• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Wat is het toch leuk om van je klasgenoot te horen dat je gek bent, waarom ?? Omdat ik naar school loop, is dat zo gek dan ?? en als het vriest kan je met de tram, de dichtsbijzijnde tramhalte is al een kwartier lopen
    Oja, en het schijnt dat ik me niet kleed al een meisje, waarom ?? Omdat ik altijd broeken draag en sneakers
    Hallo, dat moet ik toch zelf weten, ik draag gewoon niet graag rokjes of jurkjes, en ZEKER niet nu de winter eraan komt
    Ik heb nog nooit kritiek gehad op mijn kleding, en ook niet van haar, waarom nu ineens wel

    Lyon schreef:
    Wat is het toch leuk om van je klasgenoot te horen dat je gek bent, waarom ?? Omdat ik naar school loop, is dat zo gek dan ?? en als het vriest kan je met de tram, de dichtsbijzijnde tramhalte is al een kwartier lopen
    Oja, en het schijnt dat ik me niet kleed al een meisje, waarom ?? Omdat ik altijd broeken draag en sneakers
    Hallo, dat moet ik toch zelf weten, ik draag gewoon niet graag rokjes of jurkjes, en ZEKER niet nu de winter eraan komt
    Ik heb nog nooit kritiek gehad op mijn kleding, en ook niet van haar, waarom nu ineens wel


    Haha. Ik draag nooit jurkjes, of ze komen halverwege mijn bil maar dan is die al snel weer weg. Waarom maken ze daar een probleem van?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Deem: Ik denk het.. het is gewoon zo ontzettend moeilijk, omdat we ook gewoon een klik hadden. Maargoed, hij had ook een vriendin.. hij zei zelf al tegen me dat ik verder moet zoeken omdat ik beter verdien dan hem. Misschien moet ik dat maar eens gaan geloven.

    Lyon schreef:
    Wat is het toch leuk om van je klasgenoot te horen dat je gek bent, waarom ?? Omdat ik naar school loop, is dat zo gek dan ?? en als het vriest kan je met de tram, de dichtsbijzijnde tramhalte is al een kwartier lopen
    Oja, en het schijnt dat ik me niet kleed al een meisje, waarom ?? Omdat ik altijd broeken draag en sneakers
    Hallo, dat moet ik toch zelf weten, ik draag gewoon niet graag rokjes of jurkjes, en ZEKER niet nu de winter eraan komt
    Ik heb nog nooit kritiek gehad op mijn kleding, en ook niet van haar, waarom nu ineens wel

    Aahw meid, fuck die mensen, echt. Ze zijn je energie niet waard. Mensen die, op onze leeftijd, anderen nog beoordelen op hun kleding en/of uiterlijk, zijn te dom om je naar te verlagen. Neus in de lucht, schouders recht en die mensen een letterlijke middelvinger geven.


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Ik draag nooit jurkjes, of ze komen halverwege mijn bil maar dan is die al snel weer weg. Waarom maken ze daar een probleem van?

    Geen idee waarom ze er een probleem van maken, domme mensen

    @Claire, ik heb ook schijt aan die mensen
    Het is toch mijn leven, ik bepaal toch zelf wat ik doe en wat ik draag

    Lyon schreef:
    (...)
    Geen idee waarom ze er een probleem van maken, domme mensen

    @Claire, ik heb ook schijt aan die mensen
    Het is toch mijn leven, ik bepaal toch zelf wat ik doe en wat ik draag

    That's the attitude. Hoop dat er ook nog mensen op je school zijn die wel aardig zijn?


    ars moriendi


    Liehief!


    ars moriendi

    Hij staat online


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Argh. Ik ben zo'n slecht footielid. Echt duizendmaal sorry dat ik er bijna niet ben, echt!
    Ik snap het volkomen als jullie me uit de groep willen gooien, echt.
    Ik ben er zo weinig, echt sorry sorry sorry!


    Chaos is a ladder.

    Nadal schreef:
    Hij staat online

    Mooi! Mij heb je erbij als abo. (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Mooi! Mij heb je erbij als abo. (:


    Thank you!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    That's the attitude. Hoop dat er ook nog mensen op je school zijn die wel aardig zijn?


    Er zijn wel aardige mensen in mijn klas hoor
    Maar ik vond haar altijd wel aardig enzo, en dan ineens zo'n opmerking
    Mja, I don't care (:

    Nou, ik ben even douchen en over een halfuurtje Nederland - Roemenië kijken. Helaas staat Robin van Persie in de spits ipv Klaas-Jan..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Nou, ik ben even douchen en over een halfuurtje Nederland - Roemenië kijken. Helaas staat Robin van Persie in de spits ipv Klaas-Jan..

    Echt hè, maar ja.
    @Kim, das niet erg hoooor. We snappen het heus wel, vooral met de omstandigheden bij je thuis! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Appelvlaai voor Rafiie, net als vrijdag
    Niet leuk

    Goooooo Nederland. Elia is backkkk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.