• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:

(er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP

Rollentopic
    Praattopic

Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

[ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Rider schreef:

Louis William Tomlinson

'In de auto,' zei ik gebarend in de richting waar ze geparkeerd stond. 'Als je even wacht, vraag ik die veel te serieus kijkende vent wel even wat we wanneer op moeten nemen. Daarna lopen we wel even naar de auto, goed?' Ik liep zonder te wachten op antwoord naar de meneer die ik net had aangewezen. Hij zag er niet erg aardig en gezellig uit, maar vertelde mij wel dat we over een half uur met de ontmoetingsscène zouden beginnen.
    Snel ging ik weer terug naar Cicaro om haar weer op te tillen. 'We hebben nog een half uur tot onze eerste scène, dus op naar mijn auto.' Ik grijnsde even wenkbrauw wiebelend naar haar en gooide haar vervolgens over mijn schouder.

Cicaro Amare Dorado

'doe je voorzichtig' zei de serieuze man tegen Louis 'tuurlijk, anders ga ik zo hard in zijn oor gillen dat hij mij wel neer moet zetten' antwoordde ik de man en zei daarna tegen Louis: 'naar jouw auto, anders weet ik niet wat ik straks moet zeggen en dat gaat niet goed komen, en snel lopen anders ga ik ook gillen.' Ik merkt dat ik het leuk vond als Louis mij optilde en mij overal naartoe bracht.

I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

Niall James Horan
    'O, hey. Ik ben Tarid. En jij bent mijn tegenspeler. Horan, nice to meet you!’ Ze stak haar hand uit die ik grijnzend aannam.
    'Nice to meet you too,' zei ik en gaf een knipoog erbij. Eindelijk mijn tegenspeelster. Misschien dat ik me nu wat minder ging vervelen, want de andere jongens hadden nog niet echt aandacht aan me gegund.
    'Waarom ben je zo laat?'

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

[Ik ben waarschijnlijk na het eten twee uur ofzo weg]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Tarid Heilo
    Grijnzend nam Niall mijn hand aan terwijl hij 'Nice to meet you too,' zei. Ik zag ook een knipoog gaf. 'Waarom ben je zo laat?' vroeg hij me. ‘Nou,…’ begon ik. ‘Ik had hiervoor een baan waarvoor je niet zo vroeg hoeft op te staan en ik was vergeten mijn wekker eerder te zetten, slim hé?’

Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

[Sheerios -> Adesso.]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Nyan schreef:
    (...)

Liam Payne
    Ze knikte en gooide het script naar me toe die ik behendig opving.Ik las nog even mijn tekst.'Jack? 'Beloof je me dat je me nooit meer laat gaan?' zei ze op een bange toon en keek me met tranen gevulde ogen aan. 'Dit is echt je laatste kans..'zei ze zacht bijna fluisterend. Ik keek haar aan en probeerde nu niet aan Leona te denken."Jasmine..."begon ik."Ik beloof het je,ik zal je echt nooit meer uit mijn vingers laten glijden."zei ik met trillerige stem.Ik trok haar dicht tegen me aan."Echt nooit."fluisterde ik .Het was vast de eerste keer dat ik haar uit mijn hoofd kon zetten.Ik glimlachte licht naar haar.

Felicia Williams/Jasmine Campbell
    Ik zuchtte toen Jack me dicht tegen hem aan trok en keek hem van onder mijn lange wimpers aan. 'Ik hou van je.' fluisterde ik zachtjes toen ik een kusje in zijn nek drukte. Hij hoefde niet te weten dan ik dat echt meende, dat ging hem vast veel en veel te snel. Het liefst bleef ik nog de hele avond zo tegen hem aan staan, maar dat kom niet, nu niet en misschien na de scène ook niet. Toch drukte ik me nog dichter tegen hem aan, ik wilde hem niet loslaten..

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Liam Payne
    'Ik hou van je' fluisterde ze zachtjesIk kreeg kippefel ervan,het klonk net echt.Ze drukte ook een kuje in mijn nek "Ik hou ook van jou."fluisterde ik terug en voelde dat ze zicht dichter tegen me aan trok.Automatish legde ik mijn hoofd in haar nek.Ik meende het ook echt,maar van haar was het vast voor de soap.Ik wilde haar niet loslaten,maar ik ging wel moeten of de roddels gaan een ronde doen.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Ben morgen er niet. Naar verjaardag van mijn opa, in het ziekenhuis. Urgh, daar de heletijd zitten]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Caitlynn Millers.
    Ik wierp een blik op mijn mobiel. 'Erm, nul, volgens mij. Wij hadden het voordeel dat we als errsten waren. Sommigen moeten tit tien uur. Ik pakte zijn hand en trok hem mee naar min. Auto. 'jij rijdt.' Glimlach ik, en wrrp hem de sleute"s toe.

Harry Styles.
    'Hm, dat is inderdaad wel een voordeel, dan ja.' Ik glimlachte naar haar, waarna ze me de sleutels toe gooide en zij dat ik moest rijden. 'Tot uw dienst, mevrouw.'

[Y0L0 wanneer ben je meestal online?]

Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

caitlynn millers
    Harry reed ons -na wat vam mijn asnwijzingen- naar mn huis, en hield vrrvolgrns elegant dr deur open. Ik pakte zijn hand en zo liepen we nssr binnen. 'Zo. Wat wil je doen?'

Harry Styles.
    Caitlynn pakte mijn hand vast, en een klein schokje ging door mijn lichaam heen. Waarna we samen naar binnen lopen en ze vroeg wat ik wilde doen. 'Erm, een film kijken?'

caitlynn
    'Kay. ' ik keek even in de la met dvds, maar we hadden echt alle genres. .Ehm, kies jij masr.'

Harry Styles.
    Ik liep naar de la toe, waar ze had gezegd dat de dvd's lagen. Grijnzend haalde ik er eentje uit. Een horrorfilm natuurlijk. Fantastisch.