• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Penumbra
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - Penumbra
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - Penumbra

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - Penumbra
    Rosali Chévonez - Carmenta

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Penumbra
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Aaawwwhhh :3]

    Leslie Day
    Ik ben verbaasd, kijk naar het armbandje, maar dan overvalt blijdschap me. Ik trek Nick in een knuffel. 'Dank je,' zeg ik dan zacht. En ik kus hem dan. Ik vind dit echt heel lief.


    Nick
    Ik ben blij dat ze het in iedergeval leuk vind en merk dan de ketting op die ze om heeft maar zeg er niets over, aangezien ik wel weet van wie ze die gekregen heeft.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Nou eigelijk wouw ik een armbandje met een diamanten hartje doen.. Net zoals edward in twilight maar het werd toch deze XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Teehee :') Les zelf is het vergeten :3]

    Leslie Day
    Ik glimlach blij naar Nick. 'Maar wanneer..' begin ik dan. Totdat ik het me besef. Ik wilde vragen wanneer hij het gekocht heeft. Maar dat zal dan wel zijn in de tijd dat hij drinken ging halen. 'laat maar zitten,' zeg ik dan met een lachje. 'En gefeliciteerd dat je het juiste gegokt hebt.' en ik knipoog naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    Ik ga duizelig op het logeerbed zitten. 'Eten!' hoor ik Eve roepen. Ik kijk naar Axton en denk na. Hoe kunnen we uitleggen dat hij hier is. 'Weet je wat? Kan je langs het raam naar beneden klimmen? Dan kan je buiten 5 minuten wachten en aanbellen en doe je gewoon dat je me achterna bent gereisd of zo.' grinnik ik zachtjes. Eve zou dat zo lief vinden dat ze Axton hier zou laten verblijven.

    Axton
    "Ok." grijnsde ik en liep naar het raam. Ik deed het stilletjes open en liet me naar beneden zakken. Ik hing met enkel nog mijn handen omhoog.
    "Tot zo." fluisterde ik met een knipoog en liet me toen gewoon vallen. Ik boog op precies het juiste moment door mijn knieën en ving mijn val op met een koprol.
    "Tadaam!" riep ik net luid genoeg zodat Alexi het zou horen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Teehee :') Les zelf is het vergeten :3]

    Leslie Day
    Ik glimlach blij naar Nick. 'Maar wanneer..' begin ik dan. Totdat ik het me besef. Ik wilde vragen wanneer hij het gekocht heeft. Maar dat zal dan wel zijn in de tijd dat hij drinken ging halen. 'laat maar zitten,' zeg ik dan met een lachje. 'En gefeliciteerd dat je het juiste gegokt hebt.' en ik knipoog naar hem.


    {Hmm.. Moet nick het haar herinneren? XD}

    Nick
    'Dankjewel' andwoord ik glimlachend en drink het laatste beetje wijn op en kijk haar vervolgens weer aan, mijn blik blijft echter bij haar ketting hangen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik lach zachtjes en loop naar beneden. 'Wat eten we?' vraag ik alsof er niets aan de hand is. Er klinkt verdriet in mijn stem. Oke... ik wist niet dat ik kon acteren maar blijkbaar wel dus. Ik ga zitten en Eve antwoord. 'Griekse kip.' zegt ze en ik knik. Iris komt naast me zitten en Babtist helpt Eve met opdienen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik loop even kort het naar de voorkant van het huis. Het ligt vlak bij de zee, dus ik kan rustig op een bankje gaan zitten en naar de zee staren. Ik zou ze eerst even wat laten eten en dan binnen vallen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Is goed :3]

    Leslie Day
    Nick drinkt zijn wijn op en ik doe dan hetzelfde. Demonen kunnen beter tegen drank dan mensen. En met een wijntje wordt je sowieso niet dronken. Ik strijk een lok achter mijn oor en kijk dan Nick aan. Hij kijkt ergens naar. 'Wat is er?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik eet wat van de kip maar veel kan ik niet eten. Het is stil aan tafel. 'Lexi, wanneer was je van plan te vertellen dat je zwanger bent?' zegt ze en mijn vork blijft zweven voor mijn mond. Verrast kijk ik haar aan en nu is de stilte iets gespannen. 'Eh..' mompel ik en kijk dan naar Babtist. 'Wat doe je nu alweer van werk?' vraag ik hem en hij begint over zijn werk. Ik voel Eve's blik op me branden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Niets' Andwoord ik waarna ik mijn blik van haar ketting af went, ergens vroeg ik me af waarom ze het nogsteeds droeg nadat hij haar gedumpt had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik besloot dat ik wel lang genoeg had gewacht.
    Ik stond op en zette een wanhopige blik op, terwijl ik naar de deur liep. Dit zou nog leuk worden. Ik kon goed acteren en deed het nog enorm graag ook.
    Ik belde aan en na een twijfeling nog een keer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij zegt niets. Maar ik geloof hem niet. 'Kom op Nick, ik ken je al langer dan vandaag,' zeg ik met een glimlachje. 'je zit ergens mee. Ik zie het aan je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik hoor de deurbel en wil opstaan. Zal Axton wel zijn, maar Eve houd me tegen.
    'Ik ga wel, jij gaat eten.' zegt ze streng 'Je bent veel te mager in je gezicht geworden.' Ik zucht en ga weer zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ik keek naar je ketting' Andwoord ik vervolgens wetend dat het geen zin had om niets te zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Mijn hand gaat automatisch naar de ketting. 'O,' mompel ik dan. En ik kijk naar mijn hals. Het is de ketting die ik gekregen heb van Jake. Een hartje belegd met diamantjes. Ik was die eigenlijk vergeten omdat het zo vertrouwd voelt in mijn nek. 'Nu begrijp ik wat er is...' en eerlijk. Ik wil die ketting niet af doen. Maar het moet. Ik ben nu met Nick en niet meer met Jake. Dus ik breng mijn handen naar de sluiting maar merk dan dat het niet gaat met mijn gewonde hand. 'Zou jij de ketting af kunnen doen?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.