• Hier kun je een leerling spelen, op een kleine maar gezellige school.
    Het is een school voor kinderen met een of meerdere talenten, zoals tekenen, dansen en zingen. Er wordt meer aandacht besteedt aan muziek, handvaardigheid en voor degene die het willen wordt er na school nog dansles en zangles gegeven op de school.

    Personages
    carpediemx Kylie Adams
    wolffire Jack Mason Cooper
    Dodge Alex The Rat
    LlamaLover Quinten Aldren Anderson
    LlamaLover Hana Kirei
    AnneMalik Emily Johnson
    SupahBaby Zoë St. Cloud
    quin98 Adam Cole

    Klassen(kunnen nog altijd veranderd worden)
    klas 1
    Jack Mason Cooper
    klas 4
    Kylie Adams
    Alex The Rat
    Quinten Aldren Anderson
    Zoe St. Cloud
    Hana Kirei
    Adam Cole
    klas 5
    Emily Johnson

    Je kunt altijd nog meedoen, vul dit eerst even in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Foto:
    Karakter:
    Talent:
    Relatie:
    Extra:



    regels
    - Geweld en schelden mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - OCC het liefste met {}, [], () etc.

    Rollentopic

    Rooster
    Maandag
    1 biologie - leraar
    2 economie - leraar
    3 pauze
    4 duits - lerares
    5 duits - lerares
    6 pauze
    7 wiskunde - leraar
    8 handvaardigheid - lerares
    9 handvaardigheid - lerares

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:55 ]


    night thinking, day dreaming

    Kylie Adams
    Ik kijk op en zie Zoe lopen.
    'Hey, Zoe!' roep ik.


    [sorry kort bericht]


    night thinking, day dreaming

    Adam Cole
    Ik begin hard te lachen om wat Quinten zegt en gijns even. 'Ja, want daar praat jij toch zo graag over'zeg ik lachend en kijk even naar Jack. 'Zingen' vertel ik hem met een glimlach en heb gelijk de neiging te gaan zingen. Ik blijf gewoon stil en kijk even van Jack naar Quinten.

    [ik ga slapen en morgen heb ik een drukke dag dus ik zal niet veel reageren, goodnight everyone x]


    night thinking, day dreaming

    Hana Kirei

    Ik wil net antwoorden op alle vragen van Kylie als ze ineens hey Zoë roept. Ik kijk op en zie Zoë aan komen lopen.
    "Hey," glimlach ik en kijk haar even aan. "Kom erbij zitten. Maar aan mij heb je niwt heel erg veel want ik ben een beetje dromerig vandaag," lach ik en staar een beetje dromerig voor me uit. Kon ik maar langer in het boek lezen. Ik pak mijn boek onder Kylie haar neus vandaan en stop hem terg in mijn zijtas.

    Qunten Aldrew Anderson

    Ik kijk even naar Adam. "Nou daar luister ik héél graag naar... Als ik wil kotsen." zeg ik dan en kij naar JJack.
    "Mijn passie is dansen, allemaal stylen door elkaar. Van Jazz tot Street dance." Zeg ik dan en tik een beetje met mijj.boet op de grond. Ik krijg nu gelijk zin om te dansen. Maar ik hou me in, ik wil niet weer ewn herhaling van
    vorig jaar. Ik zet mijn hand onder mijn kin en ondertussen kijk ik naar Adam. Ik glimlach even naar hem.
    "Adam kan goed zingen hoor Jack." Zeg ik dan en verlos mijn ogen van Adam en kijk Jack aan.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 9:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adam Cole
    Ik begin te lachen en knik begrijpelijk. 'Ja daar zou ik van gaan kotsen' zeg ik lachend en kijk daarna Jack even aan. Hij zag er wel aardig uit, en tot nu to was die ook nog erg aardig. 'Nou dat valt ook wel weer mee hoor' zeg ik als Quinten zegt dat ik goed kan zingen. 'Maar jij kan wel goed dansen, laat is wat zien' zeg ik met een grijns en open ondertussen mijn tas. 'Ik heb wel boxjes mee'zeg ik en pak ze uit mijn tas. Die kleine boxjes waren altijd handig, ik nam ze echt vaak mee. Ik koppel hem al aan mijn mobiel en kijk Quinten grijnzend aan.

    Zoë St. Cloud
    "Hey Zoë!" hoorde ik iemand roepen. Toen ik opkeek zag ik dat het Kylie was, Hana zat naast haar en ze zei me ook gedag. "Hey girls", zei ik met een klein glimlachje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kylie Adams
    'Alles goed met je? Hoe was je vakantie?' Ik glimlach en gebaar dat ze moet gaan zitten.


    night thinking, day dreaming

    Jack Cooper
    Ik kijk naar Quinten, hij is echt goed! Ik pak mijn schetsboek en maak een paar schetsen van zijn dans, ze zijn op zich wel goed. Als hij klaar is laat ik Adam en Quinten zien wat ik heb getekend. 'Ze zijn nog niet klaar, ik moet ze nog uitwerken' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Quinten heeft nog niet eens gedanst, misschien ging hij dat wel nieteens doen ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [xD dat dacht ik ook al toen ik dat las]

    [Ik ga er lekker tegenin ;')]

    Quinten Aldren Anderson

    Ik kijk Adam aan en schudt mijn hoofd. "Ik ga nu niét dansen." zeg ik dan en schudt mijn hoofd weer. Daar had ik nu geen zin in, ik ben te moe.
    "Vanmiddag misschien," zeg ik dan en kijk Jack aan. Dan kijk ik weer naar Adam. "Ga jij zingen dan." grijns ik en pak zijn mobiel en boxjes ik zoek grijnzend een nummer op en zet het geluid op zijn hardst, het is een dik hardcore nummer waar niet eens in gezongen word. Ik steek speels mijn tong naar Adam uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Adam Cole
    'Oh ja, dit ga ik echt zingen!'roep ik lachend en luister naar het nummer. Met mijn stem probeer ik de beat na te doen wat totaal mislukt en hard begin te lachen. 'Maar jij gaat vanmiddag dan wel even dansen hoor'zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Dan zou ik zingen' zeg ik en kijk daarna een beetje om me heen. Sommige mensen die ik alleen een beetje herken van de gangen kijken ons een beetje raar aan, waarschijnlijk door de muziek. Ik grijns even, wat maakt mij dat nou uit. Wij maken het tenminste nog een beetje gezellig.

    Jack Mason Cooper
    'heeft iemand het rooster?' vraag ik aan de jongens. Ik ben bang dat ze me nu gaan vragen of dat ze wat tekeningen mogen zien...

    (ik dacht dat dat redelijk vanzelfsprekend was, maar ja...)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zoë St. Cloud
    "Ach, m'n vakantie was gewoon de standaard twee maanden Zweden", zei ik simpel. We gingen echt ieder jaar naar Zweden, niet dat ik het erg vond natuurlijk, er was altijd wel iets te doen. "Hoe was de jouwe?" vroeg ik daarna.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [oh shit, vergeten om de roosters te maken, ik maak alleen voor klas 4 en de rest mag het zelf weten]
    Kylie Adams
    Echt geweldig, de nooiste vakantie ooit. We zijn maar Spanje gegaan, voor het eerst, en het was daar zo mooi.'

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 11:52 ]


    night thinking, day dreaming