• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Daar dacht ik ook al aan maar ik moet echt aan huiswerk D: dus ik ga me even aankleden en dan ga ik beneden huiswerk maken maar ik reageer wel af en toe :3]


    {Okay.. Ik post eerst wel wat met Nick dan}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Luna Day
    Hij heeft mijn shirt en broek al uitgetrokken en alles gaat ruw en ik voel zijn ongeduldigheid. Onze lippen wijken alleen van elkaar af als dat nodig is en zelfs dan willen we dat niet. Mijn handen gaan ruw door zijn haar. De kus is ruw, de bewegingen zijn ruw, en ik houd ervan. Hij drukt me op mijn bed en komt wijdbeens over me zitten en zoent me. Ik verbreek de kus om zijn shirt uit te trekken en vervolgens trek ik hem gelijk weer naar me toe om hem vol toe zoenen.

    Chad
    Ik gromde zacht. Ik weet niet eens waarom, het was gewoon iets wat eruit moest.
    Mijn handen kropen achter haar rug, om haar bh open te klikken en zonder dat ik mijn lippen van de hare haalde, verdween die ook in de kamer. Heel kort verbrak ik de kus op haar slip uit te trekken en meteen ook mijn broek en boxer.
    Ik ging weer over haar heen zitten, drukte mijn lippen op de hare en liet een vinger naar binnen glijden. Gewoon om te testen of ze al nat genoeg was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik knik en laat haar in het water zakken voor ik er in kruip. Ik zet de bubbelfunctie in werking en leg vrolijk de lichtjes aan die van kleur verspringen. Mijn arm ligt om haar schouders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Alexi's reactie staat onderaan vorige pg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik heb steeds minder zin om jou te laten gaan, Alexi. Ik ben bang." gaf ik toe. "Ik wil jou of de kindjes niet verliezen." mompelde ik en mijn armen om haar heen, spanden zich lichtjes aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Gelukkig kan ik weer lopen al zijn mijn vleugels nog niet helemaal als vanouds aangezien dat niet zo snel herstelt als de rest. En weer lopen betekende ook dat ik weer kon moterrijden, na even weg te zijn geweest parkeer ik mijn moter op zijn gebruikelijke plek en loop naar binnen richting de kantine aangezien ik honger had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Hij gromt zacht en dat wind me op. Het lijkt wel alsof alles aan hem me nu opwindt. Hij klikt mijn bh open kust me nog steeds verder en ik hem. En ook mijn slipje gaat uit en chad's broek en boxer. Ik kreun gesmoord tegen zijn lippen als hij een vinger bij me naar binnen laat glijden.
    'Neem me,' zeg ik, ietwat gefrustreerd tegen zijn lippen en zoen hem dan weer. Ik wil hem in me voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Nou misschien hebben we geluk en komen ze van de week nog en moet ik dus niet meer gaan ervoor. Dan kan ik er niets aan doen.' Ik krijg weer een stamp en bijt hard op mijn lip. Ik hoop elke keer weer dat hij niet ziet hoe mijn gezicht betrekt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kruipt naast me en legt zijn arm om me schouders nadat hij de lichtjes heeft aangedaan en het bubbel gedeelte. Ik leun tevreden tegen hem aan. 'Waarom vindt je het opwindend als ik de baas speel?' Vraag ik dan aan hem. Ik weet namelijk dat het hem extra opwindt. En ik ben er nieuwsgierig naar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik denk over haar vraag na. 'Ik weet niet, ik vind het gewoon spannend en leuk als iemand anders de touwtjes in handen neemt. Al kan je me wel zo gek maken en dat is een minpuntje voor mij en een pluspuntje voor jouw.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm, hopelijk beslissen ze snel om te komen, want ze zijn een beetje te sterk aan het worden, niet?" zei ik zacht.
    Ik legde mijn hand op haar buik, kroop wat naar beneden en legde mijn hoofd ook op haar buik.
    "Een beetje rustig hierbinnen. Gun jullie mama ook wat rust." zei ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Ik loop het terrein op van de school waar ik tijdelijk ga verblijven. Ik kijk om me heen en besluit gewoon naar binnen te lopen. Ik haal een hand door mijn haar en kijk onderzoekend naar alles met mijn blauw-groene ogen. Ik besluit mijn instinct te volgen en kom uit bij een kantine. Ik kijk weer rond en zie uiteindelijk eten. Hm. Ik heb wel honger. Zeker na zo'n lange motor rit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach waterig even en sluit even mijn ogen. Als de pijn weer weggetrokken is kijk ik hem glimlachend aan. 'Eén ding is zeker. Het zijn geen mensen, halfmens-halfdemon misschien.' zeg ik en kijk hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik haal mijn vinger eruit en ga meteen bij haar naar binnen. Mijn handen stonden vlak naast haar in het bed, terwijl ik begon te stoten.
    Ik kreunde zacht tegen haar lippen aan, terwijl ik het warme gevoel door mijn lichaam voelde gaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Ik had een blikje cola en een broodje gepakt en was op een stoel gaan zitten bij een random lege tafel en keek naar het meisje met het blonde haar die net binnen kwam.


    Don't be like the rest of them, darling