• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik til haar op en leg haar in de zetel. Ik leg een dekentje over haar en laat een tas kalmeringsthee verschijnen. 'Drink wat.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    {Calm down... ik eet je niet op xD}
    Axton
    "Wat wil je nu doen? Terug naar de eettafel of... nja, zeg jij het maar." vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lila & Iris.
    Lila glimlachte,"Oké!" Ze huppelde naar de plaats waar het eten en drinken stond en kocht 2 blikjes cola en een broodje met kaas. Ze had honger. Ondertussen wilde het gesprek tussen Iris en Ryan niet echt vlotten. Omdat Iris toch haar gsm niet had zuchtte ze diep en besloot toch te praten. "Zit je hier al land op school?" vroeg ze en probeerde ook maar een beetje geïnteresseerd te klinken. Ze had zin de hele school te laten verdwijnen met alles en iedereen erin.


    kindness is never a burden.

    |HAHA! Pascal! :Y) |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Jake tilt me op en ik laat me snikkend gedragen worden. Hij legt me neer in de zetel en ik krul mezelf helemaal op. Hij legt een dekentje over me heen. Hij laat thee verschijnen. En ik pak die met trillende handen aan. Er gaat wat thee over de rand heen en ik voel de pijn niet eens doordat het op mijn hand terecht komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ga jij maar alvast, ik ga mijn tanden poetsen boven.' zeg ik en glimlach even zwak. Ik loop voorzichtig naar boven en doe de deur van de badkamer achter me dicht. Ik zucht als ik mijn gezicht zijn. man wat ben ik lelijk, ik ben nooit mooi geweest maar nu mijn gezicht zo mager is? Ik schud mijn hoofd en pak mijn tandenborstel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging terug aan tafel zitten en keek Eve aan.
    "Wat moeten we daar van denken?" vroeg ik uiteindelijk en steunde met mijn ellebogen op tafel, waarna ik mijn gezicht in mijn handen legde en zuchtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik zie heel het schoteltje trillen en pak het ook vast. Mijn handen boven de hare. Ik laat haar voorzichtig wat drinken en zet het kopje dan weg. 'Wil je me de rest vertellen? Of liever niet?' vraag ik lief. ik stop alle pijn weer weg, Les heeft me nodig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Beautiful.


    kindness is never a burden.

    Eve
    Ik schud mijn hoofd. Ik heb geen flauw idee. Baptist pakt mijn hand vast en knijpt er bemoedigend in. 'Ik ga met Iris even naar buiten.' zegt hij zachtjes en ik knik. Als Iris en Baptist buiten zijn begin ik gewoon in het engels te praten. 'Ik weet niet wat het is. Gewoon misselijk of vitaminen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik drink wat van de thee en merk gelijk dat het kalmeringsthee is. Ik slik een keer moeizaam, de tranen worden al snel minder. Jake vraagt of ik het wil vertellen. Mijn lip trilt, maar dan vertel ik het toch. Dat ik op het dak zat. Bij de rand. Dat die man er ineens was. Zijn woorden. Mooi meisje, beiden alleen, kom met me mee. Ik tril onder het vertellen. Ik was ingesloten, en de man kwam dichterbij. Hij pakte me vast en duwde me uiteindelijk over de rand toen ik vroeg of hij me los wilde laten. Ik dacht dat ik dood ging. Maar als vanzelf ontvouwde mijn vleugels zich. De man zag het. Gilde. Viel vanaf de tweede verdieping dood. Je zag al het bloed. 'Ik ben bang Jake,' zeg ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5HELLEY schreef:
    Beautiful.


    [Die jongen met die hoge stem is mijn naamgenoot ;D hij heet Jaymi ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik sla mijn arm om haar heen om haar tegen me aan te trekken. 'Je hoeft niet bang te zijn, Les. Ongelukken gebeuren nu eenmaal.' zeg ik zachtjes en laat mijn kin op haar hoofd rusten. 'Het is niet jouw schuld, de man duwde je.' Ik snap niet echt waarom ze bang is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Die jongen met die hoge stem is mijn naamgenoot ;D hij heet Jaymi ^.^]


    |I know. ^-^ |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Jake trekt me tegen zich aan en zegt dingen. 'M-maar h-hij pakte me zo beet,' mompel ik. 'En grijnsde eng. H-hij had me i-ingesloten.' En ik staar voor me uit. 'Ik k-kon nergens heen.' En die val. Die val was gewoon echt beangstigend. Ik zag mijn leven aan me voorbij flitsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.