• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Het is gewoon een rot situatie,' zeg ik zacht. Ik schud mijn hoofd als hij vraagt of ik het erg vind als hij even belt. Er wordt niet opgenomen en ik weet niet wat te antwoorden op zijn vraag. 'Wie probeerde je te bellen?' Vraag ik dan aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat ga ik uittesten. ;)]

    Aurora
    'Nevermind.' zeg ik dan geïrriteerd en rol weer met mijn ogen. 'Trouwens, Aurora, ook aangenaam om jouw te leren kennen.' zeg ik dan op een bitchy toon. 'En ik kom er nog wel achter.' zeg ik dan. Fijn, leuke kamergenoot.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake Sadler
    'Kate' zeg ik en kijk fronsend naar mijn gsm. Kate neemt altijd op, hoe kwaad ze ook is. Ik zucht maar kan het nare gevoel in mijn buik niet negeren, dit voorspelt niet veel goeds.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Nick, en veel succes daarmee' andwoorde ik sarcastisch, ging haar toch niet lukken. Ik nam een slok van het water en zette dat naast mijn bed neer terwijl ik mijn laptop uit mijn tas haalde en die opendeed en opstarte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rachelle Lemmons.

    'Volgens mij is het eerder slangentaal dat u spreekt mevrouw,' Zegt hij dan. 'En u moet zich eens bedenken wat ik er allemaal niet voor over heb om met Rachelle te zijn. Want het is inderdaad verboden. Dan betekent het wel wat hè als ik het toch doe?' John zucht en slaat zijn armen om me heen, ik was verbaasd om zijn woorden en ik wist niet wat ik had gehoord. Meende hij dit nou echt?
    Ik werd zacht rustiger terwijl John weer begon te spreken: 'Ik wil geen onderbrekingen tijdens mijn verhaal, zodra ik een keer onderbroken wordt neem ik Rachelle ergens mee heen waar ze uit kan rusten. U moet namelijk begrijpen dat dit allemaal erg aangrijpend voor haar is,' Mijn oma knikt grommend. 'Rachelle en ik zijn elkaar tegen gekomen op school. En het klikte gewoon goed. Ondanks dat we verschillend zijn. Ik heb geen problemen met demonen zolang ze niet uithalen, en dat weet Rachelle ook. Daar ben ik eerlijk in. En we gingen met elkaar om, en zoals u het verwoord flikflooien. Normaal is het bij mij eenmalig, maar dit keer niet. U moet weten, Rachelle is gewoon een lief en prachtig meisje. Maar er ging iets mis... We hebben beiden gedronken op de avond van het bal, en we weten alleen dat we naakt samen wakker werden. En we zijn langs de schooldokter gegaan toen Rachelle erg misselijk was. En nu heb ik een vraag aan u. Hoe kunt u zich in hemels naam een goede oma noemen als u gelijk uw kleindochter verstoot om een óngeluk?'
    Ik had mijn ogen gesloten en opende die toen weer. Ik slikte en was bang voor haar reactie. 'Hoe heb je zó onverantwoordelijk kunnen zijn.' riep ze tegen me waarna ze op John reageerde. 'En jij. Dat zal jij nooit kunnen begrijpen, ze heeft ons allen ten schande gemaakt en nu zal ze boete.' Mijn oma keek hem met haar vernietigende blik aan en haalde eerst diep adem en blies alles weer uit. 'Ik wil je niet meer zien, je moeder zal het je wel verteld hebben en contact met Ryan zal je niet krijgen.' Ryan was mijn jongere broertje waar ik zielsveel van hield.
    Ik kon geen woord uitbrengen en met een poef was mijn oma ineens verdwenen. Ik barstte toen pas echt uit en verstopte me in Johns vest.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik open mijn ogen en kijk hem glimlachend aan. Ik hou van je mim ik glimlachend naar hem en kijk dan even naar Iris voor ik weer naar hem kijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Hou meer van jou mimede ik grijnzend terug en drukte toen een kus op haar lippen. Ik liet mijn blik eens over de zee glijden en keek toen weer naar haar. Nee, zij was nog steeds het mooiste.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |HEHEHE! I just got an amazing idea! Heel dramatisch, dat wel.
    Ik ben net een post met Timo aan het schrijven en dacht dat hij maar eens moest inzien dat het niet Amare's schuld was omdat ze dronken was. Dus moest hij haar nu eens gaan zoeken maar zij bij NATHAN is! Drama drama! (: What'cha think, Maartje? |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Hij kijkt fronsend naar zijn gsm. 'Het kan toch zijn dat ze staat te douchen ofzo?' Vraag ik dan aan hem. 'Misschien toevallig haar telefoon op stil staan en ergens laten liggen? Ik denk niet dat je je gelijk zorgen hoeft te maken.' En ik ga op de zetel zitten en kijk naar hem.

    [Allemaggie's dat is ook al zo lang :3 ik reageer er later op. Ik heb alleen tijd namelijk voor korte reactie's ben namelijk met huiswerk bezig]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Penumbra schreef:
    |HEHEHE! I just got an amazing idea! Heel dramatisch, dat wel.
    Ik ben net een post met Timo aan het schrijven en dacht dat hij maar eens moest inzien dat het niet Amare's schuld was omdat ze dronken was. Dus moest hij haar nu eens gaan zoeken maar zij bij NATHAN is! Drama drama! (: What'cha think, Maartje? |


    {Haha, nog meer drama aangezien Timo nogsteeds niet weet hoe hij tegen de muur belande -Nathan duwde Timo van hem af met iets te veel kracht- }


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik glimlach en trek hem naar beneden en kruip tegen hem aan. 'Kussentje.' zeg ik vrolijk en leg mijn hoofd op zijn borst. Ik kijk ondertussen zo naar Iris haar kasteel. Het is echt mooi aan het worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha, nog meer drama aangezien Timo nogsteeds niet weet hoe hij tegen de muur belande -Nathan duwde Timo van hem af met iets te veel kracht- }


    |Oh, ja. Dat moet hij ook nog even uitvogelen...|


    kindness is never a burden.

    Aurora
    Ik zucht en ga dan liggen op mijn bed en pak mijn telefoon en sms vlug een van mijn vrienden en stop mijn telefoon weer weg en kijk weer naar de jongen Nick. 'Waarom wil je het niet gewoon vertellen?' vraag ik dan wel gewoon op normale toon en zucht even en kijk naar het plafon. Ik blijf het maar vreemd vinden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake
    Ik zucht misschien heeft ze gelijk. Ik bijt op mijn lip. 'Het kan toch geen kwijt om even te gaan kijken.' vraag ik haar en wacht op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Omdat je het niet wilt weten' Andwoorde ik simpelweg en zocht vervolgens op google iets op en keek rond op een wikipiedia pagina.


    Don't be like the rest of them, darling