• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    OMG OMG OMGOM OGMGOEDOFAESIFGNKSF\SJKF SEFADERBNJ MJULLIE ZULLEN NIET GELOVE N WAT MIJ NET OVERKWAM AAAAAAAAAAAAAH FIDGHJD NDFNKJSH


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik zat in een fucking chatroulette met one fucking direction AAAAAAAAAAAAAAH GODSAMME MET LIAM EN NIALL EN AAAAAAAAAAARGH.

    Ja het kan nep zijn maar dat boeit me nu niet AHAHAHAHA AAARHJKDHFJKZASFSNMGJGVBJRJSBGSJKG


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ben weer thuis en reageer over aantale uren :Y) slaap lekker ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [Ik heb deze xd CLICK tot morgen x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    klik

    klik2

    klik3


    klik4


    [Pomtiedom. Ik ga de leukste uitzoeken. ;D met die van jou erbij ook. Ik moet alleen dit lijstje nog even afmaken :3]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 8:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Thaha xd succes :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Na even te zoeken heb ik twee jurken gevonden die ik mooi vind. Nu maar hopen dat Jake ze ook mooi vindt. En ik moet er nog tussen kiezen, maar dan gaat het erom welke het leukste is. Ik loop richting Jake's kant en na even zoeken heb ik hem gevonden. 'Jakey,' zeg ik met een glimlach. 'Ik heb twee jurken gevonden.' En eerste laat ik hem de ene zien, en daarna de andere. 'Vindt je ze mooi?' Vraag ik hem dan twijfelend.

    [De jurken op de foto twijfel ik tussen. Alleen hier zijn ze zo kort x) dus beeld je maar in dat ze langer zijn, tot op de grond zowat, maar wel hetzelfde patroon verder :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, ik heb dus een heel topic gemist, dus wat heb ik allemaal precies gemist en waar kan ik Aurora of Katherine naartoe sturen en wie wil ze meeten?? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake S.
    Ik kijk op en zie 2 prachtige jurken in haar handen. Ik pak Leslie haar arm. 'Jij gaat ze nu passen.' zeg ik vrolijk en duw haar een pashokje in. 'En o ja? Les ze zijn prachtig.' lach ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [er zijn 2 maanden doorgespoelt, het is de week voor kerstavond. Op kerstavond is het kerstbal]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oke, nu moet ik Aurora en Katherine alleen laten gaan, ze zijn Lonely, whaha. En niemand mag Aurora. ;'P Maar goed, dus niks bijzonders gemist..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik leef nog..." mompelde ik, in een poging om niet te beginnen met liegen. Al was dat zelf al een halve leugen. Leven kon je het niet noemen...
    Ik keek haar even aan, dwong mezelf te glimlachen en keek toen weer weg.
    "zo... nog veel gedaan?" ik beet op mijn lip. Wat was er zo anders, dat ik me niet eens normaal kon gedragen? Waarom deed ik zo tegen haar? Waarom was ik er kapot van dat ze 2 maand niet met me had gesproken?


    Luna Day
    Ik zie dat hij zijn schouders ophaalt, hij lijkt treurig. Zou er misschien iets gebeurd zijn met zijn familie ofzo? Hij zegt dan dat hij nog leeft.
    'I'm still alive but I'm barely breathing, zeker?'
    Dat is een nummer van the script, breakeven. Geweldige band, geweldig nummer. Dan glimlacht hij maar ik zie dat die nep is. Dan vraagt hij of ik nog veel gedaan heb en ik hm wat.
    'Ja hoor, leraren weggepest, kinderen het leven zuur gemaakt,' jou ontlopen, 'en nog wat dingen.'
    Dan kijk ik hem vragend aan.
    'En jij?'
    Waarom heb ik de neiging om hem nu te zoenen. Tegen de muur aan gedrukt, vol op de mond. Ik weet het niet. Maar.. Nee. Niet doen Luna. Maar ik houd mezelf niet tegen. Ik moet weten over dat gevoel. Ik zet vanuit het niets mijn handen op zijn borstkas en druk hem tegen de muur aan. Heel even kijk ik een moment in zijn ogen, maar dan sluit ik de mijne en druk mijn lippen op die van hem. Het voelt goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naoommzzz, ik dacht er misschien aan om een meisje te maken die ook demonen jager is :3 zodat Aurora niet lonely is ;D of een jongen. Een jongen is beter (: maar ik moet wel nog eerst Hayden/Jessica afmaken :') ik ga haar naam veranderen naar Hayden ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, thx jaimz, ik voel me nu niet meer Lonely! Whaha! Kennen ze elkaar dan al of nog niet? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik kijk op en zie 2 prachtige jurken in haar handen. Ik pak Leslie haar arm. 'Jij gaat ze nu
    passen.' zeg ik vrolijk en duw haar een pashokje in. 'En o ja? Les ze zijn prachtig.' lach ik dan.


    Leslie Day
    Ik lach als ik ineens in een pashokje sta en Jake er nog achteraan zegt dat de jurken prachtig zijn. 'Dank je,' zeg ik met een gemeende glimlach. En dan doe ik het gordijn dicht en begin mezelf uit te kleden. Ik trek als eerste de jurk aan met het strikje op de overgang van het strakke gedeelte bij mijn borsten naar het roze-achtige onderstuk. Ik haat het dat ze weer geen spiegel in de pashokjes hebben maar ik weet de reden daar ook voor. Dan kunnen verkopers je de hemel in prijzen zodat je die jurk gaat kopen. Ik stap aarzelend, een beetje onzeker, naar buiten en kijk dan naar Jake. Naar zijn reactie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.