• Haay Haay !!
    Nou ik heb dus al een tijdje een quiz : From The Dead Side ! En ik zal ff vertellen waar het over gaat.

    Het verhaal gaat over Andres, een verlegen, lief, behulpzaam jongetje. Zijn moeder is 1 en een half jaar overleden aan kanker, daar heeft hij er veel moeite mee. Door al dat gestres en verdriet krijgt hij stemmen in zijn hoofd, die hem verkeerde dingen laten doen. Niet naar school gaan, te laat thuis komen, verwond zichzelf, en heeft ook nog is zelfmoord neigingen. Alex zijn beste vriend is de enige die het weet, hij probeert Andres ook te helpen. Alex zelf is natuurlijk heel druk met zijn Model carieeren waar door het erg moeilijk is om ook nog is te letten op Andres die hij als klein broertje beschoud. Alex besluit hem ook te betrekken in de modellen wereld, wat Andres niet zo geweldig vindt. Andres zijn Intresse zit meer bij piano muziek en vooral de zangeres Vanessa Carlton, hij gaat vaak naar voorstelling zoals dat bij alex ligt met dansen. Bij 1 van de voorstellingen waar de jongens naar toe gaan komen ze de meiden van hun dromen tegen, Megan en Momo. Als de 2 meiden in de stad lopen worden ze in een kapper zaak overvallen door 3 mannen en 1 vrouw, die hun een kaarje geven. Later komen ze erachter dat het dus een beroemde modellen buraeu is [waar Alex en Andres bij zitten]. Daar leren de 4 elkaar later pas goed kennen. En natuurlijk bij zoon Modellen buraeu zijn er ook kappers.. stylisten en al dat soort shit. zoo mijn vraag (A)

    Wie wil:

    Kapper/Kapster zijn:
    Slylisten zijn:
    Dans leraar/lerares zijn:
    Piana Leraar/Lerares zijn:
    En natuurlijk de BF van de twee meiden:

    Wat ik nodig heb :D

    Naam:
    Aachternaam:
    HaarKkeur:
    Oogkleur:
    Postuur:
    Stijl/hoe je er altijd een beetje uit ziet:
    Karakter vooral:):

    En Voor de BF:

    Naam:
    Aachternaam:
    HaarKkeur:
    Oogkleur:
    Postuur:
    Foto:

    Karakter:


    Eigenschappen:

    Goed:

    Slecht:

    :)

    Dank je !
    Ik stuur je een mail als je de rol hebt :)


    Xx: MomoKid(H)


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    heb in je vorige gereageerd voor bf wand deze topic staat 2x ;)


    You can't touch music but music touch you

    I know, krijg ukm niet weg. dus mensen.. niet op deze reageren :)


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>