• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || Depay
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || Y0L0
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || Nyan
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Millers
    Ik wipte nog eens uitdagend op en neer, en kijk hem brutaal aan. Dit keer voel ik duidelijk een bobbel onder mijn lies. 'Ooh, moet mister Styles zich inhouden?'

    [lukt nu nog even (:]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dana Leigh McClark

    Heel orgineel, blijven we nog vrienden. 'Tuurlijk. Ik ook van jou, maar als je me niet wilt zeggen wat er is..' slikte ik. Ik liep weg en er kwam een grijns op mijn gezicht. Vrolijk huppelde ik terug naar de kleedkamer en kleedde me om.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ze beweegde een keer op en neer, waarna een gesmoorde kreun mijn mond verliet, de bobbel in mijn broek werd alsmaar groter, en begon al aardig pijn te doen aan mijn broek. 'Ooh, moet mister Styles zich inhouden?' Fluisterde ze uitdagend. 'Ik, ik,' verder kwam ik niet, ik had niet de behoeft om eigenlijk iets zeggen. Langzaam liet Caitlynn zich weer terug zakken, totdat ze met beide benen op de grond stond. Ik trok haar met de koortjes van haar broek dichter naar me toe, en tergend langzaam maakte ik haar broek open en zakte die uiteindelijk op de grond totdat die helemaal uit was. Grijnzend bekeek ik haar lichaam, en - verder gingen mijn gedachte niet toen ik een geluid buiten de kleedhokjes hoorde. Ik drukte mijn vinger op Caitlynn's lippen en maakte een geluidje dat ze stil moest zijn.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:44 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dana Leigh McClark

    Toen ik in de kleedkamer was, hoorde ik iets. 'Oke, wie is daar?' vroeg ik, een stuk minder vrolijk. 'Nee, het is Gibby toch niet? Oh nee, hij is me vast gevolgt' mompelde ik en ik doorzocht de kleedkamer terwijl ik als een idioot "Gibby" zei. Ik keek niet op en knalde tegen een muur aan. Ik viel op de grond en bleef stil liggen, wetend dat als Gibby of iemand anders er was naar me toe zou komen, of niet.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:18 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    sweetteen schreef:
    Cicaro Amare Dorado

    Ik probeerde los te komen, maar Louis sprak de waarheid. Hij had me zo stevig vast dat het onmogelijk was om weg te komen. Ik keek hem pruilend aan. 'Moet ik iets anders doen om los te kunnen komen?' verwoed probeerde ik het nog eens, en het werkte voor geen meter. 'Please?'


    Louis William Tomlinson

    Grijnzend hield ik de spartelende Cicaro in mijn armen gevangen. 'Nope, je bent vanaf nu mijn nieuwe huisdier en ik ga je overal mee naartoe nemen en je wortels voeren totdat je zelf oranje wordt en ik je mijn wortel kan noemen,' zei ik vrolijk. Ik keek even naar mijn armen.
    'Ik plet je toch niet met mijn supersterkheid hè?' checkte ik maar even. Ik wilde haar natuurlijk geen pijn doen, maar ze zou mooi niet los gaan komen. Natuurlijk zou ik haar uiteindelijk wel loslaten, alleen dat wist zij niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Felicia Williams
    Ik glimlach even naar Louis toen hij met Liam stond te praten. Toen hij weer weg liep richtte ik me weer tot Liam die eindelijk aan een broodje begonnen was.
    'Gaat het weer?' vroeg ik.
    Ik maakte me echt zorgen om hem, dadelijk viel hij weer flauw en dat was zo eng. Ik liep naar een stoel die in de kleedkamer stond en ging erop zitten. Ik trok mijn sokken uit en bekeek de schade aan mijn voeten. Een paar flinke schrammen die aan het bloeden waren en tot mijn verbazing maar een paar blaren.
    'Hier Payne, kijk eens wat ik allemaal voor je over heb.' zei ik plagend tegen Liam toen ik naar mijn voeten knikte.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam Payne
    'Nou, ik doe voor jou mee aan een soap hoewel ik soaps echt kut vind!' zeg ik plagerig terug en ik check ook mijn schoenen. Ik heb geen enkele blaar, maar dat kan ook komen door dat ik gewoon geweldige schoenen heb. 'En wat gaan we met de rest van deze prachtige dag doen?' vraag ik, en ik vertel niet helemaal de waarheid. Deze dag is helemaal niet prachtig. Of toch wel? Ach ja, het boeit me helemaal niks. Ik pak nog een broodje, en nog een, en nog een. Eigenlijk eet ik gewoon de hele schaal leeg... En die andere schaal...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Williams
    'Liam! Vreetzak.' zeg ik lachend als hij bijna al het eetbaars in de kamer op eet. 'Dat je zo'n honger had wist ik ook niet.' vervolg ik mijn zin.
    Ik leunde lichtjes achterover in de stoel en dacht even na over wat er die dag allemaal gebeurt was. Er was zoveel gebeurt in zo'n korte tijd. De bios, Liam die boos naar het bos rende en daar 2x flauw viel, Liam die me ineens kuste. Ik had eigenlijk nog steeds geen idee van wat hij nou bedoelde, en op wie hij hopeloos verliefd was. Wat ik wel wist, was dat ik smoorverliefd op Liam was, en dat ik niks liever wilde dan bij hem zijn. Ja, dat is raar na 1 dag, maar het is wel waar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Caitlynn Millers
    'Gibby?' Ik hoor de stem van Dana nog wat zeggen, waarna een zachte bonk volgt. Geschrokken kijk ik naar de deur. Daarna keek ik naar Harry, haal het deurthe van het slot. Ik zag Dana op de grond liggen. 'Ga haar helpen, ik heb niks aan.' Fluister ik naar Harry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Javadd Malik

