• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake stoot nog een laatste keer diep en komt dan ook klaar. Hij laat zich uitgeput naast me vallen en trekt me dan voorzichtig tegen zich aan. Mijn ademhaling gaat licht gejaagd en ik sluit heel even mijn ogen. Dit was geweldig. Ruw, heerlijk. 'Je bent geweldig,' fluister ik tegen hem. En ik open mijn ogen om hem aan te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'I know.' lach ik grappend en kijk haar grinnikend aan. Ik kus haar zachtjes. 'Even ademhalen.' lach ik zachtjes en concentreer me weer op mijn ademhaling. Adem in, adem uit. 'Straks douchen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach zwakjes. Eigenlijk is het allemaal maar bizar. Eerst negeren ze 2 maanden en plots sturen ze dat ze me alleen willen zien en dat nog voor de geboorte. Die eisen vertel ik Axton maar niet, ik voel me er al slecht op mijn gemak door en hij flipt nu al bijna door gewoon een stampje.

    Axton
    "Afgesproken eh? Je houdt je gsm in je hand, met je vinger klaar op de sneltoets. Bij het minste dat er verkeerd gaat, bel je me." ik wou dat ze toestemde. Anders zou ik haar niet laten gaan. Het was sowieso al een risico, dat ik liever niet wou nemen, maar wie was ik om tussen haar en haar ouders te gaan staan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik geef hem een zachte stomp die niet echt hard aan komt. Ik ben moe maar dat laat ik niet merken door te lachen. 'Ik sla je niet hard want dat vind ik zielig,' zeg ik dan met een lachje. 'Hm, douchen klinkt goed,' zeg ik dan. 'En aangezien ik nog steeds de baas ben beveel ik je me erheen te tillen.' Een lachje zit op mijn lippen. Eigenlijk heeft hij het overgenomen door me te nemen. Maar ik hoop gewoon dat hij daar niet aan denkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Is goed.' zeg ik en denk nog even na over alle mogelijkheden waarom ze me willen zien voor de geboorte. Er zijn zoveel dingen die ze me kunnen aandoen. Normaal denk ik alleen aan de goede dingen maar na dat ze Axton van me wilden afnemen, vertrouw ik hen niet meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Hij loopt naar me toe en drukt zijn lippen op die van mij en duwt me dan mijn kamer in. Ik trap de deur achter hem dicht en trek hem gelijk mee naar mijn bed. Ik wil hem. Nu.

    Chad
    Nog voor we het bed bereikten, had ik haar shirt en broek al uitgetrokken, terwijl ik steeds zoveel ogelijk mijn lippen op de hare hield. 2 maanden zonder sex had blijkbaar toch een uitwerking op me. Het was alsof ik in een beest was veranderd.
    De ruwe manier waarop ik haar kuste, mijn handen die echt overal op haar lichaam waren, het ongeduld dat uit elke beweging sprak.
    Deze keer zou er geen tijd zijn voor plagen. Deze keer ging het bijna om meer dan seks. Er hing een andere sfeer en toch was seks de enige manier om het te uiten.
    Ik drukte haar neer op het bed en ging wijdbeens over haar zitten, terwijl ik mijn lippen niet van de hare losmaakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Daar moet je mijn baas niet voor zijn, ik zou je naar het einde van de wereld tillen als je dat zou vragen.' glimlach ik en til haar dan op. Ik loop met haar naar de badkamer. 'Jacuzzi, bad of douche?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Is goed.' zeg ik en denk nog even na over alle mogelijkheden waarom ze me willen zien voor de geboorte. Er zijn zoveel dingen die ze me kunnen aandoen. Normaal denk ik alleen aan de goede dingen maar na dat ze Axton van me wilden afnemen, vertrouw ik hen niet meer.

    {subtiel xD}
    Axton
    Ik druk mijn lippen even kort op haar voorhoofd en legde mijn hoofd toen weer neer op het kussen.
    "Ik begrijp sowieso niet waarom je niet kan wachten tot na de geboorte. Ok, dan mis je kerst met hen... waarschijnlijk, maar dan nog. Het zou veel veiliger zijn." zei ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Omdat ze van me eisen dat ik nog kom voor de geboorte Ax.' zucht ik 'Het idee staat me ook niet aan.' Ik kijk naar het plafond en leg beschermend mijn arm over mijn buik. Dat doe ik altijd als ik denk dat de kindjes in gevaar zijn. Al zou het waarschijnlijk toch niet zo veel helpen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik fronste mijn voorhoofd.
    "Als ze het echt willen goedmaken, dan willen ze dat toch ook nog na de geboorte? Het feit dat ze eisen dat je voor de geboorte langs gaat, stelt me nu niet bepaald gerust. Het spijt me om te zeggen, maar ze kunnen echt gevaarlijk zijn." wat hadden we toch een fijne gezinsband allebei.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Hij heeft mijn shirt en broek al uitgetrokken en alles gaat ruw en ik voel zijn ongeduldigheid. Onze lippen wijken alleen van elkaar af als dat nodig is en zelfs dan willen we dat niet. Mijn handen gaan ruw door zijn haar. De kus is ruw, de bewegingen zijn ruw, en ik houd ervan. Hij drukt me op mijn bed en komt wijdbeens over me zitten en zoent me. Ik verbreek de kus om zijn shirt uit te trekken en vervolgens trek ik hem gelijk weer naar me toe om hem vol toe zoenen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaimes zullen we Nick en Jessica laten meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Daar moet je mijn baas niet voor zijn, ik zou je naar het einde van de wereld tillen als je dat zou vragen.' glimlach ik en til haar dan op. Ik loop met haar naar de badkamer. 'Jacuzzi, bad of douche?' vraag ik haar.


    Leslie Day
    Ik lach, 'Als ik dat zou vrágen ja, maar dit keer vroeg ik het niet.' Jake heeft me opgetild en ik kijk glimlachend naar hem. Hij vraagt wat ik wil. 'Hm... Jacuzzi?' Stel ik dan voor en kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Daar dacht ik ook al aan maar ik moet echt aan huiswerk D: dus ik ga me even aankleden en dan ga ik beneden huiswerk maken maar ik reageer wel af en toe :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'I know.' zeg ik en ik meende het. 'Ik vind het ook rare eisen, ik moet voor de geboorte gaan en alleen.' zeg ik zachtjes en ik snap wat dat inhoud. Axton mag niet mee, niet in het huis, niet in de straat, niet in de auto. Hij moet hier blijven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'