• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Ik glimlach en kijk naar voor maar mijn hand kruipt iets meer naar boven. Plagend. Ik kijk gewoon naar de weg alsof er niets is en ook om te zien wanneer ik best gewoon stop voor er ongelukken gebeuren.

Leslie Day
    Ik let op de weg maar word afgeleid als Jake zijn hand iets meer naar boven gaat. Ik blik heel even opzij en zie hem gewoon onschuldig voor zich uit kijken. Een lachje zit op mijn lippen en ik let weer op de weg en concentreer me daar op en niet op Jake's hand.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik begin zachtjes de binnenkant van haar benen te strelen. Nog steeds kijk ik alsof ik de onschuld zelve ben, naar voren. Alsof er niets aan de hand is maar ik moet moeite doen om niet te glimlachen.

jaimyhoi schreef:
    (...)

Luna Day
    Ik zie dat hij zijn schouders ophaalt, hij lijkt treurig. Zou er misschien iets gebeurd zijn met zijn familie ofzo? Hij zegt dan dat hij nog leeft.
    'I'm still alive but I'm barely breathing, zeker?'
    Dat is een nummer van the script, breakeven. Geweldige band, geweldig nummer. Dan glimlacht hij maar ik zie dat die nep is. Dan vraagt hij of ik nog veel gedaan heb en ik hm wat.
    'Ja hoor, leraren weggepest, kinderen het leven zuur gemaakt,' jou ontlopen, 'en nog wat dingen.'
    Dan kijk ik hem vragend aan.
    'En jij?'
    Waarom heb ik de neiging om hem nu te zoenen. Tegen de muur aan gedrukt, vol op de mond. Ik weet het niet. Maar.. Nee. Niet doen Luna. Maar ik houd mezelf niet tegen. Ik moet weten over dat gevoel. Ik zet vanuit het niets mijn handen op zijn borstkas en druk hem tegen de muur aan. Heel even kijk ik een moment in zijn ogen, maar dan sluit ik de mijne en druk mijn lippen op die van hem. Het voelt goed.

Chad
    Met haar woorden slaat ze de spijker recht op de kop. En dan plots duwde ze me tegen de muur aan. Ik kijk haar verwonderd recht aan, maar haar ogen die me recht aankeken, lieten me gewoon smelten. Mijn lippen reageerden vanzelf op de hare.
    Mijn handen gleden om haar middel en trokken haar dichter tegen me aan.
    Dit voelde zo goed, zo geweldig goed, maar het was o zo verkeerd. Ik legde mijn eigen geluk opnieuw in haar handen. Opnieuw gaf ik haar de kans om me te gebruiken en me achteraf te laten vallen als een baksteen. Om weer weg te lopen alsof er niets was gebeurd... Net als ik dat vroeger altijd deed. Toch bleef ik haar terug zoenen. Want het voelde zo goed. Nu op deze moment, ik zou wel zien hoe het zou eindigen.

“To live will be an awfully big adventure.”

LostMagic schreef:
    Alexi

Ik kijk hem aan en zucht terwijl ik alweer de zelfde zin zegt. 'Nog niet Ax, als het zover is ben ik wel duidelijk.' zeg ik en glimlach dan liefjes. 'En ja het doet een beetje pijn maar dat betekend dat ze sterk en gezond zijn, dus geen paniek.'

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem aan en zucht terwijl ik alweer de zelfde zin zegt. 'Nog niet Ax, als het zover is ben ik wel duidelijk.' zeg ik en glimlach dan liefjes. 'En ja het doet een beetje pijn maar dat betekend dat ze sterk en gezond zijn, dus geen paniek.'

Axton
    Ik glimlachte. "Sorry, ik ben gewoon bezorgd." ik drukte een kus op haar voorhoofd.
    "Te bezorgd, waarschijnlijk." glimlachte ik.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik lach zachtjes en leg mijn hoofd op zijn borstkas. 'Ik weet dat je dit niet wilt horen maar ik vind nog steeds dat je met kerstmis naar je familie moet Ax.' zeg ik zachtjes. 'Je vader had dat niet mogen doen maar het blijft je vader.'

Leslie Day
    Jake streelt zachtjes de binnenkant van mijn benen en mijn grip op het stuur verstrakt. Ik bijt op mijn lip en blijf, net zoals Jake, voor me uitkijken. Dit is afleidend, maar ik kan nog steeds genoeg mijn concentratie bij het rijden houden. Het voelt lekker en het liefst zet ik de auto aan de kant om hem te zoenen, maar ik geef niet toe en blijf doorrijden.

Jake
    Als ik zie dat we er bijna zijn ga ik nog iets naar boven maar doe dan mijn hand weg om uit te stappen. 'Nou, dat was een interessante terugrit.' grinnik ik. Blijkbaar word ze toch niet zo snel afgeleid.

Luna Day
    Ik voel dat Chad me terug zoent en dan zijn armen om mijn middel legt. Hij trekt me dichter tegen zich aan en mijn handen verstrengelen zich in zijn haar. Ik voel het gevoel weer. Dat goede gevoel. En dat komt door Chad, en door niets of niemand anders. Ik verbreek de kus en kijk hem dan even zwijgend aan. 'Fack,' zeg ik dan. Onmogelijk. Dit kan niet. 'Sorry, ik moet gaan,' mompel ik dan. In de war. Ik maak me los uit zijn greep en maak aanstalten om weg te lopen.

Leslie Day
    Zijn hand begint nu echt gekmakend te worden en zorgt er zelfs voor dat het me een beetje opwind. Maar daar is ons huis al en Jake haalt zijn hand weg en stapt uit. Ik stap ook uit en doe de auto op slot. Hij grinnikt dat het een interessante terug reis was. 'Je bedoelt een afleidende opwindende terugreis?' Vraag ik hem dan.

Jake S.
    'Dus het was opwindend?' lach ik zachtjes en neem haar mee naar binnen. 'Ik heb er niet veel van gemerkt, je weikte geen centimeter van de baan af.' Ik kijk haar grinnikend aan en duw haar binnen wat tegen de muur om haar te kussen.

5HELLEY schreef:
    |OMG! What if Amare went to the prom with Nathan and Timo went with this huge slut and Timo and Amare kiss at the prom! And the lived happily ever after! TADAA! |

XD and what about Nathan? Mag hij geen happily ever after? :c

But I'm Oke with it.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Shit. Waarom zei ik het nou? 'Als je niet zo onschuldig voor je uit had gekeken had je me op mijn lip zien bijten en gezien dat ik mijn stuur zowat fijn kneep,' zeg ik met een scheef glimlachje. We zijn ons huis in en Jake duwt me dan tegen de muur en kust me. Hij doet het er echt om. Ik kus hem gewillig terug en trek hem dichter tegen me aan.

Jake S.
    Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden van beneden naar boven, onder haar shirt. Ik laat mijn handen op haar bh liggen en kneed die zachtjes. 'Oh jah? Ik deed nochtans niets.' lach ik tegen haar lippen aan.