• The immortals

    Men denkt dat de vampiers al eeuwen uitgestorven zijn, maar niks is minder waar. Ze hadden zich een tijdlang verborgen gehouden voor de vampierjagers en hadden zelf het gerucht de wereld in geholpen dat ze uitgestorven zouden zijn. Maar ongeveer 150 jaar geleden hebben ze hun schuilplaats verlaten, en zinnen ze nog steeds op wraak voor hun vermoorde broeders en zusters. Er zijn echter een paar mensen die wél weten dat vampiers niet uitgestorven zijn, en die zetten alles op alles om er voor te zorgen dat dat wel gaat gebeuren.

    De vampiers
    Het is erg lastig een vampier te onderscheiden van een mens, ze zijn er precies hetzelfde uit en zijn niet zoals de vele verhalen je laten geloven perse knapper als een mens en hun hoektanden zijn ook niet zichtbaar, ze kunnen die intrekken wanneer ze maar willen, vaak zijn die wel wat scherper als bij een gewoon mens. Wat ook niet echt meehelpt is dat de vampiers gewoon tegen zonlicht kunnen, gedeeltelijk tenminste, hoe zonniger het is, hoe meer en hoe sneller hoofdpijn ze krijgen.
    De vampiers hebben slechts een paar zwakke plekken; als je ze echt wil verzwakken zal je er voor moeten zorgen dat ze het bloed van een dode binnen krijgen en als je ze wil vermoorden zal je ze moeten onthoofden.
    De beet van een vampier voelt erg intens, sommigen zullen zelfs beweren dat het beter is als seks. De vampiers kunnen de beet echter ook erg pijnlijk maken.



    Regels
    -minimaal 10 regels, drie keer minder en je ligt eruit
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Geen perfecte personages, daar heeft iedereen een hekel aan.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Als het topic vol is, graag de link van het nieuwe topic in het laatste bericht neerzetten
    -Ga niet te snel, sommige mensen hebben namelijk ook nog iets als school en een sociaal leven buiten Q..
    -Niet te veel onzinnige berichten plaatsen in het speeltopic, dat doe je maar ergens anders


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18 – 25, bij de vampiers ook de echte leeftijd erbij zetten)
    Innerlijk: (Wel een beetje uitgebreid svp)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra.

    Je mag reserveren maar ik zet je personage erbij als ik hem/haar goed gekeurd heb. Reserveringen blijven twee dagen staan, dan wil ik de volledige rol hebben.

    Vampiers
    – Caleb Morrow - Assassin
    – Aron Mitchell - CyberLord
    – Eleanor “Elle” Grace Alvey - Khione
    – Elizabeth Davies - Soubi


    Jagers
    – Aubrey Augustina Harper - Assassin
    – Emery Rhaelynn Hamilton - Khione

    ©Khione

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 21:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Rol: Vrouwelijke jager
    Naam: Chyra Amarylis Durmaux - (Tsjeira)
    Leeftijd: 22
    Innerlijk: Chyra is een avontuurlijke persoonlijkheid die zich graag bezighoud met uitdagingen. Ze voelt zich helemaal thuis als jager en weet zich dan ook prima te redden. Ze is een beetje een eenling als het aankomt op teamverband. Ze is nooit echt goed geweest in communicatie en werkt dan ook liever alleen. In het doorgaans leven merk je daar echter niets van. Waar Chyra tijdens haar werk te weinig woorden heeft, heeft zij die in haar vrije tijd vaak een beetje te veel. Ze speelt graag spelletjes, voornamelijk met het andere geslacht. Ze is niet heel braaf te noemen, maar heeft wel normen en waarden waar ze zich aan vast probeert te houden. Chyra gelooft echter niet in dingen als 'ware liefde' en het stoort haar dan ook dat ze om mensen kan gaan geven wanneer deze door haar harden lagen dringen. Deze mensen houdt ze het liefst op een veilige afstand om complicaties te voorkomen. Vanwege haar plicht om op vampiers te jagen en de mensen te beschermen, weet ze dat het een zwakte is om ze zoiets als angst of liefde te laten zien, en dus heeft ze met de jaren een isolatie gecreëerd om iedereen van buitenaf weg te houden. Ze zit enorm graag in de gedachten van anderen, maar heeft hen niet zo graag in die van haar. Wat dat betreft kan Chyra nogal kil overkomen. Ze is over het algemeen iemand die snel kwaad kan worden, maar ook iemand die bijzonder snel gekwetst is. Ze zal het nooit laten zien, maar als je eenmaal op haar zwarte bladzijde staat, zal ze er alles aan doen om je terug te pakken.
    Uiterlijk:
    Chyra heeft op het eerste gezicht niet het doorgaans uiterlijk van een jager. Dat werkt soms in haar voordeel, maar kan ook in haar tegendeel werken.
    Wanneer je echter beter kijkt kun je in haar blanke huid hier en daar vervaagde littekens ontdekken van eerdere gevechten met onder andere vampiers.
    Ze heeft op haar linkerpols dan ook een bijtwond waarvan de littekens nu nog pijnlijk zichtbaar zijn. Verder dan dat heeft ze twee opvallende, hazelbruine irissen waar ze zelf stiekem bijzonder trots op is. Met een lengte van 169cm is ze niet een heel imposante verschijning, maar dat compenseert dan weer met haar vurige karakter. Ze is een tikje slank tot tenger gebouwd en heeft haar rondingen op de juiste plek, maar verbergt deze vaak in haar de kleding die ze draagt voor haar werk. Ze heeft lange, honigbruine lokken met hier en daar een lichtere highlight en draagt deze vrijwel altijd los of in een staart.
    Om haar lengte te verdoezelen neemt ze hoge hakken vaak als excuus, en weet ze deze ook prima als wapen te gebruiken wanneer nodig.
    Ze heeft een uitdagende blik, en vaak een geamuseerde glimlach rond haar lippen wanneer ze nieuwsgierig is en zal dan ook vaak heel verkeerd bestempeld worden op grond van haar uiterlijk. Ze draagt verder altijd een wapen bij zich en is dol op zwarte mode.





    Extra: Chyra is vaak alleen, ze weet zichzelf prima te redden hoewel ze zo nu en dan ook wel eens snakt naar een beetje compassie. Dat gebruikt ze als excuus om in haar vrije tijd met mannen te spelen, hoewel ze weet dat ze daarmee nu niet bepaald goed bezig is. Ze heeft een voorliefde voor gevaar en zal dan ook nooit een uitdaging afslaan. Dat is misschien wel haar grootste zwakte: het feit dat ze nooit iets uit de weg gaat en altijd haar woord houdt.

    Spelfouten verbeterd. Uch u_u'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:01 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hmm, je rol is goed maar die hak kan ze niet als moordwapen gebruiken, niet bij vampier tenminste want die moeten onthoofd worden, wat nogal lastig gaat met een hak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is bij wijze van spreken: dat ze er gewoon goed mee om kan gaan. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Khione schreef:
    (...)

    Dat snap ik, maar ze jagen er niet voor niks op. Een vampier vrijlaten is niet erg realistisch.
    Ik heb hem weggehaald. c:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:03 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je het gooit op het feit dat niet alle jagers even sterk zijn zou je er eerder van kunnen maken dat ze ontsnapt is, ipv vrijgelaten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    Als je het gooit op het feit dat niet alle jagers even sterk zijn zou je er eerder van kunnen maken dat ze ontsnapt is, ipv vrijgelaten.

    Ik heb hem al weghaalt! -Sorry, ben soms eigenwijs D:-

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 19:08 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik twijfel of ik mee zal doen..

    Rol: Jager
    Naam: Emery Rhaelynn Hamilton
    Leeftijd: net achttien
    Innerlijk: Ondanks dat Emery nog maar net bij de jagers zit denkt ze dat ze de vampiers wel in haar eentje aankan, en ze wil maar al te graag bewijzen dat ze dat kan. Soms trekt ze er in haar eentje op uit om vampiers op te sporen, zonder dat de rest van de groep het weet. Hulp accepteert ze niet snel en als ze in de problemen komt zal ze dat zelf willen oplossen. Wat daar niet erg bij helpt is dat ze eerst doet en dan pas denkt. Dat ze er nog maar net bij zit zorgt er ook voor dat ze soms wat naïef is en niet altijd de juiste mensen vertrouwt.
    Ze is ook erg koppig. Als ze eenmaal ergens iets van vindt zal het onmogelijk zijn haar van haar mening af te brengen, wat je ook probeert. Haar mening steekt ze overigens niet onder stoelen of banken. Ze trekt ook graag haar eigen plan en is er geen grote van fan als ze naar anderen moeten luisteren, vooral niet als die op een kleinerende toon iets tegen haar zeggen of doet alsof ze een klein kind is.
    Emery heeft ook haar goede eigenschappen. Zo zal ze altijd voor mensen opkomen, ze kan er absoluut niet tegen als mensen behandeld worden op basis van geslacht, huidskleur et cetera. Ook is er goed in mensen op te vrolijken, zelfs als zelf niet goed in haar vel zit op dat moment. Voor de rest is ze opofferingsgezind, zal anderen meestal boven zichzelf plaatsen, ook als ze zichzelf daarmee pijn doet.
    Hoewel je het niet echt bij haar zal verwachten is ze behoorlijk gevoelig, ze zal dat alleen niet laten merken en gewoon en brutale opmerking terug maken.

    Uiterlijk:



    Emery is redelijk lang, ongeveer 1.73 meter. Ze heeft mooie, lange benen die ze maar al te graag laat zien. Haar blonde lokken heeft ze meestal loshangen of in een warrig knotje. De kleur van haar ogen zijn donkerblauw, en lijken met sommige lichtvallen haast zwart. Ze is sterker dan ze er uit ziet en heeft een mooi gevormd lichaam, mede doordat ze veel sport waaronder elke ochtend een uur hart lopen, ook al het hartje winter is.
    Op haar pols heeft ze een vervaagd litteken van een vampierbeet.

    Extra: De ouders van Emery, die ook jagers waren, zijn vermoord door vampiers toen ze veertien was. Sindsdien woont ze bij Audrey. Ze weet niet wie het heeft gedaan, maar ze is vastbesloten dat uit te vinden en wraak te nemen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Audreys extra nog even aangepast.


    Your make-up is terrible

    Mag ik misschien een vampier? Danwil ik hem namelijk nu maken :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik misschien een vampier? Danwil ik hem namelijk nu maken :)


    Regels
    -minimaal 10 regels, drie keer minder en je ligt eruit
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Geen perfecte personages, daar heeft iedereen een hekel aan.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Als het topic vol is, graag de link van het nieuwe topic in het laatste bericht neerzetten
    -Ga niet te snel, sommige mensen hebben namelijk ook nog iets als school en een sociaal leven buiten Q..
    -Niet te veel onzinnige berichten plaatsen in het speeltopic, dat doe je maar ergens anders

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 13:04 ]


    Your make-up is terrible

    Blijf je dan wel echt meedoen, daar twijfel ik namelijk erg aan. Want meestal reageer jij niet eens één keer of stop je na één topic al...Ook zou het dan wel beleefd zijn als je antwoord als iemand in je GB vraagt of je wil reageren, en dus niet dat bericht compleet negeert.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    (...)

    Regels
    -minimaal 10 regels, drie keer minder en je ligt eruit
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Geen perfecte personages, daar heeft iedereen een hekel aan.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Als het topic vol is, graag de link van het nieuwe topic in het laatste bericht neerzetten
    -Ga niet te snel, sommige mensen hebben namelijk ook nog iets als school en een sociaal leven buiten Q..
    -Niet te veel onzinnige berichten plaatsen in het speeltopic, dat doe je maar ergens anders

    Ja weet ik. Ik kan de 10 zinnen ook wel halen. Ik had het al gezien. En ik ben ook van plan om door te blijven gaan. En die posten kan ik ook wel halen. :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    No offence, maar dat heb je vaker gezegd en toen stopte je ook al na een paar dagen. Zoals altijd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar nu meen ik het echt!! Ik zweer het. Anders verveel ik me namelijk dus ik stop er echt niet ik beloof het!


    I'm finally back, Finally after a Year break