• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Penumbra schreef:
    (...)

    |Jaimes! Je bent alweer Frans vergeten. (N) Hha, is hij zo onbelangrijk voor jou? *pruillip* |


    [Het is gewoon dezelfde samenvatting en technisch gezien wordt hij wel vermeld.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer, was ff eten. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heelloo, ik maak huiswerk :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Leuk... :X Ik haat huiwerk echt...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ach, ik vind het nooit zo erg om te maken ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij zegt dat het klopt. Ik zucht en leg mijn hand op zijn wang. 'Ga anders even rusten ofzo. Dan heb je er minder snel nog last van. Dan geneest het sneller. Dus jij gaat nu naar je kamer.' En ik glimlach naar hem en laat ons dan verschijnen in zijn kamer. 'Rust wat Nick, dat zal je goed doen.' En ik druk een kus op zijn lippen en verdwijn dan bij hem en verschijn weer in mijn eigen kamer.


    [Aangepast]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en kijk naar Sebble. 'Ik denk dat je beter gaat.' zeg ik zachtjes en ze werpt me een woedende blik toe, bijna hatend. Ik krimp in elkaar. Ze mompelt wat dat lijkt op arrogante slet en draait zich om om weg te lopen. Ik zucht en ga weer liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Het is gewoon dezelfde samenvatting en technisch gezien wordt hij wel vermeld.]


    Sorry.


    Can you forgive me?


    kindness is never a burden.

    [Je gaat naar zijn kamer net dat Aurora weg is. Grrr. Whaha. Ze zien wel haar spullen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axton
    "Arrogante slet." het woord bleef door mijn hoofd echoën en leek mijn woede aan te wakkeren. Het brandde zich pijnlijk een weg naar mijn hersenen en probeerde die het zwijgen op te leggen.
    Maar ik klemde mijn lippen op elkaar en liet mijn gebalde vuisten langs mijn lichaam hangen. Ik sloot mijn ogen en liet gewoon fijne beelden voor mijn ogen verschijnen. Alexi en ik op het strand, op het schip, op de kamer, bij het meer, in het ziekenhuis, terwijl de echo werd genomen,...
    Ik liet mijn adem in een lange zucht aan mijn lippen ontsnappen en voelde hoe mijn spieren zich een voor een weer leken te ontspannen. De woede trok zich weer terug en ik opende mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Niet bij Skaniël :3 dat zijn Sky en Daniël ^.^ het schattigste liefste koppeltje in dit RPG. Hij is engel en zij mens, maar ze weet dat hij engel is :3 maar zij hebben maar 1 struggle gehad. En voor de rest zit het goed ^.^ ze zijn ook al het langst bij elkaar ;D

    En nu moet ik eten]


    {:D

    Ik ben aan het balen.. Ik mag dus niet naar de bieb, terwijl die nog een uur open is, en zometeen is morgen dat gvd boek weer eens uitgeleend dat ik juist zo graag wil lezen. Snap gewoon niet waarom ik niet mag, het is 5 minuten fietsen ofzo}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zou ik Aurora laten terugkomen, dan kan ze eindelijk met haar kamergenoot praten, whaha. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij zegt dat het klopt. Ik zucht en leg mijn hand op zijn wang. 'Ga anders even rusten ofzo. Dan heb je er minder snel nog last van. Dan geneest het sneller. Dus jij gaat nu naar je kamer.' En ik glimlach naar hem en laat ons dan verschijnen in zijn kamer. 'Rust wat Nick, dat zal je goed doen.' En ik druk een kus op zijn lippen en verdwijn dan bij hem en verschijn weer in mijn eigen kamer.


    Nick
    Een blik door de kamer en ik zie dat er iets veranderd is, koffers onder het andere bed. Gewelig een roommate, net nu ik geen zin had in gezelschap. Ik ga in het midden van de kamer staan om ruimte te hebben om mijn vleugels te kunnen strekken en ik voelde een helse pijn door mijn linker vleugel, geweldig.. Dat ging nog wel even duren voordat dat beter was. Ik drukte een nat washand tegen de wond op mijn vleugel en maakte het schoon voordat ik ze weer introk en ging op het bed liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamWishes schreef:
    [Zou ik Aurora laten terugkomen, dan kan ze eindelijk met haar kamergenoot praten, whaha. ;)]


    {Doe dat! en dan ziet ze net een glimp van dat hij zijn vleugels intrekt -als je net mijn post hebt gelezen- -wbw- :DD Ik moet wel eerst even douchen.. Vergeef me! Brb}

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 19:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Omg, sorry dat ik laatste twee dagen niet heb gereageerd. Ik ben verschrikkelijk moe en val steeds in slaap.. ik moet morgen dus bloed laten prikken om te kijken dat ik geen fucking pfeiffer heb. D: )


    The duty of youth, is to challenge corruption.