• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ Scienta
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ Limerry
    - Niall Horan ~ MadeByHades
    - Zayn Malik ~ MirLiam
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Dat lijkt me een goed idee,' ik grijnsde. 'Vind je zus het niet erg als we cakejes gaan bakken dan? Waarschijnlijk word het een erge rotzooi.' Maakte ik er pesterig van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    'Mhm,' zei ik nadenkend. 'Ik weet 't ook niet.' Na dat gezegd te hebben, gaf ik haar kusjes in haar nek.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandra R.Jozephs
    "Ah zo erg kan het toch niet zijn ofwel soms?"zeg ik grijnzend en leg mijn koffer neer e leg mijn armen in zijn nek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah

    Ik lach, en trek hem aan zijn shirt dichter naar me toe.


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Alex steunde met haar handen in mijn nek, en ik legde mijn beide handen op haar heupen. 'Nou, ik weet niet hoe je goed je kan koken. Maar ik ben er wel heel erg benieuwd naar, hoor.' Ik grijnsde lichtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik glimlacht e toen ik Loui's handen op mijn heupen voelde."Nou,het is niet zo erg dat je voedsel vergifteging oploopt"grinnik ik en druk een kusje op zijn lippen."Wil je of liever niet?"vraag ik dan voor de zekerheid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ik wil het maar al te graag ervaren, mijn liefste,' zei ik met een klein glimlachje waarna ik een kusje op haar lippen druk. 'Ja, ik wil.' Het klonk net alsof we ging trouwen. Ik lachte even om mijn gedachte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnik ,het klonk net alsof we gingen trouwen."Oké dan!"zeg ik blij en druk nog een kusje op zijn lippen en laat mijn armen uit zijn nek glijden en neem zijn hand vast."Kom!"zeg ik en neem ham mee naar de keuken."Hé wat gaan jullie 2 doen?"vraag mijn zus die de keuken binnen komt."We gaan cakjes bakken."glimlach ik en hoorde Rosie klappen,ja dat woord kende ze maar al te goed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Hand in hand gingen we naar de keuken, waarna Alex zus ons iets vroeg. 'Jaja, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat er niks gebroken word.' Ik grijnsde gemeen, natuurlijk bedoelde ik het gewoon als een grapje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik keek hem quasie-boos aan,maar kon mezelf niet serieus houden en lachte dan toch even.Mijn zus grinnikte en nam Rosie weer de woonkamer in."Dus,wat hebben we nodig..."mompelde ik tegen mezelf en ging dan naar de koelkast waar ik eieren en boter uithaalde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex zus, en haar kindje verdwenen de keuken uit. Waarna Alex me aankeek en vroeg wat we nodig hebben. 'Hm, ik weet het niet. Heb je niet zo'n pak ofso, waar op staat wat de ingrediënten zijn?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    "Nope en trouwens zelf je deeg maken is véééél lekkerder"grijns ik en leg de eieren en boter al op het aanrecht."Nog suiker en bloem."zeg ik pijnzend en zoek dan in de kasten achter die ingredienten.Niet veel later vond ik ze en legde ze bij de andere en nam dan een weegschaal en een kom."Ik weeg af en jij mengt" grijns ik en pak nog een paar andere potjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex pakte alle benodigdheden en ik moest van haar gaan kneden. 'Maar, maar, dan krijg ik vuile handen,' pruilde ik tegen haar, waarna ik me tegen haar aanvleidde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte toen hij dacht dat ik het over kneden had."Met een klopper slimpie!Cake deeg is veel te slap om te kneden."zeg ik lachend en heef hem dus een garde.Ik weegde de ingredienten af en goot ze in de kom.Ook de eieren deed ik erin."En nu roeren."grinnik ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Ah, god zij dank,' ik pakte met alle liefde de deegklopper aan van Alex, waarna ik 'm in het stopcontact en 'm in de bak hield. Ik begon met stand 1, waarna die opging naar 2. Rustig draaide ik het ding heen en weer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you