• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Millers
    Vrolijk en bijna huppelend liep ik met Harry terug naar de opnames. Ik was totaal compleet vergeten wat de speciale scene was, dus ik kneep in Harry's hand en kijk hem vragend aan. 'Wat was de speciale scene ook alweer?' fluisterde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [Kom net weer online, en ik was van HOLY FUCK LIAM STAPT OP ?!
    ik vraag wel ff iemand *hoping*
    zouden de meesten wat meer dingen die hier niet in hoeven in het praattopic willen zetten? (: ]


    [Anders weet ik ook nog wel iemand. (: ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Caitlynn kneep zachtjes in mijn hand en vroeg wat de speciale scène was. Ik glimlachte naar haar, en drukte een kusje op haar wang. 'Dat we elkaar vertellen dat we elkaar leuk vinden,'
    [Niet heel origineel, maar ik wist zo niks. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sheerios schreef:
    (...)

    [Anders weet ik ook nog wel iemand. (: ]

    [Ik heb net Nyan gevraagd, ben ik wel bekend mee qua rpg's namelijk.
    Anders, graag (:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)
    [Ik heb net Nyan gevraagd, ben ik wel bekend mee qua rpg's namelijk.
    Anders, graag (:]


    [Okay (: , als ze het niet wil zal ik het vragen.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sheerios schreef:
    Harry Styles.
    Caitlynn kneep zachtjes in mijn hand en vroeg wat de speciale scène was. Ik glimlachte naar haar, en drukte een kusje op haar wang. 'Dat we elkaar vertellen dat we elkaar leuk vinden,'
    [Niet heel origineel, maar ik wist zo niks. xd]


    Caitlynn Millers
    Ineens kwam hij weer naar boven. 'Yes.' mompelde ik. Kusscène. Ik kwam glimlachend de set op. Daar stond al een heel team klaar, en ik glimlachte zelfs toen er een enorme poederdoos bijna letterlijk in mijn gezicht werd gegooid. Mijn blik gleed soms even naar Harry. De glimlach was niet van mijn gezicht te slaan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Onze make-up werd nog even bijgewerkt, waarna we beide op onze goede plek gingen staan. Ik dacht dat ik Caitlynn nog wat had horen mompelen, maar ik kon het niet goed verstaan. 'ACTIE!' Werd er geroepen. Ik merkte dat ik al wel lichtelijk zenuwachtig was. Al had ik geen idee waarvoor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Nino, ik ..., ehm.' stamelde ik, en ik keek licht blozend naar de grond. Ik keek weer op, maar toen ik hem zag, moest ik weer wegkijken. 'Ik, ehm, vind je leuk, denk ik.' mompelde ik net verstaanbaar genoeg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Mijn glimlach werd steeds groter waarna ze haar tekst uitsprak, het klonk net alsof ze het echt meende. Ach, zo stom moest ik niet denken. 'Ik, erm, ik vind jou ook leuk, Ciara, heel erg leuk.' Zachtjes trok ik haar tegen me aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Verbaasd keek ik op. 'Echt?' Als hij niet Ciara had gezegd, was ik hem om de hals gevlogen en had ik hem helemaal platgeknuffeld. Nu kwam ik langzaam dichterbij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ja, ik, erm,' Langzaam drukte ik mijn lippen op die van haar, het gevoel in mijn buik negerend.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Het voelde alsof ik zou exlloderen van geluk. Dir voeldw nuet als lust, dit voelde als liefde. En zo mocht het niet voelen, dit was fake. Toch?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik gleed met mijn tong over haar onderlip, en ze opende haar mond, waarna onze tongen elkaar vonden voor een geweldig liefdesspel. Ik legde mijn handen op haar heupen en trok haar nog dichter tegen me aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlyn Millers
    Een luide 'CUT!' luet me ontwaken. Gefrustreerd maakte ik me los. 'Ik wil een ding weten,' ik keek van Harry naar de camera en terug. 'Wat is.dit, fake of echt?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Waarna we iemand 'CUT' hoorden zeggen, maakte we van elkaar los. 'Ik wil een ding weten,' Caitlynn keek van mij en dan weer naar de camera. 'Wat is dit, fake of echt?' Gefrustreerd keek ze me aan. Ik friemelde aan mijn vingers. 'Erm, ik, echt, denk ik?' Onzeker keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you