• The immortals

    Men denkt dat de vampiers al eeuwen uitgestorven zijn, maar niks is minder waar. Ze hadden zich een tijdlang verborgen gehouden voor de vampierjagers en hadden zelf het gerucht de wereld in geholpen dat ze uitgestorven zouden zijn. Maar ongeveer 150 jaar geleden hebben ze hun schuilplaats verlaten, en zinnen ze nog steeds op wraak voor hun vermoorde broeders en zusters. Er zijn echter een paar mensen die wél weten dat vampiers niet uitgestorven zijn, en die zetten alles op alles om er voor te zorgen dat dat wel gaat gebeuren.

    De vampiers
    Het is erg lastig een vampier te onderscheiden van een mens, ze zijn er precies hetzelfde uit en zijn niet zoals de vele verhalen je laten geloven perse knapper als een mens en hun hoektanden zijn ook niet zichtbaar, ze kunnen die intrekken wanneer ze maar willen, vaak zijn die wel wat scherper als bij een gewoon mens. Wat ook niet echt meehelpt is dat de vampiers gewoon tegen zonlicht kunnen, gedeeltelijk tenminste, hoe zonniger het is, hoe meer en hoe sneller hoofdpijn ze krijgen.
    De vampiers hebben slechts een paar zwakke plekken; als je ze echt wil verzwakken zal je er voor moeten zorgen dat ze het bloed van een dode binnen krijgen en als je ze wil vermoorden zal je ze moeten onthoofden.
    De beet van een vampier voelt erg intens, sommigen zullen zelfs beweren dat het beter is als seks. De vampiers kunnen de beet echter ook erg pijnlijk maken.



    Regels
    -minimaal 10 regels, drie keer minder en je ligt eruit
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Geen perfecte personages, daar heeft iedereen een hekel aan.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Als het topic vol is, graag de link van het nieuwe topic in het laatste bericht neerzetten
    -Ga niet te snel, sommige mensen hebben namelijk ook nog iets als school en een sociaal leven buiten Q..
    -Niet te veel onzinnige berichten plaatsen in het speeltopic, dat doe je maar ergens anders


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18 – 25, bij de vampiers ook de echte leeftijd erbij zetten)
    Innerlijk: (Wel een beetje uitgebreid svp)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra.

    Je mag reserveren maar ik zet je personage erbij als ik hem/haar goed gekeurd heb. Reserveringen blijven twee dagen staan, dan wil ik de volledige rol hebben.

    Vampiers
    – Caleb Morrow - Assassin
    – Aron Mitchell - CyberLord
    – Eleanor “Elle” Grace Alvey - Khione
    – Elizabeth Davies - Soubi


    Jagers
    – Aubrey Augustina Harper - Assassin
    – Emery Rhaelynn Hamilton - Khione

    ©Khione

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 21:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KillShot schreef:
    Rol: Vampier
    Naam: Alex Gail Bortheson
    Leeftijd: 22 - 300 -
    Innerlijk: Alex Gail is een jongeman met pit, misschien een beetje te ijdel voor zijn mannelijkheid, arrogant, maar heeft toch een goed hart. Hij laat niet graag zien wie hij echt is, en verbergt zich achter zijn stoere uiterlijk. Hij is een echte flirt en weet hoe hij het moet aanpakken bij de dames. Echter zal het overkomen dat hij misbruik maakt van je vertrouwen, maar dat is alleen om te kijken of hij zichzelf niet hoeft te verbergen achter een masker. Als je eenmaal de echte Alex kent, weet je dat het iemand is met een gouden hart. Hij zal je nooit zomaar kwaad doen. Als er onrecht is staat hij zijn mannetje en kan dan agressief overkomen. Hij kan zeker niet tegen onrecht.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Alex is een jongeman van 1.80 meter. Hij heeft zwart haar, en groene ogen. Hij is gespierd, en heeft een goed figuur.
    Extra. Alex heeft een duister verleden achter de rug (kom je in de RPG achter..)



    Alex is wel een beetje érg "braaf" voor een vampier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Killshot, kan jij wel 10 regels volschrijven?


    Your make-up is terrible

    Khione schreef:

    Vrouwelijke vampieren zitten vol, sorry.


    Geeft niks!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    (...)

    Geeft niks!


    Wil je dan een andere rol hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik misschien een vrouwelijke jager reserveren?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Khione schreef:

    Wil je dan een andere rol hebben?


    Ehm, een vrouwelijke jager? Al zie ik dat iemand me net voor is :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    (...)

    Ehm, een vrouwelijke jager? Al zie ik dat iemand me net voor is :'D


    Sorry, vrouwelijke jagers zijn nu ook vol :/ En ik ben wel van plan me aan 3 van elk te houden, zou je dan een mannelijke rol willen of hoeft het dan niet meer?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    (...)

    Sorry, vrouwelijke jagers zijn nu ook vol :/ En ik ben wel van plan me aan 3 van elk te houden, zou je dan een mannelijke rol willen of hoeft het dan niet meer?


    Dan wil ik wel een mannelijke rol, een jager als dat kan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    (...)

    Dan wil ik wel een mannelijke rol, een jager als dat kan.


    Je staat erbij (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Khione,
    Dat is toch juist onverwacht? Alex is niet te braaf, dat zul je vanzelf wel zien!

    @Assassin
    Jep, ik ben prima in staat om 10 regels of meer te schrijven.
    x

    KillShot schreef:
    @Khione,
    Dat is toch juist onverwacht? Alex is niet te braaf, dat zul je vanzelf wel zien!

    @Assassin
    Jep, ik ben prima in staat om 10 regels of meer te schrijven.
    x


    Als je eenmaal de echte Alex kent, weet je dat het iemand is met een gouden hart.

    Hoe is dat niet te braaf D:?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Soubi,
    Wie zegt dat Alex bij zijn ware 'ik' kan komen?
    Ik heb ook beschreven dat hij moeite heeft om zijn arrogantie te laten 'vallen.'
    Dit zal hij dus ook echt niet zo snel doen.
    Trouwens, wat is daar zo erg aan? Niet alle vampiers hoeven stoer, en hero achtig te zijn... Vind ik dan.

    x

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:43 ]

    KillShot schreef:
    @Soubi,
    Wie zegt dat Alex bij zijn ware 'ik' kan komen?
    Ik heb ook beschreven dat hij moeite heeft om zijn arrogantie te laten 'vallen.'
    Dit zal hij dus ook echt niet zo snel doen.
    Trouwens, wat is daar zo erg aan? Niet alle vampiers hoeven stoer, en hero achtig te zijn... Vind ik dan.

    x

    Sinds wanneer is een vampier een hero? Hooguit in gay-ass Twilight is een vampier de hero.
    Over het algemeen zijn vampiers juist slecht of tenminste moordlustig / manipulatief en ik vind jou vampier te aardig om een echte vampier te noemen. Maar ik zie wel hoe hij is in de RPG zelf.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rol: Vampier
    Naam: Rose Mia Licinia
    Leeftijd: 20 -431-
    Innerlijk: Rose is eigenlijk een vampier die niemand pijn wilt doen. Ze heeft er een hekel aan om iemand te vermoorden voor, ook al is het een dier. Maar ze weet dat ze het nodig heeft en stopt haar gevoelens weg. Na een paar eeuwen is ze er aan gewent geraakt. Ze vind dieren ook echt heel leuk, ook al kan ze er geen 1 als huisdier nemen. Vooral dieren met een dikke, pluizige vacht vind ze helemaal geweldig. Ze heeft ook een beetje smetvrees. Als haar kleren vies worden maakt ze het schoon of ze gooit het weg. Rose is in alle opzichten echt een meisje. Ze verzorgd haar uiterlijk ook goed. Ze draagt niet veel make-up, want ze wilt er nog een beetje "natuurlijk" uit zien. Ze heeft een lieve, zonnige karakter tegen andere mensen. Ze vind het heerlijk om tussen mensen te bevinden, want ze voelt zich snel allen. Eigenlijk heeft ze nooit echt iemand vertrouwd. Haar menselijke en lieve gedrag zorgen ervoor dat niemand haar snel herkent als vampier. Daarin tegen heeft ze ook een slechte kant. Als ze iemand niet mag dan mag diegene uitkijken. Ze kan op sommige momenten heel harteloos en moordlustig overkomen, want ze blijft een vampier, ondanks haar lieve uiterlijk en innerlijk. Ze kan erg gemeen uit het hoekje komen. Rose kan hartstikke goed vechten en verdedigen, maar dat komt omdat ze ook al oud is. Ze is niet echt nieuwsgierig of snel geïnteresseerd in dingen.
    Uiterlijk:


    Rose is vrij kort met haar lengte: 1.60m. Ze heeft helder grijs blauwe ogen. In het zonlicht zijn ze meer blauw en in de schaduw meer grijs. Ze heeft lang bruin golvend haar tot net boven haar middel in lange laagjes. Ze heeft vrij korte wimpers, maar ze zijn wel zwart. Haar wenkbrauwen zijn goed bijgewerkt. Ze heeft smalle lippen. Rose heeft een normaal figuur. Haar lievelingskleur is blauw en dat draagt ze ook het meest. Haar kleding stijl is een beetje ouderwets en vaak licht van kleur. Je zal haar niet snel helemaal in de kleur zwart rondlopen. Haar schattige en lieve uiterlijk is een misleiding.
    Extra. Rose heeft haar naam zelf bedacht. Ze herinnerd zich niet veel van haar mensen leven. Allen maar vage beelden. Ze werd als eerst wakker in een veld met rozen en noemde zichzelf Rose. Haar 2e naam Mia is van haar kleine zusje. Gek genoeg heeft ze dat wel onthouden. Haar achternaam Licinia kwam ze een paar jaar later tegen in een boek volledig in het Latijns. Rose heeft nog nooit iemand veranderd in een vampier en dat is ze ook niet van plan.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:03 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vaak werd ze ook door jagers vrijgelaten als ze haar te pakken kregen.

    Wat is dit voor onzin? Zoiets mag helemaal niet in een RPG. Daarmee maak je je vampier te machtig en dat mag niet.
    En vind je 631 niet een beetje heel erg uit? Dan moet je je wel heel goed verstoppen om niet vermoord te worden door de jagers.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.