• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Carmenta schreef:
    (Ik heb het al lief, en aww Timo breekt mijn hart

    |Tja...|


    kindness is never a burden.

    Aurora
    Ik zucht en rol even met mijn ogen. Fijn ik heb niet eens iets gebruikt en ik krijg al waanbeelden volgensmij. Ik wrijf over over mijn slaap en zucht dan. Dan laat ik het maar voor wat het is en kijk hem weer aan. 'Wat was dat eigenlijk net?' vraag ik dan toch recht uit, i kon het toch niet laten er niet over te beginnen en wat had ik dan ook te vrezen, ik wilde het weten dus. 'Voordat ik binnenkwam, met je rug, of whatever dat ook was.' zeg ik dan streng en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amare Eastwood.

    "Ik- jij..." hij zweeg even, sloot pijnlijk zijn ogen en wreef met zijn hand over zijn voorhoofd. Zonder wat te zeggen stond hij op en liep de kantine uit. Halverwege stopte hij nog even om naar Amare te kijken, zijn mond open te doen en zich te bedenken door zijn mond hard terug dicht te klappen en met grote passen de kantine te verlaten. Ik beet op mijn lip en een enkele traan rolde mijn oog uit en volgde zijn weg naar mijn kin. Ik keek hem na hoe hij weg liep en ik slikte en toen hij echt weg was duwde ik mijn stoel omver en ging met mijn handen naar mijn haar waarna ik tegen de muur aan zakte. Ik pakte mijn telefoon en smste Sky. Het is over, ik heb het helemaal verpest x

    Rosali Chevonez.