    Ik moest nog heel even blijven staan en toen gingen de camera's uit. Ik zuchtte opgelucht, volgens mij ging het wel goed. Ik liep terug naar de kleedkamers toen ik iets hoorde. Een zachte plof. Ik versnelde mijn pas en ging richting het geluid af. Caitlynn stond om het hoekje te kijken, bijna zonder kleren. ''Ehm..Vas Happeninn?'' zei ik nog een beetje vrolijk. Toen ik naar binnen keek zag ik Dana op de grond liggen. Ik liep naar haar toe en knielde bij haar neer.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:17 ]


    Do what people say you can't.

    Dana Leigh McClark

    'AHA!' gilde ik toen ik mijn ogen opendeed. Ik schrok me dood van Zayn's ogen en schoot omhoog, waardoor mijn hoofd tegen de zijne aanknalde. 'SHIT!' gilde ik automatisch en ik greep naar mijn hoofd. 'Wat heb jij een hard hoofd. Maar wat doe je hier? Ben jij degene die me bang probeert te maken ofzo?' ondervroeg ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    AgentP schreef:
    Zayn Javadd Malik

    Ik moest nog heel even blijven staan en toen gingen de camera's uit. Ik zuchtte opgelucht, volgens mij ging het wel goed. Ik liep terug naar de kleedkamers toen ik iets hoorde. Een zachte plof. Ik versnelde mijn pas en ging richting het geluid af. Caitlynn stond er al. ''Vas Happeninn?'' zei ik nog een beetje vrolijk. Toen ik naar binnen keek zag ik Dana op de grond liggen. Ik liep naar haar toe en knielde bij haar neer.


    (Caitlynn steekt haar hoofd om de hoek vanhet kleedkamerdeurtje, omdat ze alleen nog masr een slipje aanheeft >_< )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    (Caitlynn steekt haar hoofd om de hoek vanhet kleedkamerdeurtje, omdat ze alleen nog masr een slipje aanheeft >_< )


    {whoops} [aangepast]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 17:16 ]


    Do what people say you can't.

    Zayn Javadd Malik

    Ik wreef even over mijn hoofd en haalde een hand door mijn haar. ''Ehm.. Je lag op de grond? Met je ogen dicht?'' probeerde ik uit te leggen. Het klonk best raar maar het was wel zo.


    Do what people say you can't.

    Dana Leigh McClark

    'Ik wilde proberen om erachter te komen wie er zijn. Ik vind het nu doodeng' mompelde ik. 'GIBBY!' gilde ik nog een keer. Nope. 'Gibby is de hond van m'n moeder, hij kan me gevolgt zijn' legde ik uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."