• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem aan en zucht terwijl ik alweer de zelfde zin zegt. 'Nog niet Ax, als het zover is ben ik wel duidelijk.' zeg ik en glimlach dan liefjes. 'En ja het doet een beetje pijn maar dat betekend dat ze sterk en gezond zijn, dus geen paniek.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg van Jake doorgestuurd waar de winkel is en ik stuur hem terug dat ik nog bezig ben met de schoenen. Ik kijk verder en zie dan een paar roze-beige achtige hakken staan. Ze zijn hoog. Killerheels. Maar ik ga ze wel passen. Ze zitten wel lekker. En zijn in de zelfde kleur als de onderkant van mijn jurkje. Ik besluit ze gewoon te kopen. Ze zijn niet eens zo heel duur. Maar 50 euro. Ik loop met het tasje richting de winkel waar Jake is en stap er dan naar binnen. 'Jaaakey?' Vraag ik door de winkel heen.

    [Tweede schoenen van links :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hier!' glimlach ik en loop naar haar toe. 'Ik heb iets voor mezelf al gekocht maar jij moet de jouwe kiezen.' zeg ik glimlachend en druk mijn lippen even teder op de hare tot een kucht achter ons me doet opzij stappen. 'Niet zoenen in de winkel.' zegt de man en ik rol even mijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake heeft al iets gekocht. Hm, ik vind het wel spannend, zo'n gemaskerd bal. Een man achter ons zegt, 'Niet zoenen in de winkel.' En ik trek een wenkbrauw op. Ik laat het erbij zitten en pak dan Jake's hand en trek hem mee de winkel in. Jake mag mijn schoenen nog niet zien, een verrassing voor volgende week. Ik denk namelijk niet dat hij verwacht dat ik hakken heb gekocht. Ik kijk om me heen voor maskers.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik leun wat tegen de muur. Ik laat haar maar doen. Het is voor haar en ik ken wel wat van mode maar maskers en juwelen? Hm nee ik zou een flater begaan. Nou ja met mijn masker kan er nu niets verkeerd zijn want het is in de zelfde kleuren en eenvoudig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    klik

    klik

    Welke is het leukst? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik leef nog..." mompelde ik, in een poging om niet te beginnen met liegen. Al was dat zelf al een halve leugen. Leven kon je het niet noemen...
    Ik keek haar even aan, dwong mezelf te glimlachen en keek toen weer weg.
    "zo... nog veel gedaan?" ik beet op mijn lip. Wat was er zo anders, dat ik me niet eens normaal kon gedragen? Waarom deed ik zo tegen haar? Waarom was ik er kapot van dat ze 2 maand niet met me had gesproken?


    Luna Day
    Ik zie dat hij zijn schouders ophaalt, hij lijkt treurig. Zou er misschien iets gebeurd zijn met zijn familie ofzo? Hij zegt dan dat hij nog leeft.
    'I'm still alive but I'm barely breathing, zeker?'
    Dat is een nummer van the script, breakeven. Geweldige band, geweldig nummer. Dan glimlacht hij maar ik zie dat die nep is. Dan vraagt hij of ik nog veel gedaan heb en ik hm wat.
    'Ja hoor, leraren weggepest, kinderen het leven zuur gemaakt,' jou ontlopen, 'en nog wat dingen.'
    Dan kijk ik hem vragend aan.
    'En jij?'
    Waarom heb ik de neiging om hem nu te zoenen. Tegen de muur aan gedrukt, vol op de mond. Ik weet het niet. Maar.. Nee. Niet doen Luna. Maar ik houd mezelf niet tegen. Ik moet weten over dat gevoel. Ik zet vanuit het niets mijn handen op zijn borstkas en druk hem tegen de muur aan. Heel even kijk ik een moment in zijn ogen, maar dan sluit ik de mijne en druk mijn lippen op die van hem. Het voelt goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [difficult... ik denk de eerste xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dan dachten we hetzelfde :Y)]

    Leslie Day
    Na even zoeken heb ik een masker gevonden. Ik loop ermee naar Jake. 'En, wat vindt je ervan?' Vraag ik dan met een glimlach aan hem. Nog even en dan zijn we weer klaar met shoppen. En dan gaan we terug naar ons huis. Ons huis. Het voelt goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bekijk het masker en grijns. Dit word hem. Ik loop er vlug mee naar de kassa en betaal hem voor ze me kan tegenhouden. Met 4 zakjes nu in mijn hand -jurk, juwelen, masker van mij, haar masker- loop ik terug naar haar en grinnik. 'Nog iets nodig of gaan we naar huis?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik laat het Jake gewoon betalen. 'Je kan het echt niet laten hè?' Vraag ik dan met een lachje aan hem. Ik druk een kus op zijn lippen en weer hoor ik een kuch. Ik zie de man een norse blik op ons werpen en ik trek Jake dan mee naar buiten. 'En we kunnen naar huis. Ik heb niets meer nodig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Oke.' glimlach ik en loop met haar naar haar auto. Ik leg de zakken bij mij en stap in. 'Hm dat is dus ook alweer in orde.' zeg ik en kijk haar glimlachend aan. Ik streel even over haar been.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet even eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh :( ok xd moet vanmiddag wel om 15u20 weg en het kan goed zijn dat ik vandaag daarna niet meer online kom xd halloweentocht en fuif er na... weet nog niet of ik nr de fuif ga]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben ingestapt in de auto en kijk glimlachend naar Jake. Hij streelt mijn been. Ik druk een kus op zijn lippen. Op dit moment voelt alles gewoon echt goed. Dan kijk ik hem weer aan. 'Ja, dat is in orde. Op naar huis.. Ons huis.' En ik start de auto. Ik heb er geen problemen mee als Jake zijn hand laat liggen, zo afleidend is het niet. Als hij tenminste deze handeling verricht. Er zijn natuurlijk wel afleidende dingen. Ik rijd de weg op terug naar huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.