• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    Ik knik en geef haar een kusje op haar voorhoofd. Galant hield ik de deur voor haar open, waarna ik naar de andere kant liep en zelf instapte. 'Hopelijk weet ik de weg nog.' grijnsde ik.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam Payne
    Ik lach even om haar antwoord. ''Echt? Dan heb ik denk ik een verkeerd telefoonnummer. Dan hang ik even op.'' zeg ik. ''BEEEEEBBBB.'' Ik doe zo'n beeb geluid na. ''Spreek ik met Mary Carter? De prinses die denkt dat ze geen prinses is?'' Ik grinnik nog even.


    Do what people say you can't.

    Savannah

    'Ik hoop het wel'.lach ik
    Ik stap in en grijns lichtjes


    El Diablo.

    AgentP schreef:
    Liam Payne
    Ik lach even om haar antwoord. ''Echt? Dan heb ik denk ik een verkeerd telefoonnummer. Dan hang ik even op.'' zeg ik. ''BEEEEEBBBB.'' Ik doe zo'n beeb geluid na. ''Spreek ik met Mary Carter? De prinses die denkt dat ze geen prinses is?'' Ik grinnik nog even.


    Mary Carter
    Ik grinnik eventjes. Ik steek de sleutel in het slot en doe de deur open. ''Marryyy!! Ben je thuu-uis??'', hoor ik de vrolijke , en overenthousiaste stem van mijn moeder. Ik rol met mijn ogen. ''Jup , je spreekt met Mary. De geen-prinses'', glimlach ik. Mijn moeder kwam voor me staan. Ze keek me glimlachend aan. ''Mijn meisje heeft een jongen gevonden!'', roept ze. ''Ma-ah-am!'', roep ik naar haar. Ik voel dat ik rood word.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik lach want ik kon alles volgen wat ze zeiden. ''Ik weet, ouders zijn erg.'' Zelf zat ik gelukkig al in mijn kamer. Lekker in joggingsbroek en -shirt. Ik denk na, ik was iets vergeten. Shit mijn masker ligt daar nog! ''Mary.'' begin ik. ''Heb jij je masker? Ik ben hem denk ik vergeten.'' Oke ik kon morgen denk ik nog wel langs om hem op te halen maar toch.


    Do what people say you can't.

    Mary Carter
    Ik frons even met mijn wenkbrauwen. Mijn masker... ''Die ligt op de vloer van de balzaal...'', mompel ik. ''Anders ga je toch even morgen langs? Het is eigenlijk om de hoek bij mijn huis'', zeg ik. Ik voel me al een stukje vrolijker. Ik plof neer op mijn bed en zet mijn laptop aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn

    Bij haar huis aangekomen hield ik opnieuw het portier voor haar open. 'Zijn je ouders thuis? Misschien kan je me aan hen voorstellen..'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik schud mijn hoofd, 'zijn op zakenreis, en mijn broer is bij zijn vriendin' glimlach ik.
    Ik stap uit en kan het niet laten om een kusje op zijn wang te drukken..


    El Diablo.

    'Oeh, dan hebben we het rijk dus voor ons alleen...' zei ik wiebelend met mijn wenkbrauwe. 'Dus, wat wil je doen?'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Limerry -> Sheerios]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte breed toen Alex zus die opmerking maakte. Waarna Alex zei dat we naar haar kamer gingen, eenmaal boven begon ze wat schone kleding te pakken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Savannah

    Ik grijns, en trek hem mee naar binnen.
    'Geen idee' zeg ik, en leun tegen de muur..


    El Diablo.

    Alexandra R.Jozephs
    Toen we in mijn slaapkamer aankwamen nam ik wat verse kleren en ondergoed.Ik drukte een vluchtig kusje op zijn lippen en nam dan een valies,waar ik mijn kleren instak en zocht dan mijn make-up doosje en mijn parfum.Toen ik klaar was sloot ok het koffertje en tilde het op."Ik ben klaar."glimlach ik .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Okay, kom dan kunnen we weer gaan. Of wil je nog even hier blijven?' Ik glimlachte naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik haalde mijn schouders op."Ik weet niet.Mischien kunnen we..."Ik dacht even na.Gi
    steren had ik gezecht dat ik nog redelijk goed was in bakken.En Rosie luste vast ook wel een stukje cake."Mischien kunnen we Cakjes bakken?"stelde ik dan voor en grijnsde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH