• The immortals

    Men denkt dat de vampiers al eeuwen uitgestorven zijn, maar niks is minder waar. Ze hadden zich een tijdlang verborgen gehouden voor de vampierjagers en hadden zelf het gerucht de wereld in geholpen dat ze uitgestorven zouden zijn. Maar ongeveer 150 jaar geleden hebben ze hun schuilplaats verlaten, en zinnen ze nog steeds op wraak voor hun vermoorde broeders en zusters. Er zijn echter een paar mensen die wél weten dat vampiers niet uitgestorven zijn, en die zetten alles op alles om er voor te zorgen dat dat wel gaat gebeuren.

    De vampiers
    Het is erg lastig een vampier te onderscheiden van een mens, ze zijn er precies hetzelfde uit en zijn niet zoals de vele verhalen je laten geloven perse knapper als een mens en hun hoektanden zijn ook niet zichtbaar, ze kunnen die intrekken wanneer ze maar willen, vaak zijn die wel wat scherper als bij een gewoon mens. Wat ook niet echt meehelpt is dat de vampiers gewoon tegen zonlicht kunnen, gedeeltelijk tenminste, hoe zonniger het is, hoe meer en hoe sneller hoofdpijn ze krijgen.
    De vampiers hebben slechts een paar zwakke plekken; als je ze echt wil verzwakken zal je er voor moeten zorgen dat ze het bloed van een dode binnen krijgen en als je ze wil vermoorden zal je ze moeten onthoofden.
    De beet van een vampier voelt erg intens, sommigen zullen zelfs beweren dat het beter is als seks. De vampiers kunnen de beet echter ook erg pijnlijk maken.



    Regels
    -minimaal 10 regels, drie keer minder en je ligt eruit
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Geen perfecte personages, daar heeft iedereen een hekel aan.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Als het topic vol is, graag de link van het nieuwe topic in het laatste bericht neerzetten
    -Ga niet te snel, sommige mensen hebben namelijk ook nog iets als school en een sociaal leven buiten Q..
    -Niet te veel onzinnige berichten plaatsen in het speeltopic, dat doe je maar ergens anders


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18 – 25, bij de vampiers ook de echte leeftijd erbij zetten)
    Innerlijk: (Wel een beetje uitgebreid svp)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra.

    Je mag reserveren maar ik zet je personage erbij als ik hem/haar goed gekeurd heb. Reserveringen blijven twee dagen staan, dan wil ik de volledige rol hebben.

    Vampiers
    – Caleb Morrow - Assassin
    – Aron Mitchell - CyberLord
    – Eleanor “Elle” Grace Alvey - Khione
    – Elizabeth Davies - Soubi


    Jagers
    – Aubrey Augustina Harper - Assassin
    – Emery Rhaelynn Hamilton - Khione

    ©Khione

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 21:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hoop uiteraard dat ik een rol krijg.. Maarja als het niet zo is, het zij zo.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wat is dit voor onzin? Zoiets mag helemaal niet in een RPG. Daarmee maak je je vampier te machtig en dat mag niet. En vind je 631 niet een beetje heel erg uit? Dan moet je je wel heel goed verstoppen om niet vermoord te worden door de jagers.

    Oké, calm down D:


    Dat hoeven degene die de jagers spelen in deze rpg niet te doen? De lieve uiterlijk is ook gedeeltelijk een misleiding. En er kon toch best wel iemand inzitten die ouder is dat de rest.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)
    Oké, calm down D:


    Dat hoeven degene die de jagers spelen in deze rpg niet te doen? De lieve uiterlijk is ook gedeeltelijk een misleiding. En er kon toch best wel iemand inzitten die ouder is dat de rest.

    300 is al ongelofelijk oud, maar meer dan 600? Dat vind ik nogal overdreven, maar goed (cat) Mijn mening.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, heb de jaartal wat omlaag gedaan (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    Oké, heb de jaartal wat omlaag gedaan (cat)

    I saw it, maar goed. Ik ga die van mij afmaken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Daemon als je : "Vaak werd ze ook door jagers vrijgelaten als ze haar te pakken kregen " weglaat is je rol goed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @KillShot: Sorry, maar dat van "het gouden hart" kan ik niet goed keuren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    @Daemon als je : "Vaak werd ze ook door jagers vrijgelaten als ze haar te pakken kregen " weglaat is je rol goed.

    Werd, nu dus niet meer niet meer :Y). Ik heb er ook in het verre verleden achter gezet D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rol: Jager
    Naam: Gale Rune Savan
    Leeftijd: 23 jaar
    Innerlijk: Gale komt over als een rustige jongen, iets waar je je nog weleens in erg in kunt vergissen. Zijn vriendelijkheid is vaak maar beperkt en hij laat niet graag mensen te dicht bij hem komen op het persoonlijke gebied. Hij is van mening dat hoe minder je van elkaar weet wat dat betreft, hoe minder het de een zal raken mocht er iets met de ander gebeuren. Toch zijn er enkele die wel weten zijn hart en gevoel te raken, voor hen zal hij dan ook ten alle tijden klaar staan, hoe moeilijk dat soms ook is. Vooral het hem nog weleens in tweestrijd wil brengen.
    Hij raakt vreselijk geïrriteerd als de dingen niet lopen zoals ze gepland zijn en dan kan hij een redelijk onuitstaanbare schoft zijn.
    Uiterlijk:


    Hij is rond de 1.87 lang en van een normaal postuur. Zijn haren zijn pikzwart en staan vrijwel altijd in een warboel op zijn hoofd. Zijn ogen hebben een licht grijze tint en negen van de tien keer heeft hij een stoppeltjes baard staan. Zijn kleding is over het algemeen vrij simpel, een donkere spijkerbroek met een licht of donker shirt en daarop een zwart leren jack.
    Extra: Gale woont nog in zijn ouderlijke huis. Voorheen met zijn vader, jongere zusje en zijn moeder maar inmiddels is daar alleen nog maar zijn moeder van over. Zijn vader is overleden en zijn zusje is verhuisd in verband met haar school en werk.


    Ben er niet helemaal tevreden over, maar mijn inspiratie laat me momenteel in de steek :’D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Daemon schreef:
    (...)
    Werd, nu dus niet meer niet meer :Y). Ik heb er ook in het verre verleden achter gezet D:


    Dat snap ik, maar ze jagen er niet voor niks op. Een vampier vrijlaten is niet erg realistisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Dysis, dat klinkt als een interessant persoon om tegen te komen. Ghehehe


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dysis schreef:
    (...)

    Ben er niet helemaal tevreden over, maar mijn inspiratie laat me momenteel in de steek :’D


    Maakt niet uit, je kan later nog altijd dingen aanpassen of toevoegen ( :


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @CyberLord, vind je? Heb flink gezeten op zijn innerlijke..

    @Khione, ik denk wel dat ik misschien nog wat aanpas, of het in de RPG verder laat uitbreiden. Ik weet in mijn hoofd precies hoe ik hem hebben wil, krijg het alleen voor mijn gevoel niet goed neergezet..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rol: Mannelijke vampier
    Naam: Viktor Georgy Dobrovolsky
    Leeftijd: 23 - 230

    Innerlijk: Aron is het soort vampier dat je niet wilt tegenkomen, overdag niet, maar 's nachts al helemaal niet. Je zou hem de duivel zelve kunnen noemen. Hij houdt ervan om zijn slachtoffers te pesten. Hij neemt geen genoegen met mensen die huilen, ze moeten schreeuwen, hem om genade smeken en zelfs dan zal hij ze niet laten gaan. Ze mogen alleen hoop krijgen, zodat hij die later weer kan afnemen in een afschuwelijke dood.
    Aron is iemand die graag opschept en nogal arrogant kan zijn, wat hem in het verleden veel problemen heeft opgeleverd. Of omdat hij over dingen opschepte die niet zo handig waren, zoals moorden, of omdat hij gewoon een te grote mond had. Verder maakt het Aron niks uit wat vampiers van hem denken. Hij weet toch wel dat vampiers hem vreselijk vonden door de manier waarop hij met mensen omgaat. Het verbaasde hem dat 'De Raad' hem nog niet vermoord had. Blijkbaar was hij niet interessant genoeg, om actie tegen te nemen.
    Natuurlijk heeft Aron een vriendelijke kant, maar vaak heeft hij geen zin deze te laten zien. Gewoon omdat het hem niet ligt of hij er geen zin in had. Kwaadaardig zijn vond hij een stuk leuker. Vrienden, als hij die al had, zou hij wel beschermen en helpen, op elk gegeven moment.

    Uiterlijk:


    Aron is groot, 1 meter 90 om precies te zijn en is redelijk fors gebouwd. Hij heeft een heleboel spieren, maar hij zal het niet snel op een gevecht aan laten komen. Hij lost dingen liever listig en met trucs op dan zelf al het werk moeten doen. Aron heeft lange zwarte haren en draagt het liefst zwart getinte kleding.

    Extra: Aron rookt veel, een pakje per dag is voor hem niet vreemd. Verder heeft hij altijd een vlijmscherp mes bij zich, voor het geval dat iemand hem overvalt of hij zien heeft om mensen te martelen voordat hij ze leeg zuigt. Verder heeft hij jaren geleden de ouders van Emery vermoord, maar zij weet dit niet. Het was een van zijn meest succesvolle en vooral leuke moorden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij heeft jouw enge vampier een ander soort van pesten dan die van mij, haha.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you