• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi[q]
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - [q]TheMarauders

    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DreamWishes schreef:
    [Oke, thx jaimz, ik voel me nu niet meer Lonely! Whaha! Kennen ze elkaar dan al of nog niet? ;P]


    [moet ik nog even over denken :Y) lol grapje. Wat wil jij?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik moet moeite doen om mijn mond niet open te laten vallen. 'You look amazing.' zeg ik zachtjes en laat haar even een rondje draaien om alles goed te bekijken. 'Ik denk dat het de deze word. Wil je de andere ook nog passen of houden we het op deze?' vraag ik haar. Het staat bij mij al vast. Deze neemt ze zoiezo mee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat dacht je ervan als ze elkaar wel kennen, vaag?]

    Leslie Day
    Er komen twinkelende lichtjes in mijn ogen als Jake zegt dat ik er amayzing uitzie. Hij laat me een rondje draaien en zegt dan dat het waarschijnlijk deze wordt en ik lach zachtjes. 'Ik pas wel voor de zekerheid de andere oké,' zeg ik met een knipoogje. Ik druk een kus op zijn lippen en loop dan terug het pashokje in. Ik trek de jurk voorzichtig uit en doe dan de andere jurk aan. De witte met de zwarte versiering en dan loop ik het pashokje weer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Deze is ook mooi maar ik blijf fan van de andere.' zeg ik vrolijk en kus haar zachtjes. 'Kleed jij je weer om dan betaal ik de deze alvast.' zeg ik en loop met de eerste jurk naar de kassa.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me zachtjes en zegt dan dat als ik me om ga kleden hij de jurk gaat betalen. Hm. Daar zit het valluikje. 'Jaaaake,' zeg ik langgerekt. Ik houd hem tegen om naar de kassa te gaan. 'Doe het van mijn geld oké?' Zeg ik dan en kijk hem aan. Ik druk nog een kus op zijn lippen en loop dan terug en kleed me om in mijn eigen kleren en hang de tweede jurk terug. Jake is helemaal weg van de eerste jurk. Ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik betaal de jurk toch van mijn eigen geld. Ik weet dat ze het haat maar ik kan het niet, haar geld uitgeven. Ik neem het zakje van de verkoopster aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop het pashokje uit en hang dan de jurk die het niet geworden is terug in de winkel. Ik loop dan naar de kassa en zie dat Jake een tasje krijgt aangereikt van de verkoopster en ik glimlach. Ik loop naar hem toe en druk een kus op zijn lippen. 'Ik ben eigenlijk altijd heel snel klaar als ik met jou voor kleding kijk,' zeg ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach 'Blijkbaar ben ik je geluksbrenger bij het shoppen.' grinnik ik en pak haar hand vast. 'Nu schoenen? of eerst accessoires?' vraag ik haar en loop weer met haar door het winkelcentrum langs de klerenwinkels.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hm...' Ik twijfel even wat ik als eerst wil gaan halen. Jake en ik lopen hand in hand en er zit een glimlach op mijn gezicht. Geen donkere gedachtes, niets. Alleen maar goede. 'Doe maar als eerst de accessoires.' En ik kijk even naar Jake en druk dan een kusje op zijn wang. Gewoon. Omdat het kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Biensur ma belle Leslie.' zeg ik in het frans en glimlach even. Voorbereiding voor volgende volgende week. Ik neem haar mee naar een juwelenwinkel en blijf wat onwennig staan. Juwelen is niet echt mijn ding en zeker niet als het bij kleren moet passen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt in het Frans dat het goed is, mijn mooie Leslie. En ik glimlach naar hem. Hij neemt me mee naar een juwelen winkel en ik kijk mijn ogen uit. Hoewel ik niet zo van de sieraden ben ziet dit er toch wel echt mooi uit. Er komt gelijk een irritante verkoopster op ons af maar ik reageer niet op haar, ik kijk naar de sieraden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Kies maar wat.' lach ik zachtjes in Leslie haar oor. De verkoopster bolt het weer af als ze doorheeft dat we haar gewoon negeren. Ik kijk ook wat rond en denk na. Wat past er bij haar jurk?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [douchen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor Jake's lachende woorden in mijn oor en ik zie vanuit mijn ooghoek dat dat mens het laat afweten. Gelukkig. Ik denk dat ik voor een hals ketting ga. Ik zie een toepasselijke en mooie ketting. Ik stoot Jake even aan om het hem te laten zien en lach dan zachtjes. Ik kijk wel verder. Dan zie ik een kettinkje wat een sleuteltje is en ook belegd met diamanten. Kleintjes. Die is mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.