• Ik begin maar meteen bij het begin:
    Toen ik 2 jaar was werd ik al geopereerd aan een vorm van staar, tijdens deze operatie is, omdat ik toen nog klein was, een klein dingetje mis gegaan. Hierdoor is tussen vorig jaar en nu het netvlies van dat oog los gaan laten en zwerft nu dus ergens in mijn oog rond. Dit is de arts vandaag te weten gekomen, want ik kwam op controle.
    Nu moet ik in de zomervakantie dus waarschijnlijk aan dat oog geopereerd worden. Het probleem is dat ik daar best wel zenuwachtig voor ben, omdat het de eerste operatie is wat ik zeg maar nog zal herinneren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is wel erg! Maar waarschijnlijk zal je alleen weten hoe je ervoor was en de na pijn zou je nog mee krijgen en de rest niet dus daar hoef je niet zenuwachtig voor te zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Veel sterkte!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Springbreak schreef:
    Dat is wel erg! Maar waarschijnlijk zal je alleen weten hoe je ervoor was en de na pijn zou je nog mee krijgen en de rest niet dus daar hoef je niet zenuwachtig voor te zijn!

    Ok, gelukkig maar. D:


    *insert philosophical cringe expression here*

    xTalkIsCheap schreef:
    Veel sterkte!

    Dankje. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Veel sterkte.
    Ik begrijp dat het er niet leuk uitziet, maar je zal er uiteindelijk veel beter van worden.
    Heb dat ook meegemaakt, niet met mijn ogen.
    Hopelijk gaat heel die operatie goed en heb je er geen last van. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Veel sterkte.
    Ik begrijp dat het er niet leuk uitziet, maar je zal er uiteindelijk veel beter van worden.
    Heb dat ook meegemaakt, niet met mijn ogen.
    Hopelijk gaat heel die operatie goed en heb je er geen last van. ^^

    Dankje.^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Awh Gaby, dat lijkt me echt niet leuk. Heb je nu last van je oog dan? Of kunnen er ergere problemen ontstaan? In ieder geval is het alleen maar beter om het te laten opereren.
    (flower)


    it's so empty living behind these castle walls

    VeelSterkte!
    & Je bent niet de enige dat tijdens de vakantie geopereerd moet worden ;s

    x


    Let us die young or let us live forever.

    sterkte ! (flower)


    Life is a beautiful struggle

    Cadillac schreef:
    Awh Gaby, dat lijkt me echt niet leuk. Heb je nu last van je oog dan? Of kunnen er ergere problemen ontstaan? In ieder geval is het alleen maar beter om het te laten opereren.
    (flower)

    Nee geen last, sterker nog ik had het totaal niet door tot die controle. :S
    En ja dat is waar .^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    GOTCHAx schreef:
    VeelSterkte!
    & Je bent niet de enige dat tijdens de vakantie geopereerd moet worden ;s

    x

    Dankjewel.^^
    En waarom moet jij geopereerd worden in de vakantie, als ik vragen mag? :$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik snap dat dat echt super erg is maar geloof me de narcose is het ergste en het daarna wakker worden met een beetje pijn, van de operatie zelf merk je geen zak, mijn vader is ook aan zijn ogen geopereerd om de zelfde reden en hij vond het hartstikke meevallen en was blij dat zijn ogen weer goed waren

    veel sterkte (flower)

    Springbreak schreef:
    Dat is wel erg! Maar waarschijnlijk zal je alleen weten hoe je ervoor was en de na pijn zou je nog mee krijgen en de rest niet dus daar hoef je niet zenuwachtig voor te zijn!


    Smiling but close to tears.

    Ontzettend veel sterkte .(flower)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    ik ben al twee keer geopereerd aan mijn oog, en ik zeg je : de verdoving is het pijnlijkste, de rest voel je totaal niks van, maar het is wel eng als je dat mesje zo ziet op je af komen, maar je voelt het niet.