• Hier kun je een leerling spelen, op een kleine maar gezellige school.
    Het is een school voor kinderen met een of meerdere talenten, zoals tekenen, dansen en zingen. Er wordt meer aandacht besteedt aan muziek, handvaardigheid en voor degene die het willen wordt er na school nog dansles en zangles gegeven op de school.

    Personages
    carpediemx Kylie Adams
    wolffire Jack Mason Cooper
    Dodge Alex The Rat
    LlamaLover Quinten Aldren Anderson
    LlamaLover Hana Kirei
    AnneMalik Emily Johnson
    SupahBaby Zoë St. Cloud
    quin98 Adam Cole

    Klassen(kunnen nog altijd veranderd worden)
    klas 1
    Jack Mason Cooper
    klas 4
    Kylie Adams
    Alex The Rat
    Quinten Aldren Anderson
    Zoe St. Cloud
    Hana Kirei
    Adam Cole
    klas 5
    Emily Johnson

    Je kunt altijd nog meedoen, vul dit eerst even in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Foto:
    Karakter:
    Talent:
    Relatie:
    Extra:



    regels
    - Geweld en schelden mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - OCC het liefste met {}, [], () etc.

    Rollentopic

    Rooster
    Maandag
    1 biologie - leraar
    2 economie - leraar
    3 pauze
    4 duits - lerares
    5 duits - lerares
    6 pauze
    7 wiskunde - leraar
    8 handvaardigheid - lerares
    9 handvaardigheid - lerares

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 12:55 ]


    night thinking, day dreaming

    Quinten Aldren Anderson

    "Nou superleuk." zeg ik dan en lach even. Er komt een jongen bij ons die zich als Jack voorstelde. Adam stelt zichzelf ook voor en ik glimlach.
    "Ik ben Quinten." zeg ik dan en schuif een stoel naar achter. "Kom zitten, we waren net over het gekreun en gebonk van mijn broer en zijn vrienden aan het praten," ik schudt dan lachend mijn hoofd. "Nee hoor, we hadden het over de vakantie," glimlach ik en krap even op mijn achterhoofd. "Én het gekreun en gebonk." zeg ik dan lachend. Ik kijk even naar Adam en grijns even. Wat zal Jack wel niet denken; Waar ben ik bij gaan zitten?
    Ik vouw mijn handen in elkaar en bekijk die Jack even. "Nieuw?" vraag ik dan geïnteresseerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ja zal ik proberen, komt omdat mijn inspiratie altijd een beetje op is haha]
    Kylie Adams
    Ik glimlach. 'Het was echt zooo geweldig.' zeg ik en ik moet gelijk weer denken aan Nick. Zijn ogen, zijn lach... Ik hoop dat ik hem snel weer zie, ook al woont hij zo ver weg. 'We zijn met het vliegtuig naar Spanje gegaan. Het hotel was zó mooi. En het weer was heerlijk. De zon scheen en het was iedere dag 40 graden. Gelukkig was er vlakbij een strand, en een groot zwembad. We bleven er 4 weken. Daarna gingen we terug en toen was de vakantie alweer bijna voorbij. En, hoe was die van jou?' Ik glimlach en kijk een beetje om me heen. Ik zie dat er nu ook een paar jongens uit mijn klas zitten, en nog een jongen die ik niet ken. Vast zo'n brugger.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:37 ]


    night thinking, day dreaming

    [Ik ga ben er vanv. half 10 (denk ik) weer]

    Jack Mason Cooper
    Ik ben blij dat ik er eindelijk een beetje bijhoor. 'Ik ben nieuw ja, ik ben een brugger, tekenaar' zeg ik, en ik neem plaats naast de jongen die zich heeft voorgesteld als Quinten. 'Wat is jullie talent?' Vraag ik, oprecht geïnteresseerd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (heb morgen toernooi en moet om half9 in Leeuwarden zijn; ik moet om half6 opstaan!)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hana Kirei

    "Het was echt zooo geweldig. We zijn met het vliegtuig naar Spanje gegaan. Het hotel was zó mooi. En het weer was heerlijk. De zon scheen en het was iedere dag 40 graden. Gelukkig was er vlakbij een strand, en een groot zwembad. We bleven er 4 weken. Daarna gingen we terug en toen was de vakantie alweer bijna voorbij. En, hoe was die van jou?" Ik luister aandachtig naar het verhaal van Kylie en glimlach dan. "Dat klinkt super." zeg ik dan gemeend en zet mijn hand dromerig onder mijn kin.
    "Ik ben naar Japan geweest, naar familie. Het was echt heel leuk, ik heb een beroemd schrijver ontmoet en die heeft mijn boek gesigneerd." zeg ik en pak mijn boek, dan open ik hem en laat hem aan Kylie zien. Het boek is helemaal Japans geschreven. "Dit is zijn handtekening," zeg ik en blader helemaal door naar achter, dan wijs ik de krabbel aan. "Ik ben ook op de foto geweest met hem, maar die hangt boven mijn bed." lach ik dan en schuif het boek naar Kylie toe, zodat ze beter kan kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ben er weer, moet ik reageren of ga jij eerst reageren? @LlamaLover51]

    [Doe jij maar :3 LlamaLover51? xD GEwoon LlamaLover hoowr xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oops, dat was verkeerd :P, ging je naam kopiëren maar staat dan badges bij denk xd]

    [reageer later even, ben aan het logeren]

    quin98 schreef:
    [reageer later even, ben aan het logeren]


    [Ow okii, ik ben er btw morgen niet. Ben naar me vriendin :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Iemand die Zoë wil meeten?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    @SupahBaby kom gewoon naar school en ga bij Hana&Kylie zitten(:
    Kylie Adams
    'Wauw jaloers...' Ik kijk naar het boek, naar de woorden waar ik geen ene paashaas van snap, maar ik zou best Japans willen leren. 'Hoe heet die schrijver dan? En hoe oud is hij? Waar schrijft hij over, is hij beroemd? En rijk? Is hij knap? I mean, lijkt me ook vreemd om wakker te worden en het eerste wat je ziet is een oude man van in de 70 met een brede glimlach en dat je dan zijn kunstgebit kan zien en dat er misschien dan ook nog-' Ik hou meteen mijn mond. Shit, ik draaf weer door. 'Sorry' zeg ik en ik glimlach.


    night thinking, day dreaming

    {Ze is al op school.}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [dan ga je bij de jongens of hana en kylie zitten?]


    night thinking, day dreaming