• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:

(er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP

Rollentopic
    Praattopic

Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

[ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Caitlynn Millers
    'Ik weet het zelf niet meer. Het spijt me Harry.' Ik liip met tranen in mijn ogen weg, niet te zien waarheen. Ik laat me tegen een muur aan naar beneden zakken. De tranen biggelen nu over mijn wangen.

Harry Styles.
    'Ik weet het zelf niet meer. Het spijt me Harry.' Zei Caitlynn, waarna ze zich omdraaide en wegliep. 'Caitlynn, wacht nou! Ik bedoelde het niet zo!' Shit. Dit had ik weer mooi verpest. Ik schopte tegen het bankje aan waar we net op hadden gezeten, en beende zo snel als het kon naar de kleedkamer om daar op de bank te gaan zitten en na te denken. Ik had het goed verpest met Caitlynn...

stay safe because I like being alive at the same time as you

Caitlynn
    'Harry.' Mompelde ou k. Nog eens en nog eens. Het werd streds luider. Op het laatst schreeuwde ik. 'HARRY! ' riep ik snikkend. Ik wilse hem zien, zijn warme aanrakjngen voelen. Maar nu wel op de goede manier.

Harry Styles.
    Ik hoorde dat mijn naam werd geschreeuwd, maar besteedde er geen aandacht aan. Het enige waar ik aan kon denken was Caitlynn, met een woeste schreeuw trapte ik tegen het tafeltje aan dat voor me stond. Om daarna in elkaar te zakken in de bank.

Caitlynn
    Ik hoorde een wieste schreeuw. Harry. 'HARRY!' ik rende op het grschreeuw af. Ik zag hem zitten in de kleedkamer en knuffelde hem meteen. 'Ik snap hrt niet meer, Harry.' Mompelde ik.

Harry Styles.
    Blijkbaar had Caitlynn me gehoord, en was ook zei diegene die me had geroepen. Ze knuffelde me gelijk. 'Ik snap het niet meer, Harry.' Mompelde ze zachtjes. Ik sloeg mijn armen ook om haar heen. 'Het spjit me, ik moet ook gewoon wat duidelijker zijn...'

Caitlynn Millers
    Ik bleef zo staan, genietend van het miment. Probeerse over van alles na tr denken, masr zijn naam vleef rondspoken.

Harry Styles.
    Genietend bleven we elkaar vasthouden, maar ik kon niet goed nadenken. Het enige wat ik voelde wat dat schuldgevoel onder in mijn buik. Ik moest iets doen om het goed te maken. Maar ik wist totaal niet hoe...

(Mijn topics ;3 )

Depay schreef:
    Felicia Williams
    'Liam! Vreetzak.' zeg ik lachend als hij bijna al het eetbaars in de kamer op eet. 'Dat je zo'n honger had wist ik ook niet.' vervolg ik mijn zin.
    Ik leunde lichtjes achterover in de stoel en dacht even na over wat er die dag allemaal gebeurt was. Er was zoveel gebeurt in zo'n korte tijd. De bios, Liam die boos naar het bos rende en daar 2x flauw viel, Liam die me ineens kuste. Ik had eigenlijk nog steeds geen idee van wat hij nou bedoelde, en op wie hij hopeloos verliefd was. Wat ik wel wist, was dat ik smoorverliefd op Liam was, en dat ik niks liever wilde dan bij hem zijn. Ja, dat is raar na 1 dag, maar het is wel waar.

Liam Payne
    'Liam! Vreetzak.'zei ze lachend en ik grijnsde even en at verder 'Dat je zo'n honger had wist ik ook niet.' vervolgde ze haar zin dan.Ik slikte even mijn eten door en keek haar toen aan. "Ik had nog niets gegeten heel de dag."zeg ik en glimlach evenwaarna ik verder van het broodje at.Straks ging ik nog flauwvallen op de set.Als mijn broodje dan op was ik voldaan.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

caitlynn
    Ik sloit mijn ogen en er welt een liedje in me op. Want u back. Heel zacht begin ik te zingen, en ik snuif de geur van hem op.

Harry Styles.
    Zachtjes begint ze "Want U Back" van Cher Lloyd te zingen. Ik sluit mijn ogen, en wacht rustig totdat ze klaar is. Als ze klaar is haal ik een diep adem, en fluister zachtjes, zo zachtjes dat het bijna niet hoorbaar is: 'Ik hou van je...'

Felicia Williams
    'Ik had nog niets gegeten heel de dag.' zei hij glimlachend toen hij zijn broodje verder op at. 'We hebben dadelijk nog één scene, wil je die nog oefenen of ken je die goed genoeg?' vroeg ik voor de zekerheid maar. Hij was zo zenuwachtig geweest voor de eerste scene die we samen hadden, misschien was hij dat voor deze ook wel. Ik wist dat in deze scene onze personages het weer helemaal goed zouden maken, en dat het weer een grote liefdes scene zou worden en ik hoopte dat Liam niet weer de hele tijd aan Leona moest denken.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 21:05 ]

RememberYoux schreef:
    Caitltnn weet niet hoe te reageren :p

[Poor her. ;p Hetzelfde zeggen? :') Idk.]

Xerces schreef:
    Tarid Heilo
    'Eh, hallo.' Hoorde ik Niall zeggen en spontaan zei ik: ‘O, hey. Ik ben Tarid.’ ‘En jij bent mijn tegenspeler. Horan, nice to meet you!’ En ik stak mijn hand uit.

Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?