    Hij vroeg om koffie. "Nee, bedankt. Je weet dat ik van cafeine over mijn nek ga." Ik draaide me toen om naar Lilly. "Lilly, wil jij koffie?" vroeg ik. Ze was nogsteeds zo knal rood. Ze deed een beetje raar. Daar zou ik haar straks wel over uithoren. Ik leunde tegen het aanrecht en trok het tweede blikje bier open. Dat was nu wel bijna warm, maar alles beter dan cafeine. Ik haalde mijn hand door mijn haar en nam een slok. Opeens bedacht ik me dat ik ze nog niet had voorgestelt. "Nou... Euhm... Harry, dit is Lilly, een van mijn bandmaatjes... En Lilly, dit is Harry, een goede vriend."


    Bowties were never Cooler

    Lillian Ramona Stuart

    'Ikke... Ik was aan het vluchten voor...' ik keek even naar Max en toen naar mijn schoenen. Eigenlijk vluchtte ik niet voor Max, meer voor mezelf en de nachtmerries, het schuld gevoel wat iedere nacht in alle hevigheid kwam opzetten. 'Ik had mijn skateboard laten liggen.' maakte ik er van. Mijn anders best zelfverzekerde houding was ver weg te zoeken. Daarbij leek het ook nog alsof mijn lede maten op slot stonden. Harry moest ondertussen wel denken dat ik een of ander weirdo-stalker was. Ik probeerde de opkomende tranen weg te knipperen. De slapeloosheid begon nu pas echt te "werken". Ergens hoorde ik nog vaag hoe Max iets zei, maar toen werd alles zwart.

    [dramaaaaa.... Ok sorry...]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:13 ]


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Harry Styles.
    Max sloeg het koffieaanbod af en vroeg ten aan Lilly of ze koffie wilde. Dus nam Harry 2 mokken en schonk ze vol. Hij haalde suiker en melk uit, wat verwonderlijk was dat ze dat in huis hadden, en zette dat op de tafel. "Nou... Euhm... Harry, dit is Lilly, een van mijn bandmaatjes... En Lilly, dit is Harry, een goede vriend." Harry glimlachte naar Lilly en stak zijn hand uit. Met zijn andere nam hij zijn mok beet en nam een slok. "Aangenaam." Lilly gaf antwoord op Harry's eerste vraag, de vraag wat ze hier deed. "Ikke... Ik was aan het vluchten voor..." ze keek naar Max en Harry schoot in de lach. "Ik zou ook weglopen," zei hij en gaf Max een speelse duw. "Grapje."-"Ik had mijn skateboard laten liggen." zei Lilly toen en Harry trok alweer zijn wenkbrauw op. "Wanneer heb je die achtergelaten, dan?" vroeg hij en grinnikte. Maar Lilly leek bijna te huilen en Harry deed instinctief een stap naar. Ze zakte in elkaar en Harry liet zijn ook vallen om haar op te vangen. Hij had geen idee wat er aan de hand was en schoof zijn arm onder Lilly's knieholten. "Max, wat gebeurt er?" vroeg hij iets wanhopiger dan bedoeld en droeg Lilly naar de zetel waar hij haar neerlegde.

    |Drama's cool. XD |

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:20 ]


    kindness is never a burden.

    [Wow ik had echt even zin om te posten
    "Lillian Ramona Stuart
    *Zwart*"
    Maar ze slaapt gewoon zeg maar. Als je een paar dagen niet hebt geslapen... Tja. Spreekt denk ik voor zich :)]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 20:27 ]


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    KickSomeAss schreef:
    [Wow ik had echt even zin om te posten
    "Lillian Ramona Stuart
    *Zwart*"
    Maar ze slaapt gewoon zeg maar. Als je een paar dagen niet hebt geslapen... Tja. Spreek denk ik voor zich :)]


    |Haha. XD |


    kindness is never a burden.