• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 21:03 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Bummm Bummm bumm.. Ik had trouwens een idee.. Dat om een of andere reden allee mensen in school de school niet meer uit kunnen, er wel in maar er niet uit :D Zo zoeken mensen een uitweg en snappen er niets van en demonen en engelen gaan waarschijnlijk tovernaars of heksen opzoeken om te kijken of die er wat aan kunnen doen}

Don't be like the rest of them, darling

WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Omdat je het niet wilt weten' Andwoorde ik simpelweg en zocht vervolgens op google iets op en keek rond op een wikipiedia pagina.

WillNotLearn schreef:
    (...)

{Haha, nog meer drama aangezien Timo nogsteeds niet weet hoe hij tegen de muur belande -Nathan duwde Timo van hem af met iets te veel kracht- }

Hmmmmm, I like @Leens en Ellie. Ghehe.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Leslie Day
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Nee, dat kan geen kwaad. Moet ik meegaan? Ik heb Kate toch al even niet gezien. Kan ik haar gedag zeggen.' En ik glimlach kleintjes naar Jake. Eigenlijk voelt Kate toch wel een beetje als familie voor me. Net als Jake's moeder. Dat komt omdat ze er beiden waren toen ik terug veranderde van demon naar mens.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

(Oeeh. Dan maak ik wel een extra sexy Tovenaar aan Ghehe )

Carmenta schreef:
    Rachelle Lemmons.

'Volgens mij is het eerder slangentaal dat u spreekt mevrouw,' Zegt hij dan. 'En u moet zich eens bedenken wat ik er allemaal niet voor over heb om met Rachelle te zijn. Want het is inderdaad verboden. Dan betekent het wel wat hè als ik het toch doe?' John zucht en slaat zijn armen om me heen, ik was verbaasd om zijn woorden en ik wist niet wat ik had gehoord. Meende hij dit nou echt?
    Ik werd zacht rustiger terwijl John weer begon te spreken: 'Ik wil geen onderbrekingen tijdens mijn verhaal, zodra ik een keer onderbroken wordt neem ik Rachelle ergens mee heen waar ze uit kan rusten. U moet namelijk begrijpen dat dit allemaal erg aangrijpend voor haar is,' Mijn oma knikt grommend. 'Rachelle en ik zijn elkaar tegen gekomen op school. En het klikte gewoon goed. Ondanks dat we verschillend zijn. Ik heb geen problemen met demonen zolang ze niet uithalen, en dat weet Rachelle ook. Daar ben ik eerlijk in. En we gingen met elkaar om, en zoals u het verwoord flikflooien. Normaal is het bij mij eenmalig, maar dit keer niet. U moet weten, Rachelle is gewoon een lief en prachtig meisje. Maar er ging iets mis... We hebben beiden gedronken op de avond van het bal, en we weten alleen dat we naakt samen wakker werden. En we zijn langs de schooldokter gegaan toen Rachelle erg misselijk was. En nu heb ik een vraag aan u. Hoe kunt u zich in hemels naam een goede oma noemen als u gelijk uw kleindochter verstoot om een óngeluk?'
    Ik had mijn ogen gesloten en opende die toen weer. Ik slikte en was bang voor haar reactie. 'Hoe heb je zó onverantwoordelijk kunnen zijn.' riep ze tegen me waarna ze op John reageerde. 'En jij. Dat zal jij nooit kunnen begrijpen, ze heeft ons allen ten schande gemaakt en nu zal ze boete.' Mijn oma keek hem met haar vernietigende blik aan en haalde eerst diep adem en blies alles weer uit. 'Ik wil je niet meer zien, je moeder zal het je wel verteld hebben en contact met Ryan zal je niet krijgen.' Ryan was mijn jongere broertje waar ik zielsveel van hield.
    Ik kon geen woord uitbrengen en met een poef was mijn oma ineens verdwenen. Ik barstte toen pas echt uit en verstopte me in Johns vest.

Ik ben hier trots op.

Carmenta schreef:
    (...)

Hmmmmm, I like @Leens en Ellie. Ghehe.

|So we've got a deal? @Maartje, @Ellie?|

kindness is never a burden.

Penumbra schreef:
    (...)

|So we've got a deal? @Maartje, @Ellie?|

{Sure ^^}

WillNotLearn schreef:
    {Bummm Bummm bumm.. Ik had trouwens een idee.. Dat om een of andere reden allee mensen in school de school niet meer uit kunnen, er wel in maar er niet uit :D Zo zoeken mensen een uitweg en snappen er niets van en demonen en engelen gaan waarschijnlijk tovernaars of heksen opzoeken om te kijken of die er wat aan kunnen doen}

|Come to François, my dears. :Y)
    I'm in!|

kindness is never a burden.

Axton
    Ik streel met mijn handen door haar haren en staar naar de wolken ondertussen. Niet dat er veel waren, maar de enkele die er wel waren, zagen er mooi uit...

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake Sadler
    Ik knik glimlachend en pak haar hand vast. Ik concentreer me op Kate en verdwijnsel met haar. We komen terecht in een soort kerker. Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Foute boel...' mompel ik zachtjes en kijk Leslie aan. Het is stil, maar dan ook echt stil. Plots hoor ik een IJzingwekkende gil 'Blijf hier ok? Ik wil niet dat er iets met je gebeurt.' zeg ik zachtjes.

*Gaat nu een sexy twin maken. Tovenaar en heks gehehe. *

Alexi
    Plots voel ik iemand aan mijn arm trekken. Iris. 'Tante, kasteel is klaar.' zegt ze trots en wijst naar het kasteeltje. Ik glimlach. 'Ooh wat mooi, Iris. Dat was moeilijk zeker?' zeg ik en ze knikt trots.

{Jeeeeeej :D (Op die manier kan Jake ook niet meer weg als hij daar weer heen gaat -wbw- Iedereen het eens met mijn idee?

Ik krijg goede ideeën onder de douche -wbw-}

Aurora
    Ik zucht. 'Hopeloos.' mompel ik dan zacht. 'Hoe kan jij nou weten dat ik het niet wil weten en ik verveel me.' zeg ik dan in een adem en zucht.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp