• Dus ik en een vriendin van mij gaan eens iets proberen om One Direction naar België te krijgen!
    Als je ons wilt helpen stuur dan een foto van jezelf met een tekening waar op staat Belgium Needs 1D voor zaterdag 13 oktober!
    Het hoeft niet special een tekening te zijn je kan het ook op je hand schrijven ofzo.
    Je kan het sturen naar belgiumneeds1d@hotmail.com of je stuurt het op twitter naar @mslauranelissen
    We hopen natuurlijk dat er heel veel directioners gaan meedoen.
    Lauraa xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dare to dream because YOLO!

    Dat hopen alle Directioners - ik zelf ook, maar ik vermoed dat het niet gaat helpen.
    In ieder geval veel succes! c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Succes!


    Het orakel van Delphi.

    Naar mijn weten zijn nog niet alle tourdatums bekend -of ik heb weer eens wat gemist- dus wacht gewoon nog even. Daarbij denk ik niet dat het erg veel gaat uitmaken anders moeten ze naar élk land dat zoiets tweet en dat is een beetje onmogelijk.


    The soul needs autumn.

    We kunnen het altijd proberen! En dank jullie wel! En zo weten ik en mijn vriendin ook eens hoeveel der ons eigenlijk willen helpen :)


    Dare to dream because YOLO!

    Succes met het plan, ik hoop voor jullie dat het lukt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Succes.


    -

    Pffff, wat is het met de jeugd van tegenwoordig en kortetermijndenken?

    Toen ik jong was en we wilden dat een band naar ons toe kwam, begonnen we met handtekeningen en tekeningen verzamelen voordat de band uberhaupt bestond!


    quidquid excusatio prandium pro