• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo


    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 15:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2012 - 19:04 ]


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    (...)

    Heuij Naomi <3

    Ik ben begonnen aan een verhaal over Afrika met mijn eigen ervaringen uit Uganda en Kenia en tevens over de verhalen die ik daar van plaatselijke mensen heb gehoord. Het wordt een basic zonder veel drama. Gewoon Afrika. Haha. De proloog is trouwens af. Als het mee zit - als ik dus een titel vind - staat hij vrijdag online.


    Dat is een leuk idee:) Ben erg benieuwd hoe het word. Heb je blog ook gelezen, dus ben hier ook wel erg benieuwd na(flower)

    Had je btw een pb gestuurdxD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Dat is een leuk idee:) Ben erg benieuwd hoe het word. Heb je blog ook gelezen, dus ben hier ook wel erg benieuwd na(flower)

    Had je btw een pb gestuurdxD


    Ja, mijn blog hè. Die server is gecrasht en nu zijn alle reacties weg. Echt balen ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Ja, mijn blog hè. Die server is gecrasht en nu zijn alle reacties weg. Echt balen ):


    Dat is behoorlijk balen idd:S Is dat ongeveer hetzelfde als met quizlet vorig jaar januari? Toen alle verhalen, abo's en reacties ook weg waren?


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Dat is behoorlijk balen idd:S Is dat ongeveer hetzelfde als met quizlet vorig jaar januari? Toen alle verhalen, abo's en reacties ook weg waren?


    Zoiets alleen mijn blog is er nog wel. Derest is allemaal weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Ja, mijn blog hè. Die server is gecrasht en nu zijn alle reacties weg. Echt balen ):

    Ohh das echt kut, alsof je een soort dagboek kwijt bent..


    ars moriendi

    Ik ga zo Magic Mike met m'n pa kijken, lol. Heb hem wijsgemaakt dat het een interessant historisch waargebeurd verhaal is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    Ik ga zo Magic Mike met m'n pa kijken, lol. Heb hem wijsgemaakt dat het een interessant historisch waargebeurd verhaal is.

    HAHAHA HELD! Ik wil dat verschrikkelijke Alleen maar nette mensen met iemand kijken, want ik heb dat boek gelezen. Kan me alleen niet voorstellen dat iemand naar die film wil. :'D Hier iemand die zin heeft om mee te gaan ofzo? xD


    ars moriendi

    Nadal schreef:
    (...)

    Zoiets alleen mijn blog is er nog wel. Derest is allemaal weg.


    Wat stom:S Kunnen ze die reacties ook niet terug krijgen:O


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHAHA HELD! Ik wil dat verschrikkelijke Alleen maar nette mensen met iemand kijken, want ik heb dat boek gelezen. Kan me alleen niet voorstellen dat iemand naar die film wil. :'D Hier iemand die zin heeft om mee te gaan ofzo? xD


    Als we dicht bij elkaar woonden dan welxD


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHAHA HELD! Ik wil dat verschrikkelijke Alleen maar nette mensen met iemand kijken, want ik heb dat boek gelezen. Kan me alleen niet voorstellen dat iemand naar die film wil. :'D Hier iemand die zin heeft om mee te gaan ofzo? xD

    Ligt eraan welke bios, haha. Anders wil ik wel. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Ligt eraan welke bios, haha. Anders wil ik wel. (:

    Oh gezellig! Zeg het maar, ik ben erg mobiel met mijn gratis OV :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh das echt kut, alsof je een soort dagboek kwijt bent..


    Ja, ik had het verhaal wel opgeslagen maar die reacties, die waren zo lief en echt enthousiast


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Wat stom:S Kunnen ze die reacties ook niet terug krijgen:O


    Nee, het is anderhalve week geleden gebeurd en ik weet het sinds gister. Het enige wat ze konden terug vinden waren de blogs voor een bepaalde data. Reacties kan je zelf ook verwijderen dus die bestaan niet meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh gezellig! Zeg het maar, ik ben erg mobiel met mijn gratis OV :')

    Eeeh, ik kan gratis bus reizen in Brabant - jwz, brabant is boss - maar goed, lol. Bergen op Zoom, Roosendaal, Breda komt het beste voor me uit want dan heb ik direct of hoef ik maar 1 / 2 keer over te stappen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jetro schreef:
    (...)
    Eeeh, ik kan gratis bus reizen in Brabant - jwz, brabant is boss - maar goed, lol. Bergen op Zoom, Roosendaal, Breda komt het beste voor me uit want dan heb ik direct of hoef ik maar 1 / 2 keer over te stappen. (:

    Vind het prima ;) Ken daar geen bioscopen though, lol :'D Enige waar ik een beetje bekend ben qua cities in Brabant zijn den Bosch en Eindhoven :3


    ars moriendi