    "Hmm interesting," herhaalde Xav Rosali lachend. "Ik vind Italië echt een mooi land, evenals Frankrijk." Rosali's vingers kietelden zijn nek en even giechelde Xav meisjesachtig. "Dat klonk stoned." stelde hij vast en grinnikte toen. Ook ik lachte en ik had mijn hoofd op zijn schouders gelegd. Xav fronste. "Erm, te zien hoe je het bekijkt." zei hij. "Wat bedoel je precies?" Ik glimlachte. 'Gewoon, qua talenten, muzikaal, artistiek, vertel is. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick
    Ze vroeg wat het was met mijn rug, iets wat blijkbaar betekende dat ze daar een glimp van op had gevangen en trak een streng gezicht, yeah right alsof dat helpt bij iemand die minstens 400 jaar ouder is dan jouw. 'Wat bedoel je?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Jah... Ik ben kalm." zei ik en glimlachte naar haar en keek toen weer naar Iris die haar zandkasteel onverstoorbaar verder bouwde.
    "Al had ik even de neiging haar te slaan, maar ik heb mezelf ingehouden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach flauwtjes en kus hem even zachtjes voor ik weer ga liggen. Mijn hand leg ik op mijn buik en ik sluit mijn ogen weer voor de zonnestralen. Ik schaam me nu wel wat... zo in een bikini liggen met al die mensen...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Wat doe jij hier?' vraag ik iets verbaast.
    Ik zucht dan en kijk weer naar mijn gsm. Komaan Kate antwoord?!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jonathan Fields
    De vrouw zegt, nee síst zelfs, dat Rachelle moet spreken. Het is me wel duidelijk dat het bij engelen er anders aan toe gaat. Dit is gewoon onbehoorlijk. Dat verdient Rachelle niet. Ze geeft me een bijna moordende blik waarmee ze mij het zwijgen probeert op te leggen. Dacht het niet rot appeltje, mij leg je niet zomaar het zwijgen op. Dan spreekt ze tegen me. Dat ze praat met haar ex kleindochter. Dat ze de nadruk legt op ex is overduidelijk. Ze vraagt of ik me niet schaam, of dat niet ten strengste verboden is. Ik kijk haar strak aan. 'Volgens mij is het eerder slangentaal dat u spreekt mevrouw,' zeg ik dan. 'En u moet zich eens bedenken wat ik er allemaal niet voor over heb om met Rachelle te zijn. Want het is inderdaad verboden. Dan betekent het wel wat hè als ik het toch doe?' Ik wrijf door Rachelle haar haren heen. De vrouw heeft Rachelle nog steeds beet maar wanneer Rachelle alsjeblieft piept en de andere vrouw haar hand op de schouder van de oma van Rachelle legt laat ze toch los. Rachelle huilt tegen me aan en ik sla mijn arm goed om haar heen. Dan eist de vrouw, nee oke, ze vraagt het maar in haar ge al kan dat hetzelfde zijn, dat ik het vertel. Ik zucht. 'Ik wil geen onderbrekingen tijdens mijn verhaal, zodra ik een keer onderbroken wordt neem ik Rachelle ergens mee heen waar ze uit kan rusten. U moet namelijk begrijpen dat dit allemaal erg aangrijpend voor haar is,' zeg ik dan. Gelijk maar even duidelijk zijn. 'Rachelle en ik zijn elkaar tegen gekomen op school. En het klikte gewoon goed. Ondanks dat we verschillend zijn. Ik heb geen problemen met demonen zolang ze niet uithalen, en dat weet Rachelle ook. Daar ben ik eerlijk in. En we gingen met elkaar om, en zoals u het verwoord flikflooien. Normaal is het bij mij eenmalig, maar dit keer niet. U moet weten, Rachelle is gewoon een lief prachtig meisje. Maar er ging iets mis... We hebben beiden gedronken op de avond van het bal, en we weten alleen dat we naakt samen wakker werden. En we zijn langs de schooldokter gegaan toen Rachelle erg misselijk was. En nu heb ik een vraag aan u. Hoe kunt u zich in hemels naam een goede oma noemen als u gelijk uw kleindochter verstoot om een óngeluk?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik neem haar hand van haar buik en begin met haar vingers te spelen. Iris leek me niet meteen nodig te hebben, dus kon ik me helemaal op Alexi concentreren. Ik drukte een kus op haar hand, terwijl ik haar glimlachend aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hallelujah die is ook weer jesuslang :') en dat heb in allemaal op m'n mobiel getypt xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake is verbaasd, wat ik best kan snappen. 'Ehm, ik kwam sorry zeggen,' mompel ik dan. En ik kijk naar de grond. 'Ik was een beetje... Gedachteloos bezig door de drank.' En ik kijk op naar hem. 'En Jake. Over wat je zei, dat je me mist, ik mis jou ook.' En ik zwijg even. 'Maar ik ben met Nick nu..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (BOEM. Hier komt mijnes erbij Nadat ik heb gelezen en geschreven gheheh )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    Ze vroeg wat het was met mijn rug, iets wat blijkbaar betekende dat ze daar een glimp van op had gevangen en trak een streng gezicht, yeah right alsof dat helpt bij iemand die minstens 400 jaar ouder is dan jouw. 'Wat bedoel je?' Vraag ik haar.


    Aurora Chloé Gwendoll
    Ik rol met mijn ogen en zucht. 'Doe niet alsof je achterlijk bent, je weet gerust wat ik bedoel, dat vleugelachtig weet ik veel ding dat je introk in je rug, kinda creepy you know.' zeg ik dan.

    [Ze is nogal bitchy, maar dat heb je wel in haar karakter gelezen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nick
    Ze is hier nog maar pas en ik iriteer me nu al aan haar, 'Geen idee waar je het over hebt' Andwoord ik opnieuw en stond vervolgens op om naar de badkamer te lopen, pakte een glas water en kwam vervolgens terug.

    {Als je Nick leert kennen merk je dat die veel erger is Als die boos is :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik open mijn ogen en kijk hem glimlachend aan. Ik hou van je mim ik glimlachend naar hem en kijk dan even naar Iris voor ik weer naar hem kijk.

    Jake
    'Ik snap het Les.' zeg ik en glimlach flauwtjes. Ik kijk terug naar mijn gsm. 'Is het erg als ik even probeer te bellen?' vraag ik verontschuldigend en bezorgt. Ik typ Kate's nummer in zonder te wachten op een antwoord. Er word niet opgenomen. Ik kijk naar Les. 'Waarom heb ik het gevoel dat er iets goed mis is?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'