• Hi,

    ik moet een lijstje maken voor Sinterklaas, maar ik weet alleen niet precies wat ik wil hebben, het mag niet duurder zijn als 100 euro en ik hoef geen dvd's of cd's want die download ik.. Heeft iemand enig idee? Ik heb het Naked 2 pallette van Urban Decay gevraagd en ook DrDre Solo HDs, ik krijg het niet allemaal maar ik moet meerdere suggesties voor m'n ouders doen.

    Thank you a lot


    live the life you love

    Ik vraag vaak dingen als nagellak, make-up en bijv. kleding.
    Of natuurlijk een leuk boek.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:18 ]


    26 - 02 - '16

    Boeken, boeken, boeken & nog meer boeken (:
    Maar dat is wat ik vraag, ik heb geen idee wat jij tof vindt.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:20 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ga dit jaar een Pop-cake maker vragen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Boeken, concertkaartjes/festivalkaartjes, accessoires, kleding, eten, koptelefoon, hoesjes?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik krijg altijd gewoon films, dus geen idee :']


    Caution first, always.

    Ik vraag altijd gewoon geld (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Loveee! <3 Lots and lots ove love.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Waarschijnlijk krijg ik niets. Wij doen alleen aan kerstmis en verjaardagen lol.
    Heel, heel soms krijg ik geld.
    Dus: geld? :')

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 22:51 ]


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Hakuna schreef:
    Waarschijnlijk krijg ik niets. Wij doen alleen aan kerstmis en verjaardagen lol.
    Heel, heel soms krijg ik geld.
    Dus: geld? :')


    Ik mag geen geld vragen, dat had ik al gedaan ivm dat ik een jaar naar Amerika ga. Mar helaas. En ik heb een e-reader, dus boeken hoeven niet meer...


    live the life you love

    Nieuwe telefoon met android xD


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Barrelrider schreef:
    Boeken, concertkaartjes/festivalkaartjes, accessoires, kleding, eten, koptelefoon, hoesjes?


    •*• Lululu •*•

    Lol ik ga dit jaar een lamp en 3 rieten mandjes vragen voor mijn kamer. Daarbij ga ik denk ik ook nog een paar albums vragen en een paar boeken, zo heeft mijn vader nog een keuze ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.