• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:03 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik glimlachte even soezerig naar Iris en bleef naar de wolken staren. Ik had zelfs niet door dat mijn ogen toe vielen. Ik was gewoon uitgeput door die sterke emoties van vandaag en ook gewoon het gebrek aan slaap...

“To live will be an awfully big adventure.”

WillNotLearn schreef:
    {Jeeeeeej :D (Op die manier kan Jake ook niet meer weg als hij daar weer heen gaat -wbw- Iedereen het eens met mijn idee?

Ik krijg goede ideeën onder de douche -wbw-}

[Wil ik wel weten wat jij allemaal onder de douche doet dan? XD]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    hopeloos, mompelt ze, iets wat ik nogsteeds kan horen alsof ze naast me zit met mijn gehoord. 'hmm..' Mompel ik, 'Als je je verveelt moet je iets zinnigs gaan doen' zeg ik vervolgens terwijl ik naar mijn laptop blijf kijken

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    Ik voel dat hij langzaam in slaap valt door zijn ademhaling en sta voorzichtig op om hem niet wakker te maken. 'Laten we nog wat zwemmen.' fluister ik zachtjes tegen Iris 'Nonkel Axton slaapt.'

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Wil ik wel weten wat jij allemaal onder de douche doet dan? XD]

{Ik ontvoer melvin -wbw- XD Alhoewel.. I'VE GOT A TWIN PROBLEM.. WHAT TO DO IF YOU LIKE BOTH OF THEM?}

LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik knik glimlachend en pak haar hand vast. Ik concentreer me op Kate en verdwijnsel met haar. We komen terecht in een soort kerker. Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Foute boel...' mompel ik zachtjes en kijk Leslie aan. Het is stil, maar dan ook echt stil. Plots hoor ik een IJzingwekkende gil 'Blijf hier ok? Ik wil niet dat er iets met je gebeurt.' zeg ik zachtjes.

Leslie Day
    Jake pakt mijn hand vast, even voelt het alsof er niets mis is tussen ons, en hij verdwijnselt dan met me. Waar we terecht komen had ik alleszins niet verwacht. We komen terecht in een soort kerker. Het voelt koud en kil. Kil en stil. We kijken elkaar aan en dan hoor ik een gil waar ik een rilling van krijg. 'Ik ben weer een demon, dus zoveel kan er niet met me gebeuren.' En hier bedoel ik mee dat ik gewoon mee ga. Ik houd zijn hand beet en trek hem dan mee geluidloos.

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Ik ontvoer melvin -wbw- XD Alhoewel.. I'VE GOT A TWIN PROBLEM.. WHAT TO DO IF YOU LIKE BOTH OF THEM?}

[IK ZEI HET TOCH. Ik zou zeggen. Kies voor Michael. Ik hoor allemaal leuke verhalen over hem. Nooit over Melvin.]

Aurora
    'Tja, wat valt hier voor zinnigs te doen, ik ben hier ook pas net.' zeg ik dan en zucht even en staar nog steeds naar het plafon.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Timo.
    Toen Timo zijn ogen weer opendeed scheen de zon nog steeds door de ramen van zijn kamer. Hij ging overeind zitten en wreef in zijn ogen. Timo probeerde alles op een rijtje te zetten: Amare had Nathan gekust terwijl Timo in Londen zat. Hij had Nathan bedreigt. Die had hem tegen de muur gegooid. Zijn ribben waren gekneusd, op z'n minst. En toen waren ze weer... genezen? Timo ging met zijn handen door zijn haar en keek toen weer op. Ze was dronken geweest! Dus ze wist niet wat ze deed. Daar mocht hij haar niet van beschuldigen. Dat zou zij immers ook niet doen bij hem. Timo sprong overeind maar een steek ging door zijn zij dus wankelde hij en viel terug op het bed. Even bleef Timo zitten om vervolgens terug op te staan, maar veel voorzichtiger. Waar was Amare? Timo nam zijn jas en liep naar beneden, op zoek naar Amare.

|Zinloos stukje.|

kindness is never a burden.

And Aiden and Adam LEVEN ;D

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Trouwens Naoomz, bevalt dit RPG je? :3

Dit is het meest dramatische meest vergezochte RPG waar je, als je je verveelt, gewoon een nieuw personage aanmaakt Zodat je iets te doen hebt :')]

[Waar gaat dit precies over ik begrijp het niet echt :$ ^^]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

jaimyhoi schreef:
    (...)

[IK ZEI HET TOCH. Ik zou zeggen. Kies voor Michael. Ik hoor allemaal leuke verhalen over hem. Nooit over Melvin.]

{BUT THERE BOTH SO FUKING CUTE :C Michael kwam ik tegen in het dorp en hij zei hoi :3 en Melvin wenste me vorige week vrijdag fijn weekend :D.

Oja, een verschrikkelijk slime opmerking van mijn zus: 'Werken politiemannen ook op zondag?' }

|I luv you, Maartje.|

kindness is never a burden.

Jake
    Ik zie een deur op een kier staan en kijk even naar binnen. Ik hoor gelach en een angstig gepiep. Ik wens dat ik niet gekeken had, die rode haren herken ik overal. 'Kate.' fluister ik zachtjes ontdaan. Ik zie een mes naar beneden suizen recht in haar andere arm. Ze verminken haar. Ik kijk gepijnigd Leslie aan. Ik wil Kate redden maar als ik dat doe breng ik Leslie in gevaar.