• Ja, want ik ben nu al sinds zondag ziek. Ik heb hoge koorts, keelpijn die niet te doen is, hoofdpijn die niet over gaat ook al neem ik paracetamols en ik heb overal pijn. Hoezee.
    Door mijn keelpijn krijg ik niks binnen want ik heb al 2 dagen helemaal niks gegeten buiten een paar druiven die ik nog maar met moeite over mijn keel krijg. Ik drink super veel water waar ik trouwens nu wel de schijt van krijg. Thee drink ik ook veel en dat helpt enigszins maar dat is ook maar voor 5 minuten en die verdomde strepsils werken al helemaal niet. Uhu, ik haat ziek zijn.
    En het internet doet het om de haverklap niet, waardoor ik me verveel. Ook al slaap ik veel, ik verveel me nog.

    Maar is gelukkig wel één ding waardoor ik superblij ben en dat is dat ik toch naar het concert van Justin Bieber kan, door het extra concert! c:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 8:25 ]

    Ah, dat is vervelend. Misschien zou je eens Sarixell moeten proberen? Dat helpt mij altijd namelijk. (:
    Dat van dat concert is dan wel weer goed nieuws. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoofdpijn kan ook komen door te veel achter een beeldscherm zitten, (just saying) of droge ogen ^^


    SLOAN.

    Ik dacht dat paracetamol koortswerend was,dus is het vreemd dat je hoge koorts hebt :'D

    Maar ach, 'k kan me ook vergissen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Ik dacht dat paracetamol koortswerend was,dus is het vreemd dat je hoge koorts hebt :'D

    Maar ach, 'k kan me ook vergissen =)


    Dat zei mijn moeder ook, maar bij werkt het niet.