• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Jong Oranje naar het EK :D

    Ik denk dat ik hem Invisible World noem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sollicitatiegesprek gehad! Yay.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Sollicitatiegesprek gehad! Yay.

    Hoe ging hetttt? Heb jij ook vakantie trouwens?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Hoe ging hetttt? Heb jij ook vakantie trouwens?


    Ging wel goed. Ik heb alles gewoon eerlijk verteld want ze zoeken wel mensen voor een paar jaar dus mijn leeftijd is alleen maar goed. Aan het eind van de week hoor ik of ik een dagje mag meelopen.

    Ik heb een soort van vakantie. Eigenlijk heb ik maar negen uur les deze week.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Ging wel goed. Ik heb alles gewoon eerlijk verteld want ze zoeken wel mensen voor een paar jaar dus mijn leeftijd is alleen maar goed. Aan het eind van de week hoor ik of ik een dagje mag meelopen.

    Ik heb een soort van vakantie. Eigenlijk heb ik maar negen uur les deze week.

    Goedzo meis! Komt vast goed (:

    Jeez, ik heb vandaag die jongen waarover ik vertelde, waarmee ik heb gerommeld tijdens intro terwijl hij een vriendin heeft, vandaag weer na al die tijd gezien. Dat was erg confronterend.


    ars moriendi

    Ik ben aangenomen, yeah !!! (:
    Na de vakantie kan ik beginnen (:

    Lyon schreef:
    Ik ben aangenomen, yeah !!! (:
    Na de vakantie kan ik beginnen (:

    Goodjobbb! (:


    ars moriendi

    Lyon schreef:
    Ik ben aangenomen, yeah !!! (:
    Na de vakantie kan ik beginnen (:


    Waar solliciteerde je?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Goedzo meis! Komt vast goed (:

    Jeez, ik heb vandaag die jongen waarover ik vertelde, waarmee ik heb gerommeld tijdens intro terwijl hij een vriendin heeft, vandaag weer na al die tijd gezien. Dat was erg confronterend.


    Argh, vervelend. En nu?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Waar solliciteerde je?


    Is voor stage
    Ben echt zo blij dat ik het voor de vakantie nog heb kunnen regelen, anders had ik echt een probleem gehad

    Nadal schreef:
    (...)

    Argh, vervelend. En nu?

    Nu niks.. We passeerden elkaar plots. Was er totaal niet op voorbereid, dus wist me helemaal geen houding te geven. We hebben elkaar alleen maar heel lang aangekeken totdat we elkaar niet meer zagen.. ): Fuck hem, mijn hart schoot echt door mijn lijf toen in hem ineens weer zag.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nu niks.. We passeerden elkaar plots. Was er totaal niet op voorbereid, dus wist me helemaal geen houding te geven. We hebben elkaar alleen maar heel lang aangekeken totdat we elkaar niet meer zagen.. ): Fuck hem, mijn hart schoot echt door mijn lijf toen in hem ineens weer zag.


    Nou ja, het is waarschijnlijk ook maar beter zo.

    @Charissa, oohhh. Ik dacht al. 'Iets gemist? Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Nou ja, het is waarschijnlijk ook maar beter zo.

    @Charissa, oohhh. Ik dacht al. 'Iets gemist? Haha

    Denk het ook. Wou dat mijn gevoel dat nou ook eens accepteerde. S: Waarom val ik in godsnaam altijd voor jongens die ik niet kan krijgen en voel ik niets voor jongens die mij wél leuk vinden..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Denk het ook. Wou dat mijn gevoel dat nou ook eens accepteerde. S: Waarom val ik in godsnaam altijd voor jongens die ik niet kan krijgen en voel ik niets voor jongens die mij wél leuk vinden..


    Volgens mij heeft iedereen daar wel last van. Het moet net die match zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."