• heey,
    ik moet voor school samen met een paar anderen een film maken
    nu hebben we het idee om alice in wonderland te doen, maar dan de omgekeerde versie
    dus alice kom van de wonderwereld naar de gewone wereld en ontdekt hier doodnormale dingen, die voor haar heel vreemd zijn
    we hebben alleen een probleem want we weten niet hoe ze weer terug moet komen naar de Wonderwereld
    heeft iemand een idee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ??

    Door gewekt te worden door iemand zoals in de tekenfilm? :p


    Take me to wonderland

    Ik heb zolaatst een film gezien van sneeuwwitje in de mensenwereld. Weet alleen niet meer hoe het heet. Maar daar werd Sneeuwwitje ook gekust door diegene die ze leuk vond, dus ik zou zoals Alice teruggaat naar haar wereld nu gaan verfilmen hoe ze terug gaat naar de wonderwereld.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik zou iets simpelers pakken, het maken van dit soort dingen valt altijd tegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gewoon zoals het 'normaal' is in de 'normale' wereld: met het ov?

    Girolski schreef:
    Ik heb zolaatst een film gezien van sneeuwwitje in de mensenwereld. Weet alleen niet meer hoe het heet. Maar daar werd Sneeuwwitje ook gekust door diegene die ze leuk vond, dus ik zou zoals Alice teruggaat naar haar wereld nu gaan verfilmen hoe ze terug gaat naar de wonderwereld.


    Jij bedoelt Enchanted?


    Misschien kan ze plots het konijnenhol terug in geflitst worden